Jadatisdusveelmeerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Snap het probleem ook niet. Dat stel betaalt ook mee neem ik aan.
Oh kut snel zappen ik zie een herhaling nog net.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de hoogtepunten van Zlatan gemist.
Er is nog wel eenkool nu
jammer,noujaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut snel zappen ik zie een herhaling nog net.
jaofnos.nlquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk morgen de youtubes wel, rustig
op nos.nl en sport1.nl komen meestal ook de samenvattingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk morgen de youtubes wel, rustig
Zeg maar gerust flutzaak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen bijzondere zaak. Zijn er dagelijks veel van.
Oh ja al is er morgen wel weer andere sport natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
op nos.nl en sport1.nl komen meestal ook de samenvattingen.
Curlingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja al is er morgen wel weer andere sport natuurlijk.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef Klaploper het volgende:
Dit was eindelijk weer eens een keer een leuke aflevering!
Ik ga helaas alles missen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
6:00quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogelijk. Bij elke vergadering van vve's is een politieagent aanwezig omdat er vroeger zoveel fraude was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef JackHerrer het volgende:
Wordt er niet ontzettend veel fraude gepleegd met die vve's? Bestuursleden die elke maand geld innen maar zo min mogelijk uitgeven.
Dat zal kerel denk niet doen, anders had hij niet ingestemd om mee te doen met de uitzending.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef JackHerrer het volgende:
Wordt er niet ontzettend veel fraude gepleegd met die vve's? Bestuursleden die elke maand geld innen maar zo min mogelijk uitgeven.
Er zit een externe beheerder op. In dat geval heeft het bestuur zelf meestal niet eens direct toegang tot de bankrekeningen van de VvE.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat zal kerel denk niet doen, anders had hij niet ingestemd om mee te doen met de uitzending.
Sterker nog, die vriendin is al bevallen...ik ken haar blog.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:12 schreef golfer het volgende:
Zwakke aflevering met voorspelbare simpele uitspraak.
Ik was dus niet de enige die dacht dat die voorzitter van de VVE heel erg gay is, maar blijkbaar heeft ie ergens toch een vriendin die zwanger is
De hoeveelheid make-up in deze uitzending bij zwangere panterpakje en onderbuuf is ruim voldoende geweest om volgende Sinterklaas weer alle Pietendiscussies over te doen.
Inderdaad. Het verbaast me dat hij een (zwangere) vriendin heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:12 schreef golfer het volgende:
Zwakke aflevering met voorspelbare simpele uitspraak.
Ik was dus niet de enige die dacht dat die voorzitter van de VVE heel erg gay is, maar blijkbaar heeft ie ergens toch een vriendin die zwanger is
De hoeveelheid make-up in deze uitzending bij zwangere panterpakje en onderbuuf is ruim voldoende geweest om volgende Sinterklaas weer alle Pietendiscussies over te doen.
Eerst genieten van mw. boumajeouiquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:13 schreef SunChaser het volgende:
Was duidelijke zaak en meester visser komt pas na 10 minuten in beeld
Misschien heeft hij een Thais of Russisch importbruidje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:36 schreef kissaa het volgende:
[..]
Inderdaad. Het verbaast me dat hij een (zwangere) vriendin heeft.
31 dec. moest ze bevallen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Sterker nog, die vriendin is al bevallen...ik ken haar blog.
Nope, over die van zijn vriendin.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
31 dec. moest ze bevallen.
Wat is haar blog?
Laat maar, je had het over die van de voorzitter.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:54 schreef DJKoster het volgende:
Zojuist de boomaflevering gezien. Tering!![]()
Dus zo ziet je gezicht eruit na een leven janken en zeuren..
Ja de vriendin van de voorzitter.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Nope, over die van zijn vriendin.
Weet alleen dat dit conflict niet het enige probleem is tussen die twee stellen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja de vriendin van de voorzitter.
Niks over de Marokkaanse poederdoos?
As usual.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet alleen dat dit conflict niet het enige probleem is tussen die twee stellen.
In dat blog zul je niet veel vinden, is meer de combi van het blog en een andere forum waar jij niet gevonden wilt worden.quote:
Je maakt ons nieuwsgierig..quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:33 schreef trovey het volgende:
[..]
In dat blog zul je niet veel vinden, is meer de combi van het blog en een andere forum waar jij niet gevonden wilt worden.
Die vrouw natuurlijk, je zal er maar naast wonen. En die man met zijn dubieuze snorretje..quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:57 schreef blikzem het volgende:
[..]ik zou niet weten wie je bedoeld.. haha..
tjonge deze aflvering heb ik meteen doorgespoeld na de uitspraak.. die was ook simpel.
ik kijk 5 minuten van het begin en dan waar hij op locatie is en dan de uitspraak haha. anders veelste langdurig..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:43 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Die vrouw natuurlijk, je zal er maar naast wonen. En die man met zijn dubieuze snorretje..![]()
Ik kijk eigenlijk alleen via uitzending gemist, dat domme gepraat van het 'panel' spoel ik altijd door.
quote:De familie van Hees komt van oorsprong uit Zuilichem, een klein dorpje achter de Waaldijk. Het grote gezin is in de loop der jaren over heel Nederland uitgewaaierd. De oudste zus van Hendrik van Hees vertelt op haar sterfbed dat hij erfgenaam is van een lap grond dat bij hun ouderlijk huis hoorde. Ontroerd vertrekt Van Hees, mét caravan, naar zijn geboortegrond om het gevoel uit zijn jeugd terug te halen. Daar treft hij de 97-jarige Van der Linden die hem met caravan en al van het land stuurt. Volgens Van der Linden heeft de familie Van Hees alle rechten op grond al lang geleden verloren door de ruilverkaveling. Meester Visser onderzoekt samen met het Kadaster hoe de verdeling van de grond in elkaar zit.
TT888 is geen overbodige luxe zo te horen.quote:
dat moet wel een topaflevering wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:10 schreef OProg het volgende:
Een 97-jarige die zich nog druk maakt om een stukje grond.
quote:
hoezo. Geef alleen een waarschuwing dat het zo begint.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij bent echt een geboren faalhaas
Dit zal eerder achterlopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:27 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk via stream, hoopt dat het niet te ver achter loopt
Hij lijkt er wel een beetje op en praat ook zo slordig.quote:
Ik ben brabander maar ik versta er geen zak van.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:29 schreef darkshadow16 het volgende:
Jammer voor jullie niet brabanders, want geen ondertiteling
Zo moeilijk is het toch niet te volgen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben brabander maar ik versta er geen zak van.
Zijn gelderlanders toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben sowieso voor de oude baas![]()
Wat er verder ook gebeurd
Ik ben geen Brabander maar versta het prima.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Himmel wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet te volgen?
Nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Eerin het volgende:
Maar dit is toch geen Brabants? Dit lijkt me eerder Zeeuws..
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef Cee het volgende:
Probeert hij nou een van z'n kinnen te verbergen met die hand?
Het klonk wel als Zeeuws (van die oude man met de awesome moestuin), maar begrijp dat hij uit Gelderland komt. Ook prima, ben niet bekend met Gelders.quote:
Alles bij elkaar trekken en een elastiekje er omheen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef Cee het volgende:
Gat in zn keel of zoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef Cee het volgende:
Vies dik dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:33 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb haast net zo'n onderkin als die vent![]()
Voor de rest ben ik niet dik
(y)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:33 schreef Cee het volgende:
De zoon van die ouwe is al stokbejaard.
Dit is gewoon het nieuwe seizoen van The Walking Dead.
Keihardquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:34 schreef Mansjester het volgende:
Is kajak een verbastering van kanjer?
Zuilichem dus echt Brabantquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:33 schreef Little_Acorn het volgende:
Lijkt me een Utrecht-achtig accent
Ook niet met Zeeuws dan volgens mij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:33 schreef Eerin het volgende:
[..]
Het klonk wel als Zeeuws (van die oude man met de awesome moestuin), maar begrijp dat hij uit Gelderland komt. Ook prima, ben niet bekend met Gelders.
Gebruik ik ook wel eensquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
Hij bedenkt woorden waar je bij staat. Ik heb het uitgelegen
Ho ho, ik ben een Zeeuw. Ik ken mijn Zeeuws. Die man slikt al z'n g's in, spreek met geforceerde h en ik herken nog wel meer karakteristieken. Dus had best gekund.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook niet met Zeeuws dan volgens mij.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:33 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb haast net zo'n onderkin als die vent![]()
Voor de rest ben ik niet dik
Alstie kinderen al had rond 18dequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:35 schreef OProg het volgende:
Die kleinzoon zit ook al bijna aan pensioen vermoed ik.
Lijkt me wel raar. Een zoon hebben van 80 of zoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:35 schreef OProg het volgende:
Die kleinzoon zit ook al bijna aan pensioen vermoed ik.
Ja, maar sinds de RR weet ik dat ze in zuid-Gelderland op bepaalde plaatsen Brabants praten.quote:
Zaiksjooquote:
Ik ook, maar hoor het er niet in terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:35 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben een Zeeuw. Ik ken mijn Zeeuws. Die man slikt al z'n g's in, spreek met geforceerde h en ik herken nog wel meer karakteristieken. Dus had best gekund.
Normaal was dat vroeger.quote:
Dat klopt, tot aan Zaltbommel is gewoon Brabant eigenlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, maar sinds de RR weet ik dartze in zuid-Gelderland op bepaalde plaatsen Brabants praten.
Hmm, nou ja. Hij komt er in ieder geval niet vandaan, dus maakt ook niet meer uit xD.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, maar hoor het er niet in terug.
xDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:38 schreef Eerin het volgende:
[..]
Hmm, nou ja. Hij komt er in ieder geval niet vandaan, dus maakt ook niet meer uit xD.
Wat een giller was dat.quote:
Die ouwe is ook stukken gezonder.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hazes in de rolstoel, Toetankhamon loopt wel gewoon
En de rest lelijke petjesquote:
Ongelukje bij de commandos.quote:
Ik hoopte wat verduidelijking te krijgen hier bij de Plaats Delict Scene, maar blijkbaar ook niet. I'm lost.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap er eigenlijk geen reet van trouwens.
Weer eens wat anders dan een glas waterquote:
Kost geld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef Little_Acorn het volgende:
Als het je alleen maar om de grond te doen is, kun je toch ook zelf contact opnemen met het kadaster?
Dat heb ik altijd met oudere gasten bij RRquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik hoopte wat verduidelijking te krijgen hier bij de Plaats Delict Scene, maar blijkbaar ook niet. I'm lost.
Opgenomen door de dijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef OProg het volgende:
Zit hij vast in de modder met zijn rolstoel?
Net wel jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef OProg het volgende:
Zit hij vast in de modder met zijn rolstoel?
Held, dank.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef matthijst het volgende:
Voorouders van rolstoeldude hadden een huisje daar. Huisje ingestort. Rolstoeldude stukkie land geërfd en kwam met caravannetje aan. Ouwe bok werd boos, want was zijn grond: had ie van de Duitsers gekregen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
HIJ LOOPT EN IK LOOP OOK! HET IS ONGEKEND
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
HIJ LOOPT EN IK LOOP OOK! HET IS ONGEKEND
Is gewoon een lui ding.quote:
Maar de dijk ook verbreed en dat zou van Hees zijn land opgeslokt hebben volgens mij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef matthijst het volgende:
Voorouders van rolstoeldude hadden een huisje daar. Huisje ingestort. Rolstoeldude stukkie land geërfd en kwam met caravannetje aan. Ouwe bok werd boos, want was zijn grond: had ie van de Duitsers gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |