Die gaat vanavond zijn kamer verbouwenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Kramer neemt het verrassend goed op.

Omdat hij weet dat hij terecht geen eerste is geworden. Hij kon niet harder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef TheGeneral het volgende:

Dit, ja. Het ijs is al vele malen lastiger.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Elfstedentocht vind ik wel veel epischer hoor.

Er gaan geruchten dat Jorrit en Bob elkaar niet zo goed liggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Er kon amper een felicitatie bij Bob af of zag ik dat verkeerd

Ach, doe ik niet moeilijk overquote:

Ik denk dat de pijn lichter is omdat hij het Bergsma(Nederlander) gunt, jammer voor Kramer. Als het bijv. een fransman was dan tsja... andersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef TheGeneral het volgende:

Hij gunt het niemand, behalve zichzelf, terecht ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat de pijn lichter is omdat hij het Bergsma(Nederlander) gunt, jammer voor Kramer. Als het bijv. een fransman was dan tsja... anders

een BOBperquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:49 schreef Mani89 het volgende:
JAAAA BOB! Wat ben je toch een topper!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |