Logisch, want: schaatsenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef Shreyas het volgende:
Verenigde Staten: 315 miljoen inwoners
Rusland: 145 miljoen inwoners
Bij elkaar bijna een half miljard en niet ééntje kan de 10 km onder de 13m20s rijden. Te triest.
quote:
quote:
En hoeveel Chinezen en Indiers staan er in de 10 km?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef Shreyas het volgende:
Bij elkaar bijna een half miljard en niet ééntje kan de 10 km onder de 13m20s rijden. Te triest.
Meneer Kramer u schendt het recht op overpad!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:49 schreef JohnDDD het volgende:
ik zou Meester Visser ook wel eens een 10km willen zien schaatsen
Nederland: 17 miljoen inwonersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:46 schreef Shreyas het volgende:
quote:
Belgie...never mind.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland: 17 miljoen inwoners
En niet één die zich kan plaatsen voor een sneeuwsport op ski's. Te triest.
17 miljoen inwoners is niet zo veel hoor. In een nietszeggend land als Polen wonen al bijna drie keer zo veel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb laatst wel 10km gefietst. Is dat nou echt zoveel makkelijker dan schaatsen? Asfalt geeft wel een stuk meer wrijving dan ijs.
Ja, want fietsen is tof, schaatsen is kutquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb laatst wel 10km gefietst. Is dat nou echt zoveel makkelijker dan schaatsen? Asfalt geeft wel een stuk meer wrijving dan ijs.
Ik fiets ook geen 10km in 13 minuten hoor. Dus kennelijk gaat het gewoon makkelijker. Ze vallen dan ook niet om zoals in het biathlon na afloop.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meneer Kramer u schendt het recht op overpad!
Inderdaad, en dan hebben we ook nog zoveel bergen en sneeuw waar we kunnen oefenenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Met dezelfde snelheid is fietsen 10x zwaarder!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
begeef me liever niet op gladijs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen tijd enorm gestoord aan Paulien van Deutekom. Het wil niets zinnigs zeggen.quote:
België heeft een freestyleskister op de Spelen.quote:
5 miljoen inwoners is nog minder maar de Noren kunnen wel skiën en wij niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
17 miljoen inwoners is niet zo veel hoor. In een nietszeggend land als Polen wonen al bijna drie keer zo veel.
Het is gewoon compleet anders. En dat van biathlon is ook een stukje aanstellerij. Bovendien kun je ook niet echt neerploffen op het ijs, wel op sneeuw.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik fiets ook geen 10km in 13 minuten hoor. Dus kennelijk gaat het gewoon makkelijker. Ze vallen dan ook niet om zoals in het biathlon na afloop.
Fixedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:53 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Ik heb me de afgelopen tijd enorm gestoord aan Paulien van Deutekom. Het wil kan niets zinnigs zeggen.
Bedankt. Mijn moeder, een schaats fan in hart en nieren bleef volhouden dat ik mij niet zo moest aanstellenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Met dezelfde snelheid is fietsen 10x zwaarder!
Noren zijn dan ook goed, Nederland heeft slechts 3 keer zo veel inwoners dus niet zo triest dat wij dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
België heeft een freestyleskister op de Spelen.
[..]
5 miljoen inwoners is nog minder maar de Noren kunnen wel skiën en wij niet.
Wint goud vandaagquote:
Wat wrijf jij over het asfalt tijdens het fietsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn handpalmen liggen behoorlijk open jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat wrijf jij over het asfalt tijdens het fietsen?
Je vond schaatsen toch stom?quote:
Vies toetsenbord zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn handpalmen liggen behoorlijk open ja
Zie hier een sfeerimpressie
[ afbeelding ]
Wat heb jij een vies toetsenbord zeg..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schaatsen boeit andere landen niet, anders domineerden Nederland het schaatsen niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Noren zijn dan ook goed, Nederland heeft slechts 3 keer zo veel inwoners dus niet zo triest dat wij dat niet kunnen.
VS+Rusland heeft 30 keer zo veel inwoners als Nederland. Dat is wel een groot verschil.
Kots anders even over je tobo heen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |