quote:
Ohquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee man, die beelden van Wüst op een hometrainer, Van Beek met koptelefoon, dat is allemaal van de NOS zelf.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij wordt rustig gebracht
Net als Zanka
Is Swings al gezien op de fiets aankomend bij de Adler Arena of nog niet? Spannend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, zwaar irritant. Daarom ben ik nu naar de Belg.
Is allemaal drooggelegd toch? Althans, dat dacht ik te horenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef tralalala het volgende:
Kan je nog een beetje pilsen in het stadion of hoort dat niet bij de Olympische gedachte?
Is niet waar, de NOS doet de registratie voor de hele wereld, als wij Wust zien gapen ziet de hele wereld dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
OhJa sorry, ik kijk verder nooit naar schaatsen
Nee, maar je mag wel heroine gebruiken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:35 schreef tralalala het volgende:
Kan je nog een beetje pilsen in het stadion of hoort dat niet bij de Olympische gedachte?
Horner wint op zijn 42ste de Vuelta.quote:
Ben je nu een follower van hem?quote:
Swings fietst niet. Die komt vast op skeelersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Swings al gezien op de fiets aankomend bij de Adler Arena of nog niet? Spannend.
Ja zo ken ik er nog een paar..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Horner wint op zijn 42ste de Vuelta.
Kramer valtquote:
Dat geeft de Noren dan wel weer een punt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bejaard, en dan nog altijd bij de snelste 10 km schaatsers ter wereld behorend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |