Ik geloof dat het hatelijke buurland supporten meer effect heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik support Japan. MAG DAT NIET HE HE HE?
Maar er doet geen Japanner mee op deze afstandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan support je helemaal niemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yepquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Er is wel meer nodig dan een stofzuigertje als ik dat toetsenbord zo zag.
Japan heeft geen buurlanden gekkie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hatelijke buurland supporten meer effect heeft.
Oh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar er doet geen Japanner mee op deze afstand
Waarom nou zo schelden? Jaloers op succes?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan heeft geen buurlanden gekkie.
Misschien een Zuid-Koreaan die je interesse nog kan wekken? Lee is de laatste rit tegen Kramerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh.
Nou dan kan de tv wel weer uit.
Dit was overigens nog een redelijk schoon stukje toetsenbord, maar laten we het ontopic houden.quote:
Japanofielen zijn extreem racistisch jegens mede Aziaten. Speciaal tegen Koreanenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien een Zuid-Koreaan die je interesse nog kan wekken? Lee is de laatste rit tegen Kramer
Nee, ik heb niks met Zuid-Korea sinds de onafhankelijkheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien een Zuid-Koreaan die je interesse nog kan wekken? Lee is de laatste rit tegen Kramer
Ook 25 rondjes achter elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Rondjes 30.4 haal ik ook nog wel
Kan je me een koelkast met bier lenen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Waarom nou zo schelden? Jaloers op succes?
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook 25 rondjes achter elkaar
In dat geval kan de tv inderdaad weer uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met Zuid-Korea sinds de onafhankelijkheid.
En op een 400 meter baan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook 25 rondjes achter elkaar
Vindt mn lekkere wijf niet goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je me een koelkast met bier lenen?
Nou ja, we kunnen natuurlijk wel hopen op een foute wissel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In dat geval kan de tv inderdaad weer uit
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou ja, we kunnen natuurlijk wel hopen op een foute wissel.
Godsamme wat zou dat mooi zijn
Dat help ik je hopen, maar vallen/blokje stappen vind ik ook primaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we maar hopen van niet..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |