SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Indurain en Armstrong ik ook. Maar Kramer vind ik gewoon een beetje vervelend. Minder dan Bob, maar toch,quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:32 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de grote mannen en vrouwen. Dus vroeger was ik voor Indurain en Armstrong, nu ben ik voor Kramer en Wüst
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Seryayev heeft een PR van 12.44.67. Daar verwacht ik wel wat van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De beelden zijn overal hetzelfdequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:32 schreef Falco het volgende:
Ik kijk naar de Belg en naar de Duitser. Erica Terpstra is me dus bespaard...![]()
![]()
Nee, afgelopen vrijdag tijdens de 3000 meter heren zag ik wel zoiets, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, heb je niet gezien dat eergisteren ook de bolletjestrui werd uitgereikt aan de beste klimmer?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Seryayev heeft een PR van 12.44.67. Daar verwacht ik wel wat van.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goeie site. Al reden ze net wel een rondje ver onder het wereldrecordschema.quote:Rondje 11.0 of zoiets.
![]()
![]()
Na deze rit, daarna na elke 2 rittenquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
NOS heeft ook eigen camera'squote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De beelden zijn overal hetzelfdeleven zoals het leven is![]()
Deze rit gaat nergens over.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Handgeklokt in Alma Ata jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Seryayev heeft een PR van 12.44.67. Daar verwacht ik wel wat van.![]()
Nee man, die beelden van Wüst op een hometrainer, Van Beek met koptelefoon, dat is allemaal van de NOS zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De beelden zijn overal hetzelfde![]()
Zou wel wat zijn ja..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef hespahoma het volgende:
Iedereen telt de gouden medaille al voor Kramer. Hoe tof zou het zijn als bv Bergsma deze pakt?![]()
Nou ja, na elke. Daarna komt er nog maar 1 dweilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Na deze rit, daarna na elke 2 ritten![]()
![]()
Ja, zwaar irritant. Daarom ben ik nu naar de Belg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee man, die beelden van Wüst op een hometrainer, Van Beek met koptelefoon, dat is allemaal van de NOS zelf.Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee gelukkig niet. Belgen en Duitsers krijgen geen Erica te zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De beelden zijn overal hetzelfde<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Hij wordt rustig gebracht
Net als Zanka[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mja oke, heb je een puntquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou ja, na elke. Daarna komt er nog maar 1 dweil
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Bob de Jong is de favoriet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef hespahoma het volgende:
Iedereen telt de gouden medaille al voor Kramer. Hoe tof zou het zijn als bv Bergsma deze pakt?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Ohquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee man, die beelden van Wüst op een hometrainer, Van Beek met koptelefoon, dat is allemaal van de NOS zelf.Ja sorry, ik kijk verder nooit naar schaatsen
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij wordt rustig gebracht
Net als Zanka![]()
![]()
Is Swings al gezien op de fiets aankomend bij de Adler Arena of nog niet? Spannend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, zwaar irritant. Daarom ben ik nu naar de Belg.![]()
Is allemaal drooggelegd toch? Althans, dat dacht ik te horenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef tralalala het volgende:
Kan je nog een beetje pilsen in het stadion of hoort dat niet bij de Olympische gedachte?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Is niet waar, de NOS doet de registratie voor de hele wereld, als wij Wust zien gapen ziet de hele wereld dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
OhJa sorry, ik kijk verder nooit naar schaatsen
![]()
Nee, maar je mag wel heroine gebruiken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef tralalala het volgende:
Kan je nog een beetje pilsen in het stadion of hoort dat niet bij de Olympische gedachte?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Russische curlingdames
Horner wint op zijn 42ste de Vuelta.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ben je nu een follower van hem?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Swings fietst niet. Die komt vast op skeelersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Swings al gezien op de fiets aankomend bij de Adler Arena of nog niet? Spannend.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja zo ken ik er nog een paar..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Horner wint op zijn 42ste de Vuelta.![]()
Kramer valtquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Bergsmaquote:
Lee
KramerKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Dat geeft de Noren dan wel weer een punt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bejaard, en dan nog altijd bij de snelste 10 km schaatsers ter wereld behorend...Un dann rettet kein Kavallerie,
Gaan we richting de grens van de 12 minuten vandaag?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
DAAR IS BOBVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ja dat dacht ik eerst ook....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is niet waar, de NOS doet de registratie voor de hele wereld, als wij Wust zien gapen ziet de hele wereld dat.
Nu weet ik het niet meer door jullie
Mexicano gaat nu het verlossende antwoord geven, ik hecht veel waarde aan zijn mening![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat geeft de Noren dan wel weer een punt.![]()
![]()
Ja, en die overschrijden 'we' daarna met een seconde of 40quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:38 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we richting de grens van de 12 minuten vandaag?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Omdat Leequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe kun je nou fan zijn van die Koreaantjes?![]()
heywoodu
![]()
Juist bij dergelijke duursporten zie je wel vaker mannen van die leeftijd die nog meedraaien.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
1. Kramer
2. Bergsma
3. Swings
4-13. De Rest
14. BobUn dann rettet kein Kavallerie,
Nee, tijdens het wisselen van baan schiet hij doorquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Dat mag ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef Zorro het volgende:
1. Kramer
2. Bergsma
3. Swings
4-13. De Rest
14. Bob![]()
Als dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
1. Bob de Jong
2. Bob de Jong
3. Bob de JongReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, tijdens het wisselen van baan schiet hij door
Of hij doet zijn actie van 2006 na![]()
We gaan er zelfs dik over heenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:38 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we richting de grens van de 12 minuten vandaag?![]()
![]()
We krijgen weer een Nederlands podium:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef Zorro het volgende:
1. Kramer
2. Bergsma
3. Swings
4-13. De Rest
14. Bob
1. Kramer
2. Bergsma
3. Bob de JongOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Je zit er 18 seconden naast, onder de 12:40 gaan we. It sil heeve!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Neuh.
Wordt een 12:57:34 of zo.![]()
In iedergeval een ORquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Neuh.
Wordt een 12:57:34 of zo.
-XOXO-![]()
Hij k(ow)loont zichzelf dus gewoonquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
1. Bob de Jong
2. Bob de Jong
3. Bob de Jong![]()
heywoodu
![]()
Fout, die gaat zo naar de 30'ersquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
De Jong gaat fout wisselen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Na 24 rondjes wel jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:38 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we richting de grens van de 12 minuten vandaag?![]()
![]()
Actie van 2006.. Uh, weet ik niet meerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of hij doet zijn actie van 2006 naOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
De Russen komen![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Spannend he, zo'n echte Rusland-USA wedstrijd
Hoe zit dat eigenlijk, heb je bij een val meteen DQ achter je naam? Of mag je opstaan en weer doorgaan?![]()
![]()
Je mag opstaan en doorgaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef hespahoma het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, heb je bij een val meteen DQ achter je naam? Of mag je opstaan en weer doorgaan?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Alle zes schaatsers tot nu toe op de 10 km vallen vooralsnog tegenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Rus gaat richting 13:30
Dat valt dan wel zwaar tegenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan moet je 1 rondje extra schaatsenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef hespahoma het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, heb je bij een val meteen DQ achter je naam? Of mag je opstaan en weer doorgaan?![]()
Sven ging tijdens de teampursuit op een blokje staan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Actie van 2006.. Uh, weet ik niet meer![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan moet je 1 rondje extra schaatsen![]()
![]()
Hebben jullie ook een hekel aan Bob de Jong?
Of is hij enkel algemeen gehaat onder de Kramer fanboys/girls?![]()
heywoodu
![]()
Strafronde net als bij biatlon.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef hespahoma het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, heb je bij een val meteen DQ achter je naam? Of mag je opstaan en weer doorgaan?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Oh ja, ook goed, zolang die maar niet wint, puur om te zien hoe snel de topics hier dan gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sven ging tijdens de teampursuit op een blokje staan.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ik zie wel een film komen met Damon en Pitt over deze 10000m.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef Zorro het volgende:
Spannend he, zo'n echte Rusland-USA wedstrijd![]()
tvpA command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Bob de Jong is niet cool op Fok! want hij blijft altijd nuchterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Of is hij enkel algemeen gehaat onder de Kramer fanboys/girls?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die 1e Amerikaan zat 5 seconde boven zijn SLC-record...dat ging dus wel...de rest zit zwaar boven hun PR.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alle zes schaatsers tot nu toe op de 10 km vallen vooralsnog tegen![]()
![]()
Luister naar BBC. "Ard Schenk has as much power as the prime minister."
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik moet rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan enquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef hespahoma het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, heb je bij een val meteen DQ achter je naam? Of mag je opstaan en weer doorgaan?
weer doorgaan.
Dat.Un dann rettet kein Kavallerie,
heywoodu
![]()
Alleen de zure lui hebben een hekel aan Bob.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Of is hij enkel algemeen gehaat onder de Kramer fanboys/girls?
De rest vindt Bob gewoon een baas, wat hij dan ook is
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Niet echt nodig, dat droogleggen. We weten allemaal wie de bob is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is allemaal drooggelegd toch? Althans, dat dacht ik te horen![]()
ik vind hem een graftak....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Of is hij enkel algemeen gehaat onder de Kramer fanboys/girls?
maar goed, alles voor het vaderland in dit gevalJuin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen de zure lui hebben een hekel aan Bob.
De rest vindt Bob gewoon een baas, wat hij dan ook is![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie ook een hekel aan Bob de Jong?Ben niet specifiek een Kramer fangirl hoorquote:Of is hij enkel algemeen gehaat onder de Kramer fanboys/girls?![]()
![]()
Een handjevol domme haters, hij wordt verder op handen gedragen door FOK!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Of is hij enkel algemeen gehaat onder de Kramer fanboys/girls?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet echt nodig, dat droogleggen. We weten allemaal wie de bob is.
heywoodu
![]()
Ik acht het niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
Sowieso een clean sweep zou mooi zijnVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hangt van Bob afquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
Sowieso een clean sweep zou mooi zijn![]()
Geisreiter, Beckert en Baumgärtner: Dobbin wordt gediskwalificeerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
Sowieso een clean sweep zou mooi zijnOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Sylvester Stallone scenario
heywoodu
![]()
10km![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geisreiter, Beckert en Baumgärtner: Dobbin wordt gediskwalificeerd![]()
-XOXO-![]()
Spannend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch wel een toffe rit<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Nou ja, bij Stallone had de Amerikaan gewonnen, dat wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
Alleen de ritten met Nederlanders, denk dat niemand naar schaatsen zou kijken zonder Nederlandse deelnemers.quote:![]()
Rusland > USA
3 man binnen 11 honderdsten.![]()
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
heywoodu
![]()
Niet als de gemiddelde tijd in de top-3 dan 13:30 is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen de ritten met Nederlanders, denk dat niemand naar schaatsen zou kijken zonder Nederlandse deelnemers.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Zonde dat landgenoten niet tegen elkaar mogen, zo'n race maar dan met Bergsma en Kramer zou geweldig zijn.
Citius, Altius, Fortius.![]()
Toch wel mooi om 10 km te schaatsen en dan toch gelijk te finishen.
Verenigde Staten: 315 miljoen inwoners
Rusland: 145 miljoen inwoners
Bij elkaar bijna een half miljard en niet ééntje kan de 10 km onder de 13m20s rijden. Te triest.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij het Amerikaanse OKT reed hij ook al zo'n bazenrit op de 10KM.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Logisch, want: schaatsenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef Shreyas het volgende:
Bij elkaar bijna een half miljard en niet ééntje kan de 10 km onder de 13m20s rijden. Te triest.
heywoodu
![]()
quote:
quote:And I am a weapon of massive consumption
En hoeveel Chinezen en Indiers staan er in de 10 km?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef Shreyas het volgende:
Bij elkaar bijna een half miljard en niet ééntje kan de 10 km onder de 13m20s rijden. Te triest.Dat is de helft van de wereldbevolking.
bazen die amerikaan en rus
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
ik zou Meester Visser ook wel eens een 10km willen zien schaatsen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Meneer Kramer u schendt het recht op overpad!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:49 schreef JohnDDD het volgende:
ik zou Meester Visser ook wel eens een 10km willen zien schaatsenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nederland: 17 miljoen inwonersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef Shreyas het volgende:
Bij elkaar bijna een half miljard en niet ééntje kan de 10 km onder de 13m20s rijden. Te triest.
En niet één die zich kan plaatsen voor een sneeuwsport op ski's. Te triest.![]()
quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik heb laatst wel 10km gefietst. Is dat nou echt zoveel makkelijker dan schaatsen? Asfalt geeft wel een stuk meer wrijving dan ijs.![]()
Belgie...never mind.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland: 17 miljoen inwoners
En niet één die zich kan plaatsen voor een sneeuwsport op ski's. Te triest.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
17 miljoen inwoners is niet zo veel hoor. In een nietszeggend land als Polen wonen al bijna drie keer zo veel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Nober het volgende:
[..]
En niet één die zich kan plaatsen voor een sneeuwsport op ski's. Te triest.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb laatst wel 10km gefietst. Is dat nou echt zoveel makkelijker dan schaatsen? Asfalt geeft wel een stuk meer wrijving dan ijs.
Ja, want fietsen is tof, schaatsen is kutquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb laatst wel 10km gefietst. Is dat nou echt zoveel makkelijker dan schaatsen? Asfalt geeft wel een stuk meer wrijving dan ijs.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ik fiets ook geen 10km in 13 minuten hoor. Dus kennelijk gaat het gewoon makkelijker. Ze vallen dan ook niet om zoals in het biathlon na afloop.quote:![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meneer Kramer u schendt het recht op overpad!
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Inderdaad, en dan hebben we ook nog zoveel bergen en sneeuw waar we kunnen oefenenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Nober het volgende:
[..]
En niet één die zich kan plaatsen voor een sneeuwsport op ski's. Te triest.
-XOXO-![]()
Met dezelfde snelheid is fietsen 10x zwaarder!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb laatst wel 10km gefietst. Is dat nou echt zoveel makkelijker dan schaatsen? Asfalt geeft wel een stuk meer wrijving dan ijs.![]()
begeef me liever niet op gladijs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Nober het volgende:
[..]
En niet één die zich kan plaatsen voor een sneeuwsport op ski's. Te triest.![]()
Ik heb me de afgelopen tijd enorm gestoord aan Paulien van Deutekom. Het wil niets zinnigs zeggen.quote:![]()
België heeft een freestyleskister op de Spelen.quote:5 miljoen inwoners is nog minder maar de Noren kunnen wel skiën en wij niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
17 miljoen inwoners is niet zo veel hoor. In een nietszeggend land als Polen wonen al bijna drie keer zo veel.![]()
Het is gewoon compleet anders. En dat van biathlon is ook een stukje aanstellerij. Bovendien kun je ook niet echt neerploffen op het ijs, wel op sneeuw.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik fiets ook geen 10km in 13 minuten hoor. Dus kennelijk gaat het gewoon makkelijker. Ze vallen dan ook niet om zoals in het biathlon na afloop.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Fixedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:53 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen tijd enorm gestoord aan Paulien van Deutekom. Het wil kan niets zinnigs zeggen.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Bedankt. Mijn moeder, een schaats fan in hart en nieren bleef volhouden dat ik mij niet zo moest aanstellenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Met dezelfde snelheid is fietsen 10x zwaarder!![]()
![]()
Bob de Jong, leeft 'ie nog.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Noren zijn dan ook goed, Nederland heeft slechts 3 keer zo veel inwoners dus niet zo triest dat wij dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
België heeft een freestyleskister op de Spelen.
[..]
5 miljoen inwoners is nog minder maar de Noren kunnen wel skiën en wij niet.
VS+Rusland heeft 30 keer zo veel inwoners als Nederland. Dat is wel een groot verschil.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wint goud vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Wat wrijf jij over het asfalt tijdens het fietsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn handpalmen liggen behoorlijk open jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat wrijf jij over het asfalt tijdens het fietsen?
Zie hier een sfeerimpressie![]()
![]()
Je vond schaatsen toch stom?quote:Of mag het nu wel omdat we niet ballen?
Vies toetsenbord zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn handpalmen liggen behoorlijk open ja
Zie hier een sfeerimpressie
[ afbeelding ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Wat heb jij een vies toetsenbord zeg..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Schaatsen boeit andere landen niet, anders domineerden Nederland het schaatsen niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Noren zijn dan ook goed, Nederland heeft slechts 3 keer zo veel inwoners dus niet zo triest dat wij dat niet kunnen.
VS+Rusland heeft 30 keer zo veel inwoners als Nederland. Dat is wel een groot verschil.![]()
Kots anders even over je tobo heen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Skeeleren
Wtf die gasten zijn gek in hun zwarte pakkies in het donker midden op straatGaat voor de BHFH-award 2005!
Ik heb niks met schaatsen, kan het zelf niet, maar er is geen voetbal idd. Kijk overigens ook ijshockey, maar die partijen zitten of in de dweilpauze of is herhaling van gisterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je vond schaatsen toch stom?Of mag het nu wel omdat we niet ballen?
quote:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Wat heb jij een vies toetsenbord zeg..Dit is het punt niet, het punt is dat 10km schaatsen weinig voorstelt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Kots anders even over je tobo heen!![]()
Wat doe jij met je toetsenbord?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-XOXO-![]()
10km fietsen stelt ook niet zoveel voor anders..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is het punt niet, het punt is dat 10km schaatsen weinig voorstelt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Dat toetsenbord...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bij de BBC houden ze ook telkens hun hart vast als Nederland weer een medaille krijgt omdat ze inmiddels de feestjes in hun hotel vrij goed kennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Luister naar BBC. "Ard Schenk has as much power as the prime minister."Mooi commentaar daar.
![]()
![]()
Maar wij constateren dat jij je toetsenbord onnodig vies maakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is het punt niet, het punt is dat 10km schaatsen weinig voorstelt.![]()
Gadver wat een kotsvies toetsenbord!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]!
![]()
Dat is echt geen aanstellerij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is gewoon compleet anders. En dat van biathlon is ook een stukje aanstellerij. Bovendien kun je ook niet echt neerploffen op het ijs, wel op sneeuw.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Afgeven op mijn toetsenbord van de Aldi10km op de schaatsen voor een Kramer ook niet. Dat jij nou zo'n professioneel bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
10km fietsen stelt ook niet zoveel voor anders..![]()
"Tobo"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Kots anders even over je tobo heen!__
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Wat een toetsenbord
10 kilometer an sich stelt niet zo veel voor. Het hangt namelijk af van de tijd waarin je het doet. Driehonderd meiden neuken stelt ook niet zo veel voor. Behalve als je het in een nacht doet, dan is het best redelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is het punt niet, het punt is dat 10km schaatsen weinig voorstelt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Wat is dat voor hysterische longarts?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
TR gemacht voor je viezen toetsenbord.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Afgeven op mijn toetsenbord van de Aldi
[..]
10km op de schaatsen voor een Kramer ook niet. Dat jij nou zo'n professioneel bent.![]()
Zo zijn alle longartsenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef Shreyas het volgende:
Wat is dat voor hysterische longarts?
-XOXO-![]()
Klopt, 10km voor een specialist van die afstanden stelt inderdaad ook niet heel veel voor. Maar bijna iedereen kan met gemak 10km fietsen en het zullen er niet veel zijn die met gemak 10km schaatsenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Afgeven op mijn toetsenbord van de Aldi
[..]
10km op de schaatsen voor een Kramer ook niet. Dat jij nou zo'n professioneel bent.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Haha, grappig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
TR gemacht voor je viezen toetsenbord.![]()
Dat is mijn handpalmquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef hespahoma het volgende:
KLB / Toetsenborden van collega's <------ dit is voor diegene met het vieze toetsenbord.Mensen vergissen zich.
![]()
Heija Bart Swings......Eindig voor Bob de Jong
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Die zonnebril van die Belg
Swings mag blij zijn als hij 4e wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:00 schreef tong80 het volgende:
-XOXO-![]()
een reserve Nederlander op 4quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:00 schreef tong80 het volgende:
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Komt Sven aanfietsen met die belachelijke oma muts op
Die foto is ondertussen 45 min oud, maar dat terzijdeOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Telkens over Swings, maar die komt pas na de volgende dweilpauze.
Geen aandacht voor Bob.Géén kloon van tvlxd!![]()
We gaan over naar de bammers
quote:
Sowieso een muts dragen bij 20 gradenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef hespahoma het volgende:
Sven heeft trouwens al de hele Spelen zijn gesponsorde muts té ver over zijn hoofd getrokken.
-XOXO-![]()
jillertgod
Ik support ook m'n Marokkaan. Geen idee aan welk onderdeel ie meedoet en wanneer.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik geloof dat het hatelijke buurland supporten meer effect heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik support Japan. MAG DAT NIET HE HE HE?![]()
Maar er doet geen Japanner mee op deze afstandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik support Japan. MAG DAT NIET HE HE HE?
Dan support je helemaal niemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik support Japan. MAG DAT NIET HE HE HE?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Yepquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Er is wel meer nodig dan een stofzuigertje als ik dat toetsenbord zo zag.![]()
![]()
Japan heeft geen buurlanden gekkie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hatelijke buurland supporten meer effect heeft.![]()
Oh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar er doet geen Japanner mee op deze afstand
Nou dan kan de tv wel weer uit.![]()
Waarom nou zo schelden? Jaloers op succes?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan heeft geen buurlanden gekkie.![]()
Misschien een Zuid-Koreaan die je interesse nog kan wekken? Lee is de laatste rit tegen Kramerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh.
Nou dan kan de tv wel weer uit.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Dit was overigens nog een redelijk schoon stukje toetsenbord, maar laten we het ontopic houden.quote:
Waarom is 10km een lange afstand? Echte mannen zouden nog zeker 10 extra rondjes rijden voor de showJapanofielen zijn extreem racistisch jegens mede Aziaten. Speciaal tegen Koreanenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien een Zuid-Koreaan die je interesse nog kan wekken? Lee is de laatste rit tegen Kramer![]()
Nee, ik heb niks met Zuid-Korea sinds de onafhankelijkheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien een Zuid-Koreaan die je interesse nog kan wekken? Lee is de laatste rit tegen Kramer![]()
Ook 25 rondjes achter elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Rondjes 30.4 haal ik ook nog wel
-XOXO-![]()
Kan je me een koelkast met bier lenen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Waarom nou zo schelden? Jaloers op succes?![]()
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook 25 rondjes achter elkaar![]()
![]()
In dat geval kan de tv inderdaad weer uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met Zuid-Korea sinds de onafhankelijkheid.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
En op een 400 meter baan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook 25 rondjes achter elkaarYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Vindt mn lekkere wijf niet goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je me een koelkast met bier lenen?![]()
Nou ja, we kunnen natuurlijk wel hopen op een foute wissel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In dat geval kan de tv inderdaad weer uit
Godsamme wat zou dat mooi zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou ja, we kunnen natuurlijk wel hopen op een foute wissel.
Godsamme wat zou dat mooi zijn
-XOXO-![]()
Dat help ik je hopen, maar vallen/blokje stappen vind ik ook primaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godsamme wat zou dat mooi zijnOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Laten we maar hopen van niet..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godsamme wat zou dat mooi zijn![]()
En dat Bob dan het goud wintquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godsamme wat zou dat mooi zijn
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind je lekkere wijf ook niet goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind je wijf ook niet lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Of je nu fietst met de handen op de straat of schaatst met de handen op het ijs, in beide gevallen doe je het niet goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is het punt niet, het punt is dat 10km schaatsen weinig voorstelt.![]()
Ook tijdens de ritten?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Goeien garp mangquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SVEN WISSELEN WISSELEN
(op de melodie van GROEN GROEEN bij bingo)Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Lingo bedoel je?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SVEN WISSELEN WISSELEN
(op de melodie van GROEN GROEEN bij bingo)
-XOXO-![]()
Moet ik mij eigenlijk nog zorgen maken dat mijn 'wond' in direct contact staat met dit smerige toetsenbord?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Of je nu fietst met de handen op de straat of schaatst met de handen op het ijs, in beide gevallen doe je het niet goed.![]()
![]()
Jouw geboorte daarentegen een slechte grapquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Elke aanraking met jouw toetsenbord is een gevaar voor je gezondheidquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik mij eigenlijk nog zorgen maken dat mijn 'wond' in direct contact staat met dit smerige toetsenbord?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Jouw toetsenbord zal de oorsprong zijn van een bacterie die de hele mensheid zal uitroeien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik mij eigenlijk nog zorgen maken dat mijn 'wond' in direct contact staat met dit smerige toetsenbord?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Pff helpt je een beetje meer weerstand opbouwen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik mij eigenlijk nog zorgen maken dat mijn 'wond' in direct contact staat met dit smerige toetsenbord?![]()
Godver heb ik weer...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jouw toetsenbord zal de oorsprong zijn van een bacterie die de hele mensheid zal uitroeien.
Zit mij ook niet mee ook zeg.![]()
"Wissel" het verband en doe er wat "ijs" op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver heb ik weer...
Zit mij ook niet mee ook zeg.
hahahaha![]()
Dom.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat zeggen ze dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC lult weer uit de nek over de Elfstedentocht.
-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |