VdV was al opgeroepen maar ging ziek naar huisquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Siem opgeroepen ipv van VdV. Wat een zielige spelers zitten er ook tussen he.
De Jong, Schaars, Rekik enz.
Die zijn veelal bij gebrek aan beter. Een Clasie krijgt daadwerkelijk de voorkeur boven Nigel de Jong.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Siem opgeroepen ipv van VdV. Wat een zielige spelers zitten er ook tussen he.
De Jong, Schaars, Rekik enz.
Tegen eredivisie spelers presteren hun zelfs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat Franse elftal wat al acht jaar uit geweldige spelers bestaat, maar niets presteert en zelfs moeite heeft om zich te kwalificeren voor hoofdtoernooien?
0-3.
De derde ster van Ajax gewoon op zijn biceps zetten. Wat een baas (die niet kan voetballen)quote:
Ja dat snap ik. Bedankt voor je toevoeging.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
VdV was al opgeroepen maar ging ziek naar huis
Wat een gelul, de beste lijnkeeper is Vorm sowieso.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
In vorm is dat verreweg de beste ja. Met name op de lijn.
Hij is echter niet Van Gaal zijn 'type' keeper. Ik verwacht Cillessen.
quote:Het Nederlands elftal speelt woensdagavond in Parijs tegen Frankrijk zonder namen op de shirts.
Voetbalbond KNVB en kledingsponsor Nike hebben een nieuw shirt voor het WK gelanceerd en willen dat de focus op het team ligt en niet op de persoon die het shirt draagt.
"Met het nieuwe shirt willen we de aandacht op Oranje vestigen en niet op de namen. De internationals spelen voor de leeuw voorop het shirt en niet voor zichzelf", legt een woordvoerster van de bond uit aan NU.nl.
Wout Brama en Kastanje er ook bijquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Quincygod basis graag. Anders zijn we sowieso kansloos.
Precies.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wout Brama en Kastanje er ook bij
Martins Indi, Clasie & Promequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef Max23 het volgende:
Opstelling: Cillessen, Van der Wiel, Vlaar, Martins Indi, Blind; Clasie, Sneijder, Strootman; Promes, Van Persie en Boėtius.
Bron NOS.
Goed team, beetje jammer van Cillessen en Sneijder...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef Max23 het volgende:
Opstelling: Cillessen, Van der Wiel, Vlaar, Martins Indi, Blind; Clasie, Sneijder, Strootman; Promes, Van Persie en Boėtius.
Bron NOS.
Clasie vervangen door Nigel de Jong en Promes vervangen door Robben en je hebt een leuk elftal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:55 schreef Max23 het volgende:
Bron NOS.
Eens, en de keeper heeft mij ook nog niet overtuigd, en VDW/Janmaat zal best nog een strijd worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Clasie vervangen door Nigel de Jong en Promes vervangen door Robben en je hebt een leuk elftal.
VDW speelt basis bij PSG...dan hoor je altijd in het Nederlands Elftal thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:03 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Eens, en de keeper heeft mij ook nog niet overtuigd, en VDW/Janmaat zal best nog een strijd worden.
Wat heeft Janmaat bewezen dat Blackcard Greg uit de basis moet danquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:03 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Eens, en de keeper heeft mij ook nog niet overtuigd, en VDW/Janmaat zal best nog een strijd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |