Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Boëtius, Klaassen, Promes & Pröpper in de voorselectie. Veltman en Rekik ook.
Nou, nou. Van der Wiel zit er zowaar bij zonder afvallers. Als Van Gaal dat maar aankan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Daley Blind (Ajax), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Jeffrey Bruma (PSV), Jasper Cillessen (Ajax), Jordy Clasie (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Leroy Fer (Norwich City), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Daryl Janmaat (Feyenoord), Nigel de Jong (AC Milan), Siem de Jong (Ajax), Davy Klaassen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Quincy Promes (FC Twente), Davy Pröpper (Vitesse), Karim Rekik (PSV), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray), Maarten Stekelenburg (Fulham), Kevin Strootman (AS Roma), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Kenneth Vermeer (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain) en Jeroen Zoet (PSV).
en het is een hype.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:53 schreef Lemsterr het volgende:
Van Dijk kan niet zo goed voetballen dus logisch
De Vrij gaat sowieso naar het WK.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Veltman ook. Bruma en De Vrij zijn ook niet beter dan Van Dijk.
Op het WK kost zo'n achterlijke gladiool je per direct het toernooi, beter dat hij nu nog even met zijn neus in z'n eigen stront wordt gedrukt en z'n les eens leert.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Uh, oké. Ik zie hier het nut echt totaal niet van in maar hopelijk heeft Lens zijn lesje geleerd of zo.
Boetius gaat gewoon mee hoor. Tegen Frankrijk een doelpuntje en twee assists, let maar opquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]zinloos dit
In plaats dat van Gaal gewoon duidelijk maakt wie hij in Brazilië wil meenemen en daar vertrouwen mee op doet.
Geen van deze 6 gaan mee dus, Veltman misschien.
En wie zou er anders mee moeten? Depay?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Boetius gaat gewoon mee hoor. Tegen Frankrijk een doelpuntje en twee assists, let maar op
Ik hoop het voor hem. Maar in principe kan hij nog rijpen tot het ek over 2 jaar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Boetius gaat gewoon mee hoor. Tegen Frankrijk een doelpuntje en twee assists, let maar op
Blind klaassen op het middenveldquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:05 schreef iPat het volgende:
Ik zou dit wel in actie willen zien.
---------Cillessen---------
VDW-Veltman-Vlaar-BMI
-------------Blind------------
--Klaassen--Strootman--
Robben-------------Depay
--------------RvP------------
Waarom Depay? Die heeft imo nog niet aangetoond dat hij in de basis hoort.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:05 schreef iPat het volgende:
Ik zou dit wel in actie willen zien.
---------Cillessen---------
VDW-Veltman-Vlaar-BMI
-------------Blind------------
--Klaassen--Strootman--
Robben-------------Depay
--------------RvP------------
Dude, ik zeg alleen dat ik benieuwd hoe dit elftal het gaat doen tegen Frankrijk. En aan jouw reactie te zien heb je liever Rekik en Bruma in het centrum van de verdediging?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Blind klaassen op het middenveld
Veltman, vlaar, BMI
Cillisen op goal
Depay ipv lens
Je wilt 4e worden in de groep ofzo.
Inderdaad, waar slaat dat nou weer op danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:27 schreef Cavaliers het volgende:
Goed plan, drie rechtsback meenemen.
Kuyt loopt tenminste niet te zeiken, en speelt in dienst van het elftal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die Kuyt flikt t toch ook telkens weer...
Nou woopdiefuckingdoo. Lopen is dan ook 't enige dat 'ie kan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kuyt loopt tenminste niet te zeiken, en speelt in dienst van het elftal.
wegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:16 schreef DeTolk het volgende:
Waar zijn de tijden van Stam, Davids, F. de Boer, Cocu, vd Sar, Bergkamp en Kluivert
Tja, het voetbaltalent van een zak erwten, maar de longen van renpaard.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad, waar slaat dat nou weer op dan
Llorisquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef FRseezu het volgende:
Selectie Frankrijk voor de wedstrijd tegen Nederland.
Keepers:
Lloris, Mandanda, Ruffier.
Verdediging:
Debuchy, Worthy, Evra, Koscielny, Mangala, Sagna, Sakho, Varane.
Middenveld:
Cabaye, Grenier, Matuidi, Mavuba, Pogba, Sissoko.
Aanval:
Benzema, Giroud, Griezman, Payet, Remy, Ribery, Valbuena.
Wat een kutelftal eigenlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Nigel de Jong
Vorm
v.d. Wiel - BMI - Vlaar - Blind
Clasie - Sneijder - Strootman
Robben - v. Persie - Depay
Afmaken dat Frankrijk.
Moet je je eens voorstellen als Sneijder , RVP en Robben bedanken... Blijft er alleen maar middelmaat overquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef bianconeri het volgende:
Hahaha dit is toch geen NL elftal waardig. Oke i know dat dit niet de sterkste selectie is die hij kan gaan selecteren, maar alsnog is het gehalte niet NL elftal waardige spelers erg hoog...
Cilessen, Veltman, Klaassen, Clasie, Kuyt.... NL elftal onwaardige spelers die ook nooit het niveau gaan halen om er in te horen (alleen Kuyt in het verleden wel).
Promes, Boetius en Depay zouden het mss kunnen worden, maar nu ook nog niet.
En dan heb ik ze niet eens allemaal genoemd.
Ik mis van Dijk ook in de verdediging, geen top natuurlijk maar als je bv zelfs een Veltman oproept dan hoort van Dijk er zeker bij.
VdW lijkt me helemaal niet zeker van de basis. Ik denk dat Lowie meer fan is van Janmaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen nigel, geen de guzman, wel schaars![]()
Jammer dat Narsingh zo weinig speelt. Samen met Lens toch eigenlijk de enige optie voor rechts.
VdW, strootman, robben, en rvp lijken toch wel zeker van hun plek in de basis. Vlaar denk ik ook. Zou tijd worden dat van Gaal naar de selectie van Brazilië toewerkt. En dan horen nigel en de guzman daar gewoon bij.
Als Janmaat in de basis staat, neem ik van Gaal niet serieus.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
VdW lijkt me helemaal niet zeker van de basis. Ik denk dat Lowie meer fan is van Janmaat.
Depay vervangen voor Boëtius. Aan een speler die geen rendement heeft, heb je niets.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Nigel de Jong
Vorm
v.d. Wiel - BMI - Vlaar - Blind
Clasie - Sneijder - Strootman
Robben - v. Persie - Depay
Afmaken dat Frankrijk.
Dat zal hij heel erg vinden denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Janmaat in de basis staat, neem ik van Gaal niet serieus.
Van Gaal houdt niet van ervaren topspelers, die kan hij niet meer kneden en hebben teveel persoonlijkheid.. hij werkt liever met jonge ventjes die alles voor zoete koek slikken en doen wat de meester zegt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Gaal moet de Jong gewoon niet
Wat dat betreft zou het een broer van Fons Spooren kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Gaal houdt niet van ervaren topspelers, die kan hij niet meer kneden en hebben teveel persoonlijkheid.. hij werkt liever met jonge ventjes die alles voor zoete koek slikken en doen wat de meester zegt.
Mede door deze debiele denkwijze hebben wij dadelijk geen spelers meer van Internationale klasse .quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Gaal houdt niet van ervaren topspelers, die kan hij niet meer kneden en hebben teveel persoonlijkheid.. hij werkt liever met jonge ventjes die alles voor zoete koek slikken en doen wat de meester zegt.
Depay heeft geen rendement en Boëtius wel?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Depay vervangen voor Boëtius. Aan een speler die geen rendement heeft, heb je niets.
Die heeft ook niets op het WK te zoeken. Beetje Ola John. Leuk als ze hun dag hebben, maar verder heb je er niet veel aan, laat staan dat ze mee kunnen op topniveau.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Depay heeft geen rendement en Boëtius wel?
Doe maar niet nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Moet je je eens voorstellen als Sneijder , RVP en Robben bedanken... Blijft er alleen maar middelmaat over
En zijn ook nog weleens geblesseerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doe maar niet nee.
Zijn ook nog eens niet de jongsten meer.
Over een paar jaar kunnen we met het NL elftal gaan meedoen met een amateur competitie in Nederland en nog geen kampioen worden.
Janmaat RB.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:01 schreef PKRChamp het volgende:
-----------------Vorm
Janmaat---van Dijk---BMI----Büttner
------------de Jong------Strootman
Robben-----Sneijder-----Depay
-----------------RVP
Ik ben niet zo zeker van de LB positie en ik heb Büttner daar nog niet zien spelen in Oranje. Het is mijn inziens wel het proberen waard.
Wie is dat?quote:
Ah, dacht ik al, maar hij leek me zo donker.quote:
Bijzonderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:52 schreef alors het volgende:
Van der Vaart valt af en nog steeds geen De Guzman
In vorm is dat verreweg de beste ja. Met name op de lijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Dos37 het volgende:
Die keeper selectie ook. Man ik hoop toch echt dat Krul de nummer één wordt.
verreweg is een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
In Vorm is dat verreweg de beste ja. Met name op de lijn.
Hij is echter niet Van Gaal zijn 'type' keeper. Ik verwacht Cillessen.
Evra links en Debuchy rechts neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lloris
Evra Koscielny Mangala Debuchy
Pogba Matuidi Cabaye
Ribery Benzema Griezmann
Is gewoon een goede back hoor, vd Wiel of van Rhijn kunnen daar ook spelen. De keuze voor Janmaat is meer fysiek dan wat anders.quote:
Cillisen sowieso meenemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Dos37 het volgende:
Die keeper selectie ook. Man ik hoop toch echt dat Krul de nummer één wordt.
Is geen goede back.Heeft moeite genoeg in de Eredivisiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Is gewoon een goede back hoor, vd Wiel of van Rhijn kunnen daar ook spelen. De keuze voor Janmaat is meer fysiek dan wat anders.
clasie!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens nu.nl
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Van der Wiel, Veltman, Rekik, Blind; Sneijder, Clasie, Strootman; Robben, Huntelaar, Boëtius.
Volgens NOS
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen, Van der Wiel, Martins Indi, Vlaar, Blind, Strootman, Clasie, Sneijder, Robben, Huntelaar, Boetiüs.
Yup, tenzij we tegen Portugal, Duitsland of Spanje spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:22 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel kijken, maar vriendschappelijke potjes zijn meestal
Dat Franse elftal wat al acht jaar uit geweldige spelers bestaat, maar niets presteert en zelfs moeite heeft om zich te kwalificeren voor hoofdtoernooien?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:46 schreef hafcfan het volgende:
Dat tenue van Nederland is echt geweldig. Mag gezegd worden.Verder hoort Frankrijk simpel te winnen. Veel meer kwaliteit.
Als je ziet wat die altijd zitten te kloten met hun kwalificaties vraag ik me af of die wel zo geweldig zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:46 schreef hafcfan het volgende:
Dat tenue van Nederland is echt geweldig. Mag gezegd worden.Verder hoort Frankrijk simpel te winnen. Veel meer kwaliteit.
VdV was al opgeroepen maar ging ziek naar huisquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Siem opgeroepen ipv van VdV. Wat een zielige spelers zitten er ook tussen he.
De Jong, Schaars, Rekik enz.
Die zijn veelal bij gebrek aan beter. Een Clasie krijgt daadwerkelijk de voorkeur boven Nigel de Jong.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Siem opgeroepen ipv van VdV. Wat een zielige spelers zitten er ook tussen he.
De Jong, Schaars, Rekik enz.
Tegen eredivisie spelers presteren hun zelfs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat Franse elftal wat al acht jaar uit geweldige spelers bestaat, maar niets presteert en zelfs moeite heeft om zich te kwalificeren voor hoofdtoernooien?
0-3.
De derde ster van Ajax gewoon op zijn biceps zetten. Wat een baas (die niet kan voetballen)quote:
Ja dat snap ik. Bedankt voor je toevoeging.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
VdV was al opgeroepen maar ging ziek naar huis
Wat een gelul, de beste lijnkeeper is Vorm sowieso.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
In vorm is dat verreweg de beste ja. Met name op de lijn.
Hij is echter niet Van Gaal zijn 'type' keeper. Ik verwacht Cillessen.
quote:Het Nederlands elftal speelt woensdagavond in Parijs tegen Frankrijk zonder namen op de shirts.
Voetbalbond KNVB en kledingsponsor Nike hebben een nieuw shirt voor het WK gelanceerd en willen dat de focus op het team ligt en niet op de persoon die het shirt draagt.
"Met het nieuwe shirt willen we de aandacht op Oranje vestigen en niet op de namen. De internationals spelen voor de leeuw voorop het shirt en niet voor zichzelf", legt een woordvoerster van de bond uit aan NU.nl.
Wout Brama en Kastanje er ook bijquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Quincygod basis graag. Anders zijn we sowieso kansloos.
Precies.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wout Brama en Kastanje er ook bij
Martins Indi, Clasie & Promequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef Max23 het volgende:
Opstelling: Cillessen, Van der Wiel, Vlaar, Martins Indi, Blind; Clasie, Sneijder, Strootman; Promes, Van Persie en Boëtius.
Bron NOS.
Goed team, beetje jammer van Cillessen en Sneijder...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef Max23 het volgende:
Opstelling: Cillessen, Van der Wiel, Vlaar, Martins Indi, Blind; Clasie, Sneijder, Strootman; Promes, Van Persie en Boëtius.
Bron NOS.
Clasie vervangen door Nigel de Jong en Promes vervangen door Robben en je hebt een leuk elftal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef Max23 het volgende:
Bron NOS.
Eens, en de keeper heeft mij ook nog niet overtuigd, en VDW/Janmaat zal best nog een strijd worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Clasie vervangen door Nigel de Jong en Promes vervangen door Robben en je hebt een leuk elftal.
VDW speelt basis bij PSG...dan hoor je altijd in het Nederlands Elftal thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:03 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Eens, en de keeper heeft mij ook nog niet overtuigd, en VDW/Janmaat zal best nog een strijd worden.
Wat heeft Janmaat bewezen dat Blackcard Greg uit de basis moet danquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:03 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Eens, en de keeper heeft mij ook nog niet overtuigd, en VDW/Janmaat zal best nog een strijd worden.
Speelt ie een beetje aardig daar dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VDW speelt basis bij PSG...dan hoor je altijd in het Nederlands Elftal thuis.
Prima interlands gespeeld, haalt een vrij constant niveau (een van de weinige) bij Feyenoord. En VDW heeft in het verleden vrij ongelukkig gespeeld in Oranje, daarbij vind ik hem wat slapjes, Janmaat is wat feller.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft Janmaat bewezen dat Blackcard Greg uit de basis moet dan
Bij Feyenoord in de kneuzenleague ja . Is ook vaak genoeg de fout ingegaan dit seizoenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Prima interlands gespeeld, haalt een vrij constant niveau (een van de weinige) bij Feyenoord. En VDW heeft in het verleden vrij ongelukkig gespeeld in Oranje, daarbij vind ik hem wat slapjes, Janmaat is wat feller.
Geen idee, maar PSG is een degelijke CL-ploeg. Als je daar overeind blijft, dan missta je niet in dit Nederlands Elftal. Bij Janmaat is het maar afwachten of hij niet hopeloos door de mand valt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Speelt ie een beetje aardig daar dan?
Tegen RKC en Cambuur ja. Van der Wiel speelt wekelijks op een hoger niveau, laat staan de Champions League waarin hij enorm uitblinkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Prima interlands gespeeld, haalt een vrij constant niveau (een van de weinige) bij Feyenoord. En VDW heeft in het verleden vrij ongelukkig gespeeld in Oranje, daarbij vind ik hem wat slapjes, Janmaat is wat feller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VDW ook in Oranje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Feyenoord in de kneuzenleague ja . Is ook vaak genoeg de fout ingegaan dit seizoen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegen RKC en Cambuur ja. Van der Wiel speelt wekelijks op een hoger niveau, laat staan de Champions League waarin hij enorm uitblinkt.Janmaat blunderde tegen RKC waardoor ze verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Zijn voorlaatste interland was op het EK, dat is bijna twee jaar geleden. Van der Wiel is in Frankrijk dermate gegroeid dat hij de onbetwiste #1 rechtsback van Oranje zou moeten zijn.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Janmaat blunderde tegen RKC waardoor ze verloren
Niet in wedstrijden waar het om gaat. In de Eredivisie zakt hij ook regelmatig door de mand. Van der Wiel heeft al veel vaker bewezen het niveau aan te kunnen en heeft veel meer ervaring op dit soort toernooien dan een Janmaat die wekelijks kneusjes als Depay, Kostic en Manu tegenkomt. Op het WK speel je tegen veel grotere namen zoals Alexis Sanchez, wat Spanjolen die in hun teennagel nog meer techniek hebben dan onze lieve Filip Kostic. Janmaat heeft dit seizoen ook genoeg cruciale blunders gemaakt. Zoals de Europese ontmoeting met FC Kuban Krasnodar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
We gaan het zien. Hij heeft iig wat concurrentie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn voorlaatste interland was op het EK, dat is bijna twee jaar geleden. Van der Wiel is in Frankrijk dermate gegroeid dat hij de onbetwiste #1 rechtsback van Oranje zou moeten zijn.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou goed, dat valt hem te vergeven. Er zijn er niet veel opgewassen tegen badmeester Joachim.
En daardoor zou nu Janmaat een basisplaats moeten krijgenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:15 schreef PIETR het volgende:
VdWNet ofdat de Franse competitie iets voorstelt. Vorige EK vergeten ofzo? By far de slechtste speler van het hele toernooi. Wat zakte hij toen door het ijs zeg.
0-6. Dubbele hattrick. Eindelijk weer eens een goeie speler in Oranje. Dat wordt JUICHEN!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Quincygod basis graag. Anders zijn we sowieso kansloos.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe het Nederlands elftal er volgens (sommige) Feyenoorders uit zou moeten zien:
Mulder; Janmaat, de Vrij, Martins Indi, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede, Boetius
Niks mis mee, prima opstelling.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe het Nederlands elftal er volgens (sommige) Feyenoorders uit zou moeten zien:
Mulder; Janmaat, de Vrij, Martins Indi, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede, Boetius
Ik gok dat hij héél weinig heeft verdedigd de laatste tijd. Of hij dat ook bijgeleerd heeft gaan we zien. Ribéry is zijn tegenstander?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet in wedstrijden waar het om gaat. In de Eredivisie zakt hij ook regelmatig door de mand. Van der Wiel heeft al veel vaker bewezen het niveau aan te kunnen en heeft veel meer ervaring op dit soort toernooien dan een Janmaat die wekelijks kneusjes als Depay, Kostic en Manu tegenkomt. Op het WK speel je tegen veel grotere namen zoals Alexis Sanchez, wat Spanjolen die in hun teennagel nog meer techniek hebben dan onze lieve Filip Kostic. Janmaat heeft dit seizoen ook genoeg cruciale blunders gemaakt. Zoals de Europese ontmoeting met FC Kuban Krasnodar.
Blackcard Greg is sinds kort helemaal opgebloeid in de voetbalmachine die PSG heet. Hij krijgt het vertrouwen van Laurent Blanc, is vaak erg belangrijk voor het team, vooral in de assisterende rol. Hij heeft het WK2010 en het EK2012 meegemaakt. Hij weet wat het is om te presteren op de cruciale momenten.
Toevallig kom ik deze net tegen in een ander topicquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef huffderobot het volgende:
[..]
0-6. Dubbele hattrick. Eindelijk weer eens een goeie speler in Oranje. Dat wordt JUICHEN!!!
De prestaties zullen niet veel verschillen met het echte oranje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig kom ik deze net tegen in een ander topic
[ afbeelding ]
Tegen Monaco had hij een tegenstander..quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:20 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik gok dat hij héél weinig heeft verdedigd de laatste tijd. Of hij dat ook bijgeleerd heeft gaan we zien. Ribéry is zijn tegenstander?
Anaaaaaaaaaltwitter:jerradpeters twitterde op woensdag 05-03-2014 om 20:12:55FRANCE XI v Netherlands: Lloris, Debuchy, Evra, Mangala, Varane, Pogba, Matuidi, Cabaye, Valbuena, Benzema, Griezmann reageer retweet
There you go.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen Monaco had hij een tegenstander..
Speelde gelijk bagger
Uberhaupt nooit meer oproepen. Bij een beetje tegenstand zakt hij al door het ijs. Terwijl Janmaat een constant niveau haalt. Getuige ook de interesse van Arsenal en Juventus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En daardoor zou nu Janmaat een basisplaats moeten krijgen
Varane, Pogba.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Anaaaaaaaaaltwitter:jerradpeters twitterde op woensdag 05-03-2014 om 20:12:55FRANCE XI v Netherlands: Lloris, Debuchy, Evra, Mangala, Varane, Pogba, Matuidi, Cabaye, Valbuena, Benzema, Griezmann reageer retweet
Prachtige rijtje namen, zonde dat ze nooit wat presteren als eenheid. Weggespeeld door Oekraïne..quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mulder kan er geen kut van voor de rest goede opstelling voor het WKquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
Dat mag hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb nav deze post even jou panterfoto in je fobo bekeken![]()
In de Eredivisie een constant niveau halen kan zelfs Angelo Cijntje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Uberhaupt nooit meer oproepen. Bij een beetje tegenstand zakt hij al door het ijs. Terwijl Janmaat een constant niveau haalt. Getuige ook de interesse van Arsenal en Juventus.
Ik let op de detailsquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dat soort dingen mis ik altijd. Goed dat je oplet.
Ik kan mij nu wel vinden in de post van Cavaliersquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Uberhaupt nooit meer oproepen. Bij een beetje tegenstand zakt hij al door het ijs. Terwijl Janmaat een constant niveau haalt. Getuige ook de interesse van Arsenal en Juventus.
Die worden zo ff geschud als een milkshake.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
fischer lukt het anders al een seizoen nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Eredivisie een constant niveau halen kan zelfs Angelo Cijntje.
Moet een schok voor hem zijn .. Dat die al moeite heeft met de lamme en de blindequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
fischer lukt het anders al een seizoen niet
nouja hij haalt wel een constant niveau, maar dat is om te janken
Matuidi zal de Nederlandse verdediging passeren als een mes door een tartiflette.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die worden zo ff geschud als een milkshake.
Promes gaat z'n dansje doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die worden zo ff geschud als een milkshake.
van der wiel heeft wel veel meer ervaring, en die rechtsbuiten van PSG verdedigd nou volgens mij ook niet bepaald meequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef Max23 het volgende:
Van der Wiel is aanvallend erg sterk bij PSG, verdedigend bakt hij er vrij weinig van, bijvoorbeeld tegen Toulouse:
http://video.sport1.nl/ma(...)-best-tegen-toulouse
Ik zeg niet dat Janmaat beter is, maar Van der Wiel is zeker niet van een veel hoger niveau.
Net ofdat de Franse competitie van een hoog niveau is. Als hij daar een buitenspeler tegenover zich heeft komt VdW er totaal niet aan te pas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Eredivisie een constant niveau halen kan zelfs Angelo Cijntje.
Van der Wiel is net als Rosales, zolang hij rechtsbuiten mag spelen is alles goed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef Max23 het volgende:
Van der Wiel is aanvallend erg sterk bij PSG, verdedigend bakt hij er vrij weinig van, bijvoorbeeld tegen Toulouse:
http://video.sport1.nl/ma(...)-best-tegen-toulouse
Ik zeg niet dat Janmaat beter is, maar Van der Wiel is zeker niet van een veel hoger niveau.
Het zegt wel veel dat Frankrijk tien keer betere prestaties aflevert dan Nederland. De laatste keer dat we ten koste van Frankrijk in een tweeluik op Europees gebied verder zijn gekomen is PSV dat met pijn en moeite een B-team van Lille OSC bedwong.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
Net ofdat de Franse competitie van een hoog niveau is. Als hij daar een buitenspeler tegenover zich heeft komt VdW er totaal niet aan te pas.
Let maar op vanavond.
Heb je een filmpje van dat interview?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ajax-hoofd heeft die presentator
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is een afwijking, daar mag je geen grappen over maken. Het syndroom van successupporter. Gaat nooit meer over. Tenzij je een paar jaar geen kampioen wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Promesquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:32 schreef arjan1112 het volgende:
Opstelling:
Cillessen; Van der Wiel, Vlaar, Martins Indi, Blind; Clasie, Sneijder, Strootman; Promes, Van Persie, Boëtius.
clasiequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:32 schreef arjan1112 het volgende:
Opstelling:
Cillessen; Van der Wiel, Vlaar, Martins Indi, Blind; Clasie, Sneijder, Strootman; Promes, Van Persie, Boëtius.
Nee, maximaal 10.quote:
Ik keek naar een andere zenderquote:
Zondag biechten voor dat gescheld he!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Kut mijn geluid stond uit, ik zat effe wat anders te kijken. Bijna Hansie gemist.
We hadden afgesproken het merkwaardig gevormde oor van Pascalus niet meer belachelijk te maken.quote:
Zondag heb ik al andere plannen schatquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zondag biechten voor dat gescheld he!
Nee, te makkelijkquote:
wie was jij ook al weer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hadden afgesproken het merkwaardig gevormde oor van Pascalus niet meer belachelijk te maken.
Zo is dat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zondag biechten voor dat gescheld he!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt mijn liefde voor eriksen beledigd
Dat was overduidelijk een grapje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt mijn liefde voor eriksen beledigd
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef huffderobot het volgende:
[..]
0-6. Dubbele hattrick. Eindelijk weer eens een goeie speler in Oranje. Dat wordt JUICHEN!!!
Al jaren, net als de rest van de verdediging.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De linksback positie is onze achilleshiel.
dat was een comeback op jouw "grapje"quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk een grapje.
Jij daarentegen beledigt Nicki persoonlijk.
Ook een betere VM dan Clasie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Blind speelt daar gewoon alle wedstrijden, veruit de beste linksback.
nigel de jong ipv clasie aubquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef satecl het volgende:
Robben voor Promes en de beste 11 staan erin.
Eigenlijks zouden ze dagelijks bij de pisbakken van Van der Valk zulke gesprekjes moeten doen.quote:
Speelde daar een tijdje geleden niet nog een enorme baasquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Al jaren, net als de rest van de verdediging.
In dat geval laat Frankrijk het volledig lopen, en hebben ze deze wedstrijd niet serieus genomen aldus de Snor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Heeft anders wel Arsenal ingemaakt vorig weekendquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, alleen kan Pieters er geen reet van.
Ik denk dat we dit grote misverstand moeten bijleggen. Christian en Nicki leiden hier ook onder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat was een comeback op jouw "grapje"![]()
toen zei jij dat je de oorlog begon
Verdedigend beter dan Urbyquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, alleen kan Pieters er geen reet van.
leidenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit grote misverstand moeten bijleggen. Christian en Nicki leiden hier ook onder.
helemaal mee eens, fok1 voelt ook niet hetzelfde met de breuk tussen onsquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit grote misverstand moeten bijleggen. Christian en Nicki leiden hier ook onder.
Dat sowieso. Vooral onlogisch (onze beste vriend) doet nogal vreemd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
helemaal mee eens, fok1 voelt ook niet hetzelfde met de breuk tussen ons
Huub was ontevreden over zijn inzetquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen De Guzman
Hoe doet Maduro het eigenlijk de laatste tijd?
Die speelt bij een kleine competitie voor F.C. Madurodam.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen De Guzman
Hoe doet Maduro het eigenlijk de laatste tijd?
onlogisch kan er niet tegen om ons zo te zien bekvechten, hopelijk stelt de vrede hem weer gerustquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vooral onlogisch (onze beste vriend) doet nogal vreemd.
En een jako trui.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef huffderobot het volgende:
Bossie heeft een bontkraag op Belgie.
Hansie mag geen mening hebben, hij is slechts een doorgeefluik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
hansie onderbreekt Louis, dat vindt Louis niet leuk
gequotequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef alors het volgende:
GiroudAls die scoort (op het veld) neem ik een Giroud UI.
Tegen wie moeten de Belgjes eigenlijk?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef huffderobot het volgende:
Bossie heeft een bontkraag op Belgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |