Strafkamp in de roddelcornerquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik volg het roddelsportnieuws niet zo meestal
Was gisteren bij dit programma.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik volg het roddelsportnieuws niet zo meestal
Alsof iedereen alles volgtquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel in het nieuws geweest ja.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was gisteren bij dit programma.
De parallel slalom komt ook nog. Al is dat een minder onderdeel voor haar.quote:
2006 bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
Dit lijkt op 2002... Dat was wel nog een stukje erger.
Dan klopt het commentaar niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De parallel slalom komt ook nog. Al is dat een minder onderdeel voor haar.
Anders had ik het ook niet geweten natuurlijkquote:
Dat stukje heb ik niet goed geluisterd. Maar dan kan het nog steeds kloppen. Het reuzenslalom toernooi was daarmee voor haar voorbij.quote:
Gele sneeuwquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Dekatria het volgende:
In de ochtend was het prima, en nu weer lopen zeiken over de sneeuw
Hij (Maarten?) zei 'Het olympisch toernooi is daarmee voor haar voorbij'.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik niet goed geluisterd. Maar dan kan het nog steeds kloppen. Het reuzenslalom toernooi was daarmee voor haar voorbij.
Teamsprint inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
Een protest van een andere ploeg. Ik zie liever nog de beelden van een andere sport, waarover vandaag protesten waren.
Dan klopte er inderdaad niet veel van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij (Maarten?) zei 'Het olympisch toernooi is daarmee voor haar voorbij'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |