bij die vrouw?quote:
nicky minaj is er niets bijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef matthijst het volgende:
Goddomme, kan iemand die chick vertellen dat sinterklaas voorbij is?
Wat een fuckin schminkdoos
is die vrouw niet vies vanquote:
ja, maar de stookkosten nemen ook toequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
ALsof het opeens superkoud is al een roostertje niet dicht kan. Beetje frisse lucht.
O nee, de ene helft is lichtgetint en de andere is niet helemaal mannelijk, hihihi, inderdaad niet normaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef LudoSanders het volgende: [..] Normaal zou ik het ook niet direct willen noemen.
Ik kan niet eens slapen met raam dichtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
ALsof het opeens superkoud is al een roostertje niet dicht kan. Beetje frisse lucht.
zo stonden juist dicht..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
Dat is toch logisch dat er rook binnenkomt als de roosters openstaan?
Hij stond dicht toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
ja denk het welquote:
Het was toch dicht?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
quote:
Ik ben god dankbaar dat er geen juryrechtspraak is in dit land.quote:
Ja, maar moet de aannemer niet via de VVE benaderd wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Die VVE geeft er toch niks mee te maken? Die aannemer is een oen.
Net als vorige week met de boom van de woningstichting.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Snap dat ook niet inderdaad...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Deze aflevering wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef matthijst het volgende:
Is die plamuurdoos nonstop zwanger?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef matthijst het volgende:
wieis dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef remcoP het volgende:
[..]
Vind het nog steeds apart dat hij überhaupt in de jury zit
gaat het marokaanse nederlands team versterkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef matthijst het volgende:
Bij nieuwbouw en voor de oplevering volgens mij niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, maar moet de aannemer niet via de VVE benaderd worden
WIE ZEI DAT???!?!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Mag je eigenlijk zomaar die zitting bezoeken? En met stoelen gooien?
Heb je een rede gehouden dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:48 schreef donald_dick het volgende:
zo, leuk, precies de rede waarom ik niet in osdorp wilde wonen
dittem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:48 schreef themole het volgende:
Allemaal mensen die janken over de voorzitter van de VVE. Als ze het zo goed kunnen mogen ze zichzelf kandidaat stellen.
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef JaneDoe het volgende:
is raymond de voorzitter niet ontzettend gay???
zo is iequote:
Nou nou nou nou nou.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef JaneDoe het volgende:
is raymond de voorzitter niet ontzettend gay???
Onderdijks in Gorinchem is leuk wonen zag ik laatst.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:48 schreef donald_dick het volgende:
zo, leuk, precies de rede waarom ik niet in osdorp wilde wonen
ja, in een gesloten enveloppequote:
Ik las Burger Kingquote:
Jezus ik ook, wat zegt dat over ons?quote:
Wij zijn bludbruddersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus ik ook, wat zegt dat over ons?
Lid 40 sub 45quote:
Art 40 lid 45 dan?quote:
dit keer oneindig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef matthijst het volgende:
Snap niet dat die eiser niet ff een plankje oid voor dat raam getimmerd heeft.
Of piepschuim met ducktape. Stukkie panterprinttape, vrouwtje ook blij.
het gaat om het principe!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef matthijst het volgende:
Snap niet dat die eiser niet ff een plankje oid voor dat raam getimmerd heeft.
Of piepschuim met ducktape. Stukkie panterprinttape, vrouwtje ook blij.
Nogal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef Max23 het volgende:
Die verwijfde man doet me denken aan zo'n acteur:BuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Datquote:
Echt een amsterdamse kut<<vul in scheldwoord>>quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef OProg het volgende:
Een voorzitter van likemvessie. Gerda zou dit pas daadkrachtig oplossen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef Max23 het volgende:
Die verwijfde man doet me denken aan zo'n acteur:Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Het is de schuld van de Rabobankquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
VVE hoeft toch niet betalen als het de schuld is van de aannemer?
http://www.eerstehulpbijr(...)lid-rijdende-rechterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef zoem het volgende:
Die brillemans in de jury is net zo'n gladjakker
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Little_Acorn het volgende:
Als de VVE betaalt, betalen de bewoners eigenlijk zelf
en de hoge heren in den haagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank
Nee, maar ze zouden het moeten voorschieten uit eigen zakquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Oh ja die.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank
Nee, ging over voorschieten als coulance en later verhalen op de aannemer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Een jurylidquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef donald_dick het volgende:
wie is die kerel met de groene trui
Krijg je het toch terug? Garantie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, ging over voorschieten als coulance en later verhalen op de aannemer.
*mind blown*quote:
Jij ook al niet. Ik zat tussendoor wat anders te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niet zo goed opgelet tijdens deze aflevering.
Ja inderdaad. Snap het probleem ook niet. Dat stel betaalt ook mee neem ik aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef remcoP het volgende:
De leden betalen uiteindelijk de rekening
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Die tokkie in de jury gaf een high five aan een mede jurylid
Ik heb nu ook de hoogtepunten van Zlatan gemist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook al niet. Ik zat tussendoor wat anders te doen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Die tokkie in de jury gaf een high five aan een mede jurylid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |