Bob de Jong is niet cool op Fok! want hij blijft altijd nuchterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben jullie ook een hekel aan Bob de Jong?
Of is hij enkel algemeen gehaat onder de Kramer fanboys/girls?
Die 1e Amerikaan zat 5 seconde boven zijn SLC-record...dat ging dus wel...de rest zit zwaar boven hun PR.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alle zes schaatsers tot nu toe op de 10 km vallen vooralsnog tegen
Ik moet rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan enquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef hespahoma het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, heb je bij een val meteen DQ achter je naam? Of mag je opstaan en weer doorgaan?
Alleen de zure lui hebben een hekel aan Bob.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet echt nodig, dat droogleggen. We weten allemaal wie de bob is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is allemaal drooggelegd toch? Althans, dat dacht ik te horen
ik vind hem een graftak....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen de zure lui hebben een hekel aan Bob.
De rest vindt Bob gewoon een baas, wat hij dan ook is
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben niet specifiek een Kramer fangirl hoorquote:Of is hij enkel algemeen gehaat onder de Kramer fanboys/girls?
Een handjevol domme haters, hij wordt verder op handen gedragen door FOK!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet echt nodig, dat droogleggen. We weten allemaal wie de bob is.
Ik acht het niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
Sowieso een clean sweep zou mooi zijn
Hangt van Bob afquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
Geisreiter, Beckert en Baumgärtner: Dobbin wordt gediskwalificeerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |