Hij (Maarten?) zei 'Het olympisch toernooi is daarmee voor haar voorbij'.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik niet goed geluisterd. Maar dan kan het nog steeds kloppen. Het reuzenslalom toernooi was daarmee voor haar voorbij.
Teamsprint inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
Een protest van een andere ploeg. Ik zie liever nog de beelden van een andere sport, waarover vandaag protesten waren.
Dan klopte er inderdaad niet veel van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij (Maarten?) zei 'Het olympisch toernooi is daarmee voor haar voorbij'.
En elke keer wordt het gewoon herhaald.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan klopte er inderdaad niet veel van.
Die verwarring had ik ook toen ik las dat ze nog meedeed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij (Maarten?) zei 'Het olympisch toernooi is daarmee voor haar voorbij'.
Ik heb op een Duits forum inmiddels vooral gelezen dat zij het niks vonden eigenlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Teamsprint inderdaadde neuk was dat
Zij het niks vonden? Wat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb op een Duits forum inmiddels vooral gelezen dat zij het niks vonden eigenlijk
Er hebben mensen voor minder een straatverbod gekregen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
Je ziet die klik van het beeld spatten
Volgens mij vinden de meeste sporters haar hartstikke leuk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
Volgens mij komen die sporters na zo'n race nog liever Bertje tegen dan Erica.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef bigE het volgende:
Erica is zich ook totaal niet bewust van de camera's om haar heen
Voor op een 27" scherm.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef Falco het volgende:
Iemand een gifje inclusief die onderkin?
Yepquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste sporters haar hartstikke leuk.
Die onderkin past alleen in een gif, niet in een gifje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef Falco het volgende:
Iemand een gifje inclusief die onderkin?
Je kan vinden wat je wil, maar ze is zelf sporter geweest en dat schept wel een soort bandquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste sporters haar hartstikke leuk.
Ik dacht dat je het had over de Fin die de Duitser omver skiede?quote:
Net als de Nederlandse langebaanschaatsers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef Redefine het volgende:
De NOS is Marcel Hirscher gewoon aan het jinxen.
Niet alleen dat. Haar enthousiasme en oprecht meeleven zal bij de sporters ook wel gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je wil, maar ze is zelf sporter geweest en dat schept wel een soort band
Dit.quote:
Ja daar had ik het over maar ik begreep jouw post nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over de Fin die de Duitser omver skiede?
Duitsers vonden het dus weinig boeiend/vonden dat er weinig aan de hand was, terwijl ik het een kutactie vond van de Fin
Moeders is Nederlandsequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Falco het volgende:
"Vakantie te maken"
Hij is dus een Oostenrijker, vanwaar die aandacht?
Nederlandse moederquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Falco het volgende:
"Vakantie te maken"
Hij heeft een Nederlands paspoortquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Falco het volgende:
"Vakantie te maken"
Hoi.quote:
Nederlandse moeder. En gezien er verder geen Nederlandse skiërs zijn, is het niet zo vreemd dat ze aandacht voor hem hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Falco het volgende:
"Vakantie te maken"
Hij zou voor Nederland het eerste halve goud op de ski's binnenhalen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Falco het volgende:
"Vakantie te maken"
Ja dat begrijp ik, maar dit is weer sneu van de NOSquote:
En als hij wil kan hij de volgende keer voor NL uitkomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse moeder. En gezien er verder geen Nederlandse skiërs zijn, is het niet zo vreemd dat ze aandacht voor hem hebben.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Is hij keihard op zijn hoofd gevallen dat hij zo raar Nederlands praat?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaad, vooral omdat hij niet ergens ver weg Nederlandse familie heeft of zijn voorouders in 1702 uit Nederland kwamen maar echt met een Nederlands paspoort die nog gewoon voor Nederland uit had kunnen komen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse moeder. En gezien er verder geen Nederlandse skiërs zijn, is het niet zo vreemd dat ze aandacht voor hem hebben.
Zijn vader is een Oostenrijkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Hij zal het niet zo heel veel spreken denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Want?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar dit is weer sneu van de NOS
Hij is de enige die met de NOS wil praten, en anders wordt het zo'n schaatsprogrammaquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar dit is weer sneu van de NOS
Niet dat hij dat ooit gaat doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En als hij wil kan hij de volgende keer voor NL uitkomen
Nou en!quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet dat hij dat ooit gaat doen
Prima voor een Oostenrijker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Szura het volgende:
@MarcelHirscher: To little. The most ungreatful positionCongratulations to @tedligety #stevemissillier and @AlexPinturault #Sochi http://t.co/WYFK9wGvxB
Engels kan hij ook niet echt
Ook omdat de concurrentie bij het Alpine Skiën vele malen groter is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef -0- het volgende:
Nederlanders op alpineskiers zou wel tof zijn.![]()
Opvallend wel dat er inmiddels best wat snowboarders zijn maar geen skiers. Misschien te maken omdat het in Nederland toch een beetje zo is dat snowboarden hipper is?
Je hebt hier een aantal hallen waar je goed kunt snowboarden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:07 schreef -0- het volgende:
Nederlanders op alpineskiers zou wel tof zijn.![]()
Opvallend wel dat er inmiddels best wat snowboarders zijn maar geen skiers. Misschien te maken omdat het in Nederland toch een beetje zo is dat snowboarden hipper is?
Volgende keer dat ik naar een World Cup ga neem ik een vlag mee. "Hup hup hup, Marcel naar Nederland".quote:
Nee, vertel meer!quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef Szura het volgende:
Die man is zeker helemaal vergeten hoe Van Heek 8e werd?
(Ik kan het beiden niet) Is een hal geschikter voor snowboarden dan voor skien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt hier een aantal hallen waar je goed kunt snowboarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |