Ik ben zeker voor MCI. BARquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik voor MCI ipv BAR
Ik denk dat hij zich juist kut zal voelen..Sven heeft nog altijd z'n revanche en medaille op de 10 niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Szura het volgende:
Kemkers zal wel opgelucht zijn. Het ligt in ieder geval niet aan hem.
"Alle jongetjes van 10: Stap op die schaats en ga rondjes rijden. Het kan gewoon!"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
"In Nederland zullen alle kleine jongetjes nu op de schaatsen gaan. Zich een Fries accent aanwenden! WAT IS DIT MOOI!"
/van Zetten
Emoties kennen ze in Friesland nietquote:
Doet hij vaker toch? Wil Sven idd. Nu werkte het misschien tegen hem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het wel vaag dat hij de rondetijden van Bergsma liet zien... maar dat zal Sven wel gewild hebben
Anders ga je er even op inquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich juist kut zal voelen..Sven heeft nog altijd z'n revanche en medaille op de 10 niet.
Dit dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef El-Capone het volgende:
Ik gun het Bergsma wel, maar die debiel van een Anema totaal niet.
Doet pijn in mn hart dat SLB er niet meer in zit, zeker nu de finale in Da Luz isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben zeker voor MCI. BARkutclubje
Preciesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben zeker voor MCI. BARkutclubje
Dat denk ik ook. Als ik het zou verstaan dan.quote:
Jij ook, maar dat geheel ter zijdequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Gvd, wat is Bergsma toch tyfuslelijk.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef kurk_droog het volgende:
Geef die bergsma een suikerklontje..
Heather denkt daar anders overquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Hij zal wel een grote lul hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:44 schreef Dekatria het volgende:
Marathonschaatsers zijn sowieso bazen. Dat Bergsma die posterboy in z'n eigen race even kapotrijdt, dat maakt het nog veel baziger.
Goed lichaam, maar wel een paardenbekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |