quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef Max23 het volgende:
Die verwijfde man doet me denken aan zo'n acteur:Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Het is de schuld van de Rabobankquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
VVE hoeft toch niet betalen als het de schuld is van de aannemer?
http://www.eerstehulpbijr(...)lid-rijdende-rechterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef zoem het volgende:
Die brillemans in de jury is net zo'n gladjakker
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Little_Acorn het volgende:
Als de VVE betaalt, betalen de bewoners eigenlijk zelf
en de hoge heren in den haagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank
Nee, maar ze zouden het moeten voorschieten uit eigen zakquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Oh ja die.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank
Nee, ging over voorschieten als coulance en later verhalen op de aannemer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Een jurylidquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef donald_dick het volgende:
wie is die kerel met de groene trui
Krijg je het toch terug? Garantie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, ging over voorschieten als coulance en later verhalen op de aannemer.
*mind blown*quote:
Jij ook al niet. Ik zat tussendoor wat anders te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niet zo goed opgelet tijdens deze aflevering.
Ja inderdaad. Snap het probleem ook niet. Dat stel betaalt ook mee neem ik aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef remcoP het volgende:
De leden betalen uiteindelijk de rekening
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Die tokkie in de jury gaf een high five aan een mede jurylid
Ik heb nu ook de hoogtepunten van Zlatan gemist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook al niet. Ik zat tussendoor wat anders te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |