Twintigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Woods het volgende:
Hoeveel medailles hebben we nu want volgens mij klopt het niet wat Google zegt
Vind ik ook opvallend. Daarom dacht ik dat hij misschien niet fit was ofzo... alsof hij het aanvoelde komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Stiekem denk ik dat Sven dit al voelde aankomen... hij zit niet totaal kapot/boos nu...
Niet voor Jorrit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Elfstedentocht met dit vergelijken? dit staat toch hoger?
Elfstedentocht vind ik wel veel epischer hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Uh nee, Elfstedentocht staat veel hogerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Elfstedentocht vind ik wel veel epischer hoor.
Bergsma was beter dan Kramer ooit reed op laagland, dan weet je dat je boven jezelf uit moet stijgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Stiekem denk ik dat Sven dit al voelde aankomen... hij zit niet totaal kapot/boos nu...
Nu 20.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Woods het volgende:
Hoeveel medailles hebben we nu want volgens mij klopt het niet wat Google zegt
Bovenaan dusquote:
Zeker niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Die gaat vanavond zijn kamer verbouwenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Kramer neemt het verrassend goed op.
Omdat hij weet dat hij terecht geen eerste is geworden. Hij kon niet harder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Dit, ja. Het ijs is al vele malen lastiger.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Elfstedentocht vind ik wel veel epischer hoor.
Er gaan geruchten dat Jorrit en Bob elkaar niet zo goed liggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Er kon amper een felicitatie bij Bob af of zag ik dat verkeerd
Ach, doe ik niet moeilijk overquote:
Ik denk dat de pijn lichter is omdat hij het Bergsma(Nederlander) gunt, jammer voor Kramer. Als het bijv. een fransman was dan tsja... andersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Hij gunt het niemand, behalve zichzelf, terecht ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat de pijn lichter is omdat hij het Bergsma(Nederlander) gunt, jammer voor Kramer. Als het bijv. een fransman was dan tsja... anders
een BOBperquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:49 schreef Mani89 het volgende:
JAAAA BOB! Wat ben je toch een topper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |