Jadatisdusveelmeerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Snap het probleem ook niet. Dat stel betaalt ook mee neem ik aan.
Oh kut snel zappen ik zie een herhaling nog net.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de hoogtepunten van Zlatan gemist.
Er is nog wel eenkool nu
jammer,noujaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut snel zappen ik zie een herhaling nog net.
jaofnos.nlquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk morgen de youtubes wel, rustig
op nos.nl en sport1.nl komen meestal ook de samenvattingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk morgen de youtubes wel, rustig
Zeg maar gerust flutzaak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen bijzondere zaak. Zijn er dagelijks veel van.
Oh ja al is er morgen wel weer andere sport natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
op nos.nl en sport1.nl komen meestal ook de samenvattingen.
Curlingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja al is er morgen wel weer andere sport natuurlijk.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef Klaploper het volgende:
Dit was eindelijk weer eens een keer een leuke aflevering!
Ik ga helaas alles missen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
6:00quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogelijk. Bij elke vergadering van vve's is een politieagent aanwezig omdat er vroeger zoveel fraude was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef JackHerrer het volgende:
Wordt er niet ontzettend veel fraude gepleegd met die vve's? Bestuursleden die elke maand geld innen maar zo min mogelijk uitgeven.
Dat zal kerel denk niet doen, anders had hij niet ingestemd om mee te doen met de uitzending.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef JackHerrer het volgende:
Wordt er niet ontzettend veel fraude gepleegd met die vve's? Bestuursleden die elke maand geld innen maar zo min mogelijk uitgeven.
Er zit een externe beheerder op. In dat geval heeft het bestuur zelf meestal niet eens direct toegang tot de bankrekeningen van de VvE.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat zal kerel denk niet doen, anders had hij niet ingestemd om mee te doen met de uitzending.
Sterker nog, die vriendin is al bevallen...ik ken haar blog.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:12 schreef golfer het volgende:
Zwakke aflevering met voorspelbare simpele uitspraak.
Ik was dus niet de enige die dacht dat die voorzitter van de VVE heel erg gay is, maar blijkbaar heeft ie ergens toch een vriendin die zwanger is
De hoeveelheid make-up in deze uitzending bij zwangere panterpakje en onderbuuf is ruim voldoende geweest om volgende Sinterklaas weer alle Pietendiscussies over te doen.
Inderdaad. Het verbaast me dat hij een (zwangere) vriendin heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:12 schreef golfer het volgende:
Zwakke aflevering met voorspelbare simpele uitspraak.
Ik was dus niet de enige die dacht dat die voorzitter van de VVE heel erg gay is, maar blijkbaar heeft ie ergens toch een vriendin die zwanger is
De hoeveelheid make-up in deze uitzending bij zwangere panterpakje en onderbuuf is ruim voldoende geweest om volgende Sinterklaas weer alle Pietendiscussies over te doen.
Eerst genieten van mw. boumajeouiquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:13 schreef SunChaser het volgende:
Was duidelijke zaak en meester visser komt pas na 10 minuten in beeld
Misschien heeft hij een Thais of Russisch importbruidje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:36 schreef kissaa het volgende:
[..]
Inderdaad. Het verbaast me dat hij een (zwangere) vriendin heeft.
31 dec. moest ze bevallen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Sterker nog, die vriendin is al bevallen...ik ken haar blog.
Nope, over die van zijn vriendin.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
31 dec. moest ze bevallen.
Wat is haar blog?
Laat maar, je had het over die van de voorzitter.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:54 schreef DJKoster het volgende:
Zojuist de boomaflevering gezien. Tering!![]()
Dus zo ziet je gezicht eruit na een leven janken en zeuren..
Ja de vriendin van de voorzitter.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Nope, over die van zijn vriendin.
Weet alleen dat dit conflict niet het enige probleem is tussen die twee stellen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja de vriendin van de voorzitter.
Niks over de Marokkaanse poederdoos?
As usual.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet alleen dat dit conflict niet het enige probleem is tussen die twee stellen.
In dat blog zul je niet veel vinden, is meer de combi van het blog en een andere forum waar jij niet gevonden wilt worden.quote:
Je maakt ons nieuwsgierig..quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:33 schreef trovey het volgende:
[..]
In dat blog zul je niet veel vinden, is meer de combi van het blog en een andere forum waar jij niet gevonden wilt worden.
Die vrouw natuurlijk, je zal er maar naast wonen. En die man met zijn dubieuze snorretje..quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:57 schreef blikzem het volgende:
[..]ik zou niet weten wie je bedoeld.. haha..
tjonge deze aflvering heb ik meteen doorgespoeld na de uitspraak.. die was ook simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |