Ah, dacht ik al, maar hij leek me zo donker.quote:
Bijzonderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:52 schreef alors het volgende:
Van der Vaart valt af en nog steeds geen De Guzman
In vorm is dat verreweg de beste ja. Met name op de lijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Dos37 het volgende:
Die keeper selectie ook. Man ik hoop toch echt dat Krul de nummer één wordt.
verreweg is een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
In Vorm is dat verreweg de beste ja. Met name op de lijn.
Hij is echter niet Van Gaal zijn 'type' keeper. Ik verwacht Cillessen.
Evra links en Debuchy rechts neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lloris
Evra Koscielny Mangala Debuchy
Pogba Matuidi Cabaye
Ribery Benzema Griezmann
Is gewoon een goede back hoor, vd Wiel of van Rhijn kunnen daar ook spelen. De keuze voor Janmaat is meer fysiek dan wat anders.quote:
Cillisen sowieso meenemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Dos37 het volgende:
Die keeper selectie ook. Man ik hoop toch echt dat Krul de nummer één wordt.
Is geen goede back.Heeft moeite genoeg in de Eredivisiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Is gewoon een goede back hoor, vd Wiel of van Rhijn kunnen daar ook spelen. De keuze voor Janmaat is meer fysiek dan wat anders.
clasie!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens nu.nl
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Van der Wiel, Veltman, Rekik, Blind; Sneijder, Clasie, Strootman; Robben, Huntelaar, Boëtius.
Volgens NOS
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen, Van der Wiel, Martins Indi, Vlaar, Blind, Strootman, Clasie, Sneijder, Robben, Huntelaar, Boetiüs.
Yup, tenzij we tegen Portugal, Duitsland of Spanje spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:22 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel kijken, maar vriendschappelijke potjes zijn meestal
Dat Franse elftal wat al acht jaar uit geweldige spelers bestaat, maar niets presteert en zelfs moeite heeft om zich te kwalificeren voor hoofdtoernooien?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:46 schreef hafcfan het volgende:
Dat tenue van Nederland is echt geweldig. Mag gezegd worden.Verder hoort Frankrijk simpel te winnen. Veel meer kwaliteit.
Als je ziet wat die altijd zitten te kloten met hun kwalificaties vraag ik me af of die wel zo geweldig zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:46 schreef hafcfan het volgende:
Dat tenue van Nederland is echt geweldig. Mag gezegd worden.Verder hoort Frankrijk simpel te winnen. Veel meer kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |