Hij staat klaar voor de bloemenceremonie, dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef -Willempie- het volgende:
Interviewtje met Svennie.. Nu! Graag!
Ik heb ook geen geluid, maar doelde op de hand en schouderklop meteen nadat hij gefinisht is.quote:
Oh dat, dat heb ik wel gezien ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Interview is nog niet geweest
Hij feliciteerde Jorrit meteen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef DeLuna het volgende:
Iedereen haat hier op Sven Bob terwijl zij daar gewoon met elkaar om kunnen gaan.
Denk 't niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Elfstedentocht met dit vergelijken? dit staat toch hoger?
Netjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat, dat heb ik wel gezien ja.
Vrij sneu topic jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef DeLuna het volgende:
Iedereen haat hier op Sven terwijl zij daar gewoon met elkaar om kunnen gaan.
Siem, Luuk, Nigel of Bob?quote:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef DeLuna het volgende:
Iedereen haat hier op Sven terwijl zij daar gewoon met elkaar om kunnen gaan.
Twintigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Woods het volgende:
Hoeveel medailles hebben we nu want volgens mij klopt het niet wat Google zegt
Vind ik ook opvallend. Daarom dacht ik dat hij misschien niet fit was ofzo... alsof hij het aanvoelde komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Stiekem denk ik dat Sven dit al voelde aankomen... hij zit niet totaal kapot/boos nu...
Niet voor Jorrit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Elfstedentocht vind ik wel veel epischer hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Uh nee, Elfstedentocht staat veel hogerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |