En elke keer wordt het gewoon herhaald.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan klopte er inderdaad niet veel van.
Die verwarring had ik ook toen ik las dat ze nog meedeed.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij (Maarten?) zei 'Het olympisch toernooi is daarmee voor haar voorbij'.
Ik heb op een Duits forum inmiddels vooral gelezen dat zij het niks vonden eigenlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Teamsprint inderdaadde neuk was dat
Zij het niks vonden? Wat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb op een Duits forum inmiddels vooral gelezen dat zij het niks vonden eigenlijk
Er hebben mensen voor minder een straatverbod gekregen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
Je ziet die klik van het beeld spatten
Volgens mij vinden de meeste sporters haar hartstikke leuk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
Volgens mij komen die sporters na zo'n race nog liever Bertje tegen dan Erica.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef bigE het volgende:
Erica is zich ook totaal niet bewust van de camera's om haar heen
Voor op een 27" scherm.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef Falco het volgende:
Iemand een gifje inclusief die onderkin?
Yepquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste sporters haar hartstikke leuk.
Die onderkin past alleen in een gif, niet in een gifje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef Falco het volgende:
Iemand een gifje inclusief die onderkin?
Je kan vinden wat je wil, maar ze is zelf sporter geweest en dat schept wel een soort bandquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste sporters haar hartstikke leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |