quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij een sweep hebben ze feestje vanavond in het hotel.....denk dat party animal Schippers dan al vroeg op bed ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een stuk of 130quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:25 schreef Zinedinho het volgende:
Jezus, hoeveel van zulke rondes krijgen we nog?![]()
De doorkomst tijden per ronde wel, als je dan een beetje kunt rekenen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:24 schreef heywoodu het volgende:
en op de site van Sochi hebben ze de rondetijden er ook niet bij
Ging dan ook om Terpstra, Sven, Jorrit en Bob, heftige nacht dit datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:25 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
.....denk dat party animal Schippers dan al vroeg op bed ligt.
quote:
40 - 45 rondesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:25 schreef Zinedinho het volgende:
Jezus, hoeveel van zulke rondes krijgen we nog?![]()
Kende je die site nog niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Technologisch hoogstandje hoor
U, meneer, bent een baas
Neequote:
Handige site idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Technologisch hoogstandje hoor
U, meneer, bent een baas
Dat is toch best knap, die is amper te missenquote:
Volgens mij werkt z'n vriendin als regisseur bij de NOSquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:24 schreef FredVleespet het volgende:
Zat Co Adriaanse nou voor Erica?
Dobbin moet het wel halenquote:
Kwart over 4quote:
Oh.quote:
Koffie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:29 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben vanochtend om 8 uur opgestaan. Nu heb ik een zware inkakker
Dank je wel!quote:
Dat is ruim 1 seconden per ronde te langzaam voor medailles.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:30 schreef Bombvis het volgende:
13:16.42 voor Dobbin, dat is wel een extreem scherpe tijd hoor
Zaten wakken in, ze moesten sommige stuken klunenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:30 schreef Zorro het volgende:
Het ijs voelt vlakker aan? Er zat eerst een col van 1e categorie in?
okquote:
Geen dankquote:
Ik voor Bobquote:
Hoe kan je voor iemand zijn met als voornaam Jorrit?quote:
Ik ben altijd voor de grote mannen en vrouwen. Dus vroeger was ik voor Indurain en Armstrong, nu ben ik voor Kramer en Wüstquote:
Heb geen voorkeur, maar hoop wel dat Kramer het bijzonder moeilijk gaat krijgen. Dus Bergsma en De Jong moeten goed hun best doen.quote:
Ja, heb je niet gezien dat eergisteren ook de bolletjestrui werd uitgereikt aan de beste klimmer?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:30 schreef Zorro het volgende:
Het ijs voelt vlakker aan? Er zat eerst een col van 1e categorie in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |