Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Boëtius, Klaassen, Promes & Pröpper in de voorselectie. Veltman en Rekik ook.
Nou, nou. Van der Wiel zit er zowaar bij zonder afvallers. Als Van Gaal dat maar aankan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Daley Blind (Ajax), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Jeffrey Bruma (PSV), Jasper Cillessen (Ajax), Jordy Clasie (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Leroy Fer (Norwich City), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Daryl Janmaat (Feyenoord), Nigel de Jong (AC Milan), Siem de Jong (Ajax), Davy Klaassen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Quincy Promes (FC Twente), Davy Pröpper (Vitesse), Karim Rekik (PSV), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray), Maarten Stekelenburg (Fulham), Kevin Strootman (AS Roma), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Kenneth Vermeer (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain) en Jeroen Zoet (PSV).
en het is een hype.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:53 schreef Lemsterr het volgende:
Van Dijk kan niet zo goed voetballen dus logisch
De Vrij gaat sowieso naar het WK.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Veltman ook. Bruma en De Vrij zijn ook niet beter dan Van Dijk.
Op het WK kost zo'n achterlijke gladiool je per direct het toernooi, beter dat hij nu nog even met zijn neus in z'n eigen stront wordt gedrukt en z'n les eens leert.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Uh, oké. Ik zie hier het nut echt totaal niet van in maar hopelijk heeft Lens zijn lesje geleerd of zo.
Boetius gaat gewoon mee hoor. Tegen Frankrijk een doelpuntje en twee assists, let maar opquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]zinloos dit
In plaats dat van Gaal gewoon duidelijk maakt wie hij in Brazilië wil meenemen en daar vertrouwen mee op doet.
Geen van deze 6 gaan mee dus, Veltman misschien.
En wie zou er anders mee moeten? Depay?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Boetius gaat gewoon mee hoor. Tegen Frankrijk een doelpuntje en twee assists, let maar op
Ik hoop het voor hem. Maar in principe kan hij nog rijpen tot het ek over 2 jaar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Boetius gaat gewoon mee hoor. Tegen Frankrijk een doelpuntje en twee assists, let maar op
Blind klaassen op het middenveldquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:05 schreef iPat het volgende:
Ik zou dit wel in actie willen zien.
---------Cillessen---------
VDW-Veltman-Vlaar-BMI
-------------Blind------------
--Klaassen--Strootman--
Robben-------------Depay
--------------RvP------------
Waarom Depay? Die heeft imo nog niet aangetoond dat hij in de basis hoort.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:05 schreef iPat het volgende:
Ik zou dit wel in actie willen zien.
---------Cillessen---------
VDW-Veltman-Vlaar-BMI
-------------Blind------------
--Klaassen--Strootman--
Robben-------------Depay
--------------RvP------------
Dude, ik zeg alleen dat ik benieuwd hoe dit elftal het gaat doen tegen Frankrijk. En aan jouw reactie te zien heb je liever Rekik en Bruma in het centrum van de verdediging?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Blind klaassen op het middenveld
Veltman, vlaar, BMI
Cillisen op goal
Depay ipv lens
Je wilt 4e worden in de groep ofzo.
Inderdaad, waar slaat dat nou weer op danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:27 schreef Cavaliers het volgende:
Goed plan, drie rechtsback meenemen.
Kuyt loopt tenminste niet te zeiken, en speelt in dienst van het elftal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die Kuyt flikt t toch ook telkens weer...
Nou woopdiefuckingdoo. Lopen is dan ook 't enige dat 'ie kan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kuyt loopt tenminste niet te zeiken, en speelt in dienst van het elftal.
wegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:16 schreef DeTolk het volgende:
Waar zijn de tijden van Stam, Davids, F. de Boer, Cocu, vd Sar, Bergkamp en Kluivert
Tja, het voetbaltalent van een zak erwten, maar de longen van renpaard.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad, waar slaat dat nou weer op dan
Llorisquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef FRseezu het volgende:
Selectie Frankrijk voor de wedstrijd tegen Nederland.
Keepers:
Lloris, Mandanda, Ruffier.
Verdediging:
Debuchy, Worthy, Evra, Koscielny, Mangala, Sagna, Sakho, Varane.
Middenveld:
Cabaye, Grenier, Matuidi, Mavuba, Pogba, Sissoko.
Aanval:
Benzema, Giroud, Griezman, Payet, Remy, Ribery, Valbuena.
Wat een kutelftal eigenlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Nigel de Jong
Vorm
v.d. Wiel - BMI - Vlaar - Blind
Clasie - Sneijder - Strootman
Robben - v. Persie - Depay
Afmaken dat Frankrijk.
Moet je je eens voorstellen als Sneijder , RVP en Robben bedanken... Blijft er alleen maar middelmaat overquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:30 schreef bianconeri het volgende:
Hahaha dit is toch geen NL elftal waardig. Oke i know dat dit niet de sterkste selectie is die hij kan gaan selecteren, maar alsnog is het gehalte niet NL elftal waardige spelers erg hoog...
Cilessen, Veltman, Klaassen, Clasie, Kuyt.... NL elftal onwaardige spelers die ook nooit het niveau gaan halen om er in te horen (alleen Kuyt in het verleden wel).
Promes, Boetius en Depay zouden het mss kunnen worden, maar nu ook nog niet.
En dan heb ik ze niet eens allemaal genoemd.
Ik mis van Dijk ook in de verdediging, geen top natuurlijk maar als je bv zelfs een Veltman oproept dan hoort van Dijk er zeker bij.
VdW lijkt me helemaal niet zeker van de basis. Ik denk dat Lowie meer fan is van Janmaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen nigel, geen de guzman, wel schaars![]()
Jammer dat Narsingh zo weinig speelt. Samen met Lens toch eigenlijk de enige optie voor rechts.
VdW, strootman, robben, en rvp lijken toch wel zeker van hun plek in de basis. Vlaar denk ik ook. Zou tijd worden dat van Gaal naar de selectie van Brazilië toewerkt. En dan horen nigel en de guzman daar gewoon bij.
Als Janmaat in de basis staat, neem ik van Gaal niet serieus.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
VdW lijkt me helemaal niet zeker van de basis. Ik denk dat Lowie meer fan is van Janmaat.
Depay vervangen voor Boëtius. Aan een speler die geen rendement heeft, heb je niets.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Nigel de Jong
Vorm
v.d. Wiel - BMI - Vlaar - Blind
Clasie - Sneijder - Strootman
Robben - v. Persie - Depay
Afmaken dat Frankrijk.
Dat zal hij heel erg vinden denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Janmaat in de basis staat, neem ik van Gaal niet serieus.
Van Gaal houdt niet van ervaren topspelers, die kan hij niet meer kneden en hebben teveel persoonlijkheid.. hij werkt liever met jonge ventjes die alles voor zoete koek slikken en doen wat de meester zegt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Gaal moet de Jong gewoon niet
Wat dat betreft zou het een broer van Fons Spooren kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Gaal houdt niet van ervaren topspelers, die kan hij niet meer kneden en hebben teveel persoonlijkheid.. hij werkt liever met jonge ventjes die alles voor zoete koek slikken en doen wat de meester zegt.
Mede door deze debiele denkwijze hebben wij dadelijk geen spelers meer van Internationale klasse .quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Gaal houdt niet van ervaren topspelers, die kan hij niet meer kneden en hebben teveel persoonlijkheid.. hij werkt liever met jonge ventjes die alles voor zoete koek slikken en doen wat de meester zegt.
Depay heeft geen rendement en Boëtius wel?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Depay vervangen voor Boëtius. Aan een speler die geen rendement heeft, heb je niets.
Die heeft ook niets op het WK te zoeken. Beetje Ola John. Leuk als ze hun dag hebben, maar verder heb je er niet veel aan, laat staan dat ze mee kunnen op topniveau.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Depay heeft geen rendement en Boëtius wel?
Doe maar niet nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Moet je je eens voorstellen als Sneijder , RVP en Robben bedanken... Blijft er alleen maar middelmaat over
En zijn ook nog weleens geblesseerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doe maar niet nee.
Zijn ook nog eens niet de jongsten meer.
Over een paar jaar kunnen we met het NL elftal gaan meedoen met een amateur competitie in Nederland en nog geen kampioen worden.
Janmaat RB.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:01 schreef PKRChamp het volgende:
-----------------Vorm
Janmaat---van Dijk---BMI----Büttner
------------de Jong------Strootman
Robben-----Sneijder-----Depay
-----------------RVP
Ik ben niet zo zeker van de LB positie en ik heb Büttner daar nog niet zien spelen in Oranje. Het is mijn inziens wel het proberen waard.
Wie is dat?quote:
Ah, dacht ik al, maar hij leek me zo donker.quote:
Bijzonderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:52 schreef alors het volgende:
Van der Vaart valt af en nog steeds geen De Guzman
In vorm is dat verreweg de beste ja. Met name op de lijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Dos37 het volgende:
Die keeper selectie ook. Man ik hoop toch echt dat Krul de nummer één wordt.
verreweg is een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
In Vorm is dat verreweg de beste ja. Met name op de lijn.
Hij is echter niet Van Gaal zijn 'type' keeper. Ik verwacht Cillessen.
Evra links en Debuchy rechts neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lloris
Evra Koscielny Mangala Debuchy
Pogba Matuidi Cabaye
Ribery Benzema Griezmann
Is gewoon een goede back hoor, vd Wiel of van Rhijn kunnen daar ook spelen. De keuze voor Janmaat is meer fysiek dan wat anders.quote:
Cillisen sowieso meenemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Dos37 het volgende:
Die keeper selectie ook. Man ik hoop toch echt dat Krul de nummer één wordt.
Is geen goede back.Heeft moeite genoeg in de Eredivisiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Is gewoon een goede back hoor, vd Wiel of van Rhijn kunnen daar ook spelen. De keuze voor Janmaat is meer fysiek dan wat anders.
clasie!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens nu.nl
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Van der Wiel, Veltman, Rekik, Blind; Sneijder, Clasie, Strootman; Robben, Huntelaar, Boëtius.
Volgens NOS
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen, Van der Wiel, Martins Indi, Vlaar, Blind, Strootman, Clasie, Sneijder, Robben, Huntelaar, Boetiüs.
Yup, tenzij we tegen Portugal, Duitsland of Spanje spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:22 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel kijken, maar vriendschappelijke potjes zijn meestal
Dat Franse elftal wat al acht jaar uit geweldige spelers bestaat, maar niets presteert en zelfs moeite heeft om zich te kwalificeren voor hoofdtoernooien?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:46 schreef hafcfan het volgende:
Dat tenue van Nederland is echt geweldig. Mag gezegd worden.Verder hoort Frankrijk simpel te winnen. Veel meer kwaliteit.
Als je ziet wat die altijd zitten te kloten met hun kwalificaties vraag ik me af of die wel zo geweldig zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:46 schreef hafcfan het volgende:
Dat tenue van Nederland is echt geweldig. Mag gezegd worden.Verder hoort Frankrijk simpel te winnen. Veel meer kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |