Die onderkin past alleen in een gif, niet in een gifje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:01 schreef Falco het volgende:
Iemand een gifje inclusief die onderkin?
Je kan vinden wat je wil, maar ze is zelf sporter geweest en dat schept wel een soort bandquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste sporters haar hartstikke leuk.
Ik dacht dat je het had over de Fin die de Duitser omver skiede?quote:
Net als de Nederlandse langebaanschaatsers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef Redefine het volgende:
De NOS is Marcel Hirscher gewoon aan het jinxen.
Niet alleen dat. Haar enthousiasme en oprecht meeleven zal bij de sporters ook wel gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je wil, maar ze is zelf sporter geweest en dat schept wel een soort band
Dit.quote:
Ja daar had ik het over maar ik begreep jouw post nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over de Fin die de Duitser omver skiede?
Duitsers vonden het dus weinig boeiend/vonden dat er weinig aan de hand was, terwijl ik het een kutactie vond van de Fin
Moeders is Nederlandsequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Falco het volgende:
"Vakantie te maken"
Hij is dus een Oostenrijker, vanwaar die aandacht?
Nederlandse moederquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Falco het volgende:
"Vakantie te maken"
Hij heeft een Nederlands paspoortquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Falco het volgende:
"Vakantie te maken"
Hoi.quote:
Nederlandse moeder. En gezien er verder geen Nederlandse skiërs zijn, is het niet zo vreemd dat ze aandacht voor hem hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Falco het volgende:
"Vakantie te maken"
Hij zou voor Nederland het eerste halve goud op de ski's binnenhalen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:04 schreef Falco het volgende:
"Vakantie te maken"
Ja dat begrijp ik, maar dit is weer sneu van de NOSquote:
En als hij wil kan hij de volgende keer voor NL uitkomenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse moeder. En gezien er verder geen Nederlandse skiërs zijn, is het niet zo vreemd dat ze aandacht voor hem hebben.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Is hij keihard op zijn hoofd gevallen dat hij zo raar Nederlands praat?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaad, vooral omdat hij niet ergens ver weg Nederlandse familie heeft of zijn voorouders in 1702 uit Nederland kwamen maar echt met een Nederlands paspoort die nog gewoon voor Nederland uit had kunnen komen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse moeder. En gezien er verder geen Nederlandse skiërs zijn, is het niet zo vreemd dat ze aandacht voor hem hebben.
Zijn vader is een Oostenrijkerquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Hij zal het niet zo heel veel spreken denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Want?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar dit is weer sneu van de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |