wij doen het nu, op het hboquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger nog op de middelbare school. Laatste klas, we deden geen kut. Had toen nog een Nokia N900. Pokemon op gezet en lekker in de klas (achter in natuurlijk) en gaan met die banaan, en aan het eind van de dag batterij leeg![]()
rubyquote:
Ga dan weg, debielquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:49 schreef EDMAN- het volgende:
wat is dit voor shit? flikker op stelletje kanslozen
dan heb je de versie uit Green niet gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Het schijnt dat kinderen zelfmoordneigingen krijgen van de Lavender Town muziek vanwege de extreem hoge tonen.
Dikke hoax, maar wel een van de leukere imo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:13 schreef LeaderRoel het volgende:
Het schijnt dat kinderen zelfmoordneigingen krijgen van de Lavender Town muziek vanwege de extreem hoge tonen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:18 schreef Chizu het volgende:
[..]
dan heb je de versie uit Green niet gehoord
Met sommige R4-kaartjes, kan je er gewoon een emulator op draaienquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand hier trouwens met een 3DS die weet hoe ik dat ding kan haxen voor GBC games?
Ik ga morgen ook beginnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Spongeboss het volgende:
Pff ik moet echt eens heartgold of silver gaan spelen wat zeggen jullie?
Ja nice man!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook beginnen![]()
Ik zeg Crystal.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Spongeboss het volgende:
Pff ik moet echt eens heartgold of silver gaan spelen wat zeggen jullie?
Ik heb m'n Crystal cartridge nog ergens liggen alleen ik denk dat die batterij die er in zit al op is en de save dus weg isquote:
YOU GOT A CARTRIDGE?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb m'n Crystal cartridge nog ergens liggen alleen ik denk dat die batterij die er in zit al op is en de save dus weg is
Lucky bitchquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb zelfs nog Gameboy cartridges en van die 40-in-1 cartridges uit Turkije
Daar zit zelfs Pokémon Gold bij
Ik heb een 92 in 1.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb zelfs nog Gameboy cartridges en van die 40-in-1 cartridges uit Turkije
Daar zit zelfs Pokémon Gold bij
mAAKT HET ER NIET BETER OPquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent uit 1999?
Je hebt een gouden game tijdperk gemist
Nieuw gaat ook kapot.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Chizu het volgende:
Hoe vermijd je die "Het is tweedehands gaat zo kapot" argumenten?
Heb een 3DS. Effe zoekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nieuw gaat ook kapot.
En vraag anders een 3DS XL en pleur er zo'n speciale kaart in waarmee je GBC games kan spelen
Zonder Nintendo console krijg ik niet dat echte gevoelquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:06 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom installeer je niet gewoon een emulator met rom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |