SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Jeetje. Toch ook leuk voor Bergsma? Iedereen doet alsof Kramer weer verslagen is door een vage buitenlander. Maar wel gewoon door baas Bergsma, baas Bergsma.quote:![]()
Zijn ze sowieso, in elk geval Heiden. Gaat nooit iemand wat aan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer, erg jammer. Koss en Heiden nog steeds grotere schaatsers dan Kramer.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Toch zonde dat Kramer zich niet op meer afstanden had gekwalificeerd. Beetje kansenspreiding had wel goed geweest.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Toch ook leuk voor Bergsma? Iedereen doet alsof Kramer weer verslagen is door een vage buitenlander. Maar wel gewoon door baas Bergsma, baas Bergsma.![]()
STELLING
Als je niet eens de 10 km kan winnen, de nederlandse afstand, dan kan je er echt helemaal niks van.![]()
Kramer had gewoon de 1500m moeten rijden, wordt meteen gestraftOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
idd kramer kan er geen reet van.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:39 schreef Mansjester het volgende:
Zo verrassend is het eigenlijk helemaal niet![]()
Kramer pakt nooit meer goud op de 10[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:39 schreef remcoP het volgende:
[ afbeelding ]
T zijn allemaal Kanjers!
![]()
Hèlden!![]()
Ik ook niet, had ook niet verwacht dat Bergsma 13:44 zou kunnen rijden op een laaglandbaan. Omstandigheden lijken niet heel goed te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Dit had ik dus echt niet verwacht...You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Reclame voor de zonnebank?quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Tja, als Bergsma een kans had dan was het op de 10 kilometer. Ik had het ook niet gedacht, maar toch gebeurde het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
Dit had ik dus echt niet verwacht...![]()
Maar jongens, Kramer heeft zich wel gewoon afgemeld voor de 1500 meter om zich te focussen op de 10 kilometer.![]()
![]()
Oh ik gun het Bergsma ook hoor... perfecte racequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Toch ook leuk voor Bergsma? Iedereen doet alsof Kramer weer verslagen is door een vage buitenlander. Maar wel gewoon door baas Bergsma, baas Bergsma.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Jorrit is een jongen van de gestampte pot.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ochja iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jongens, Kramer heeft zich wel gewoon afgemeld voor de 1500 meter om zich te focussen op de 10 kilometer.![]()
![]()
Wow mooie tijd van Bergsmaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:40 schreef µ het volgende:
1. Bergsma 12.44,45
2. Kramer 12.49,02
3. De Jong 13.07,19![]()
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 16:39:17Proficiat @SvenKramer86 je felicitaties aan @JorritBergsma topsport is soms keihard reageer retweet
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kramer pakt nooit meer goud op de 10Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bergsma heeft wel echt een kanjerkop.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:39 schreef remcoP het volgende:
[ afbeelding ]
T zijn allemaal Kanjers!
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Op Unibet was de odd voor kramer tijdens de race 1.05
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Bergsma heet ook echt zwaar goed gereden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje. Toch ook leuk voor Bergsma? Iedereen doet alsof Kramer weer verslagen is door een vage buitenlander. Maar wel gewoon door baas Bergsma, baas Bergsma.Kramer geen speciale tijd.
![]()
Ik weet nu ook waar Richardson t voor doet, want voor zijn hoofd hoeft ze een ander niet te laten.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
Sven. Toen moest jij. Die wissel van Vancouver nog in je hoofd. Vier jaar wachten op deze race. En dan, dan moet jij. Tien kilometer. Die Bergsma, die zet - als ik dat mag zeggen - een geweldige tijd neer. En dan moet jij. Je zat eronder, het ging goed. Het ging prima. En toch, toch haal je het niet. Het spook haalde je in. Het reed je kapot. Wat dacht je? Hoe voelt zoiets nu eigenlijk? Wacht, we hebben de beelden.![]()
BergsmaWat een held.
Ik denk dat Sven geschrokken is van de tijd van Bergsma en zich daarom kapot heeft gereden aan het begin.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bergsma heeft wel echt een kanjerkop.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Dit is wel weer een echte Frysk
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Hij had een Knegtje moeten doen he; vingers de licht in en door de deur heenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Jorrit is een jongen van de gestampte pot.![]()
![]()
Hun krijgen hun geld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, wat boeit het wie wint zolang het een NLer is
Doet me beetje pijn, had het Kramer zo gegunt maar Bergsma is ook een KANJER.
MAAR NU GAAN WIJ ALLEMAAL JUICHEN VOOR FC BAYERN!graag op anoniem![]()
quote:You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!![]()
Wat zegt ie nou allemaal? Versta er niks van. Zal toch wel ondertiteld worden?Un dann rettet kein Kavallerie,
Gezellig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in de Senaat
[ afbeelding ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Moet Bob de Jong nu uit het Olympisch dorp gehaald worden omdat ie toch nog brons heeft?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
quote:
ZEDDE GIJ DOOF?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Zorro het volgende:
Wat zegt ie nou allemaal? Versta er niks van. Zal toch wel ondertiteld worden?జ్ఞా![]()
Hij had geen andere keuze dan boven z'n macht te rijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef -0- het volgende:
BergsmaWat een held.
Ik denk dat Sven geschrokken is van de tijd van Bergsma en zich daarom kapot heeft gereden aan het begin.![]()
Kemkers zal wel opgelucht zijn. Het ligt in ieder geval niet aan hem.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Szura het volgende:
Kemkers zal wel opgelucht zijn. Het ligt in ieder geval niet aan hem.
Ja doei.![]()
Hij deed het idd onSvens, normaal gesproken rijdt hij een progressief schema.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef -0- het volgende:
BergsmaWat een held.
Ik denk dat Sven geschrokken is van de tijd van Bergsma en zich daarom kapot heeft gereden aan het begin.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Eerst vanavond mensjester cittiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hun krijgen hun geld.
Doet me beetje pijn, had het Kramer zo gegunt maar Bergsma is ook een KANJER.
MAAR NU GAAN WIJ ALLEMAAL JUICHEN VOOR FC BAYERN!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Nou, het is maar goed dat Kramer de 1500 heeft afgezegd. Heeft hem toch maar mooi een zilveren medaille opgeleverd.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Wat is dat voor een sukkel?Un dann rettet kein Kavallerie,
De beveiliging heeft ook niet in hoeven grijpen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Szura het volgende:
Kemkers zal wel opgelucht zijn. Het ligt in ieder geval niet aan hem.![]()
Hij was zelfs een minuut sneller, 12,44. Zware omstandigheden zijn in Bergsma zijn voordeel natuurlijk, als maratonschaatser.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook niet, had ook niet verwacht dat Bergsma 13:44 zou kunnen rijden op een laaglandbaan. Omstandigheden lijken niet heel goed te zijn.![]()
Nu gaat hij zeggen dat een marathon winnen belangrijker isKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
2000?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef MCH het volgende:
18 FEBRUARI 2000NOOITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
"In Nederland zullen alle kleine jongetjes nu op de schaatsen gaan. Zich een Fries accent aanwenden! WAT IS DIT MOOI!"
/van ZettenOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Thnx. Was even aan het juichen voor Bergsma.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef µ het volgende:
[..]
1. Bergsma 12.44,45
2. Kramer 12.49,02
3. De Jong 13.07,19![]()
![]()
Weet ik niet. Ik heb persoonlijk niet zo'n hoge pet op van hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef Intellectueel het volgende:
Kemkers moet er nu toch wel uit. Faalcoach.![]()
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef Aguero het volgende:
Waar is Heather?
Naomi is wel al 10x in beeld geweest.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het wel vaag dat hij de rondetijden van Bergsma liet zien... maar dat zal Sven wel gewild hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Szura het volgende:
Kemkers zal wel opgelucht zijn. Het ligt in ieder geval niet aan hem.
Ik ben zeker voor MCI. BARquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik voor MCI ipv BARkutclubje
graag op anoniem![]()
Ik denk dat hij zich juist kut zal voelen..Sven heeft nog altijd z'n revanche en medaille op de 10 niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Szura het volgende:
Kemkers zal wel opgelucht zijn. Het ligt in ieder geval niet aan hem.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
"Alle jongetjes van 10: Stap op die schaats en ga rondjes rijden. Het kan gewoon!"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
"In Nederland zullen alle kleine jongetjes nu op de schaatsen gaan. Zich een Fries accent aanwenden! WAT IS DIT MOOI!"
/van Zetten
Al wil Hans natuurlijk liever dat ze gaan ijsdansen![]()
Emoties kennen ze in Friesland nietquote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Doet hij vaker toch? Wil Sven idd. Nu werkte het misschien tegen hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het wel vaag dat hij de rondetijden van Bergsma liet zien... maar dat zal Sven wel gewild hebbenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Anders ga je er even op inquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich juist kut zal voelen..Sven heeft nog altijd z'n revanche en medaille op de 10 niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef El-Capone het volgende:
Ik gun het Bergsma wel, maar die debiel van een Anema totaal niet.
Doet pijn in mn hart dat SLB er niet meer in zit, zeker nu de finale in Da Luz isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben zeker voor MCI. BARkutclubje
![]()
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben zeker voor MCI. BARkutclubje
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Gvd, wat is Bergsma toch tyfuslelijk.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Dat denk ik ook. Als ik het zou verstaan dan.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Anema is een baas
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Prachtige rit.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Jij ook, maar dat geheel ter zijdequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Gvd, wat is Bergsma toch tyfuslelijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef kurk_droog het volgende:
Geef die bergsma een suikerklontje..
జ్ఞా![]()
Bokko, Pedersen hadden brons kunnen pakken, de sufferds<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Heather denkt daar anders overquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Gvd, wat is Bergsma toch tyfuslelijk.![]()
![]()
Hij zal wel een grote lul hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Gvd, wat is Bergsma toch tyfuslelijk.
Sportieve reactie van Sven.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Marathonschaatsers zijn sowieso bazen. Dat Bergsma die posterboy in z'n eigen race even kapotrijdt, dat maakt het nog veel baziger.![]()
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:44 schreef Dekatria het volgende:
Marathonschaatsers zijn sowieso bazen. Dat Bergsma die posterboy in z'n eigen race even kapotrijdt, dat maakt het nog veel baziger.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Goed lichaam, maar wel een paardenbekquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Whehe, wist dat er zo'n gefrustreerde reactie zou komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij ook, maar dat geheel ter zijdeOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Deze post waardeer ik met een +1.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:44 schreef Dekatria het volgende:
Marathonschaatsers zijn sowieso bazen. Dat Bergsma die posterboy in z'n eigen race even kapotrijdt, dat maakt het nog veel baziger.![]()
Die teert nog wel op 2010.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tuitert blijft de enige zonder medaille❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
wie is datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tuitert blijft de enige zonder medaillegraag op anoniem![]()
Grootste minpunt van deze wedstrijd wel.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Hij zal betuitert kijken nuquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tuitert blijft de enige zonder medailleOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergeet Annouk van der Weijden en Laurine van Riessen niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tuitert blijft de enige zonder medaille![]()
eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:44 schreef Dekatria het volgende:
Graag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef -Willempie- het volgende:
Interviewtje met Svennie.. Nu! Graag!జ్ఞా![]()
Stiekem denk ik dat Sven dit al voelde aankomen... hij zit niet totaal kapot/boos nu...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zouden Sven's tranen er wel uit gaan in de koude was?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Iedereen haat hier op Sven terwijl zij daar gewoon met elkaar om kunnen gaan.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Eerst bloemenceremonieOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Hij staat klaar voor de bloemenceremonie, dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef -Willempie- het volgende:
Interviewtje met Svennie.. Nu! Graag!know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb ook geen geluid, maar doelde op de hand en schouderklop meteen nadat hij gefinisht is.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Oh dat, dat heb ik wel gezien ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Interview is nog niet geweest
Hij feliciteerde Jorrit meteen![]()
Bob was ook erg enthousiast
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef DeLuna het volgende:
Iedereen haat hier op Sven Bob terwijl zij daar gewoon met elkaar om kunnen gaan.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Denk 't niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Elfstedentocht met dit vergelijken? dit staat toch hoger?![]()
Hoeveel medailles hebben we nu want volgens mij klopt het niet wat Google zegtwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Netjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat, dat heb ik wel gezien ja..
జ్ఞా![]()
Vrij sneu topic jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef DeLuna het volgende:
Iedereen haat hier op Sven terwijl zij daar gewoon met elkaar om kunnen gaan.![]()
![]()
Siem, Luuk, Nigel of Bob?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Elfstedentocht met dit vergelijken? dit staat toch hoger?![]()
?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef DeLuna het volgende:
Iedereen haat hier op Sven terwijl zij daar gewoon met elkaar om kunnen gaan.
Niet iedereen hoor mop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |