abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136843896
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136843933
Dus mijn rit voor morgen wordt mij waarschijnlijk weer afgepakt, ik moet 's ochtends ergens aanwezig zijn en dat red ik met het ov niet. :'(

Tevens: nummer 150 alweer :D
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:19:59 #3
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136843973
Zoooo praktijk voor de taxi binnen. Eitje.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136843983
Mocht het nog relevant zijn, de laatste posts uit het vorige deel:

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:07 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ja precies, en dan nog vind ik het eigen verantwoordelijkheid. Jouw werk is het ophalen en afleveren van auto's, als je dat gewoon doet zonder dat je die auto verrot maakt is het goed toch? En daarbij geldt ook nog, hoe sneller, hoe beter, want dan hebben de LM'en minder kosten ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef Solidberg het volgende:
Ik vind Purmerend een stuk erger dan de A2. Elke 50m een stoplicht met flitskast, en het mooie is, dat je voor elke stoplicht weer stil moet staan.
Zou het liefst met een dikke vrachtwagen daar elke stoplicht omver rammen :r
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef Viezze het volgende:
Nee zo werkt het niet. Iets te hard is begrijpelijk (maar alsnog vervelend ivm bijkomende administratie), maar als de leasemij via zo'n apparaat ziet dat je 200 hebt gereden worden ze daar uiteraard niet blij van. Totaal niet representatief voor EW.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef trolley het volgende:

[..]

Dan ben je wel echt een faalhaas als je nu nog op de A2 gepakt wordt :')

Als je je ergens aan de snelheid moet houden, dan is het wel op de A2.
pi_136844055
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef Fiorano het volgende:
Gefeliciteerd! :D *O*
pi_136844211
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:18 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus mijn rit voor morgen wordt mij waarschijnlijk weer afgepakt, ik moet 's ochtends ergens aanwezig zijn en dat red ik met het ov niet. :'(

Tevens: nummer 150 alweer :D
Zo is mij gisteren ook een wisselrit met een Passat en een V70 door de neus geboord ja }:|
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:27:51 #7
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136844241
Fack.. Die TT staat niet op het ophaaladres :') Beter komen ze nog met wat anders, anders sta ik voor niets in Den Haag. En geen TT:(
pi_136844544
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef Fiorano het volgende:
Proficiat! Bijna collega ;)
Nee.
pi_136844625
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef zazzel het volgende:
Fack.. Die TT staat niet op het ophaaladres :') Beter komen ze nog met wat anders, anders sta ik voor niets in Den Haag. En geen TT:(
pi_136844856
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef zazzel het volgende:
Ik moest ook een keer een BMW X5, auto stond er maar klant wou de auto nog niet wegdpen omdat het leasecontract nog even doorging ;( Daarna door naar Assen om Volvo S60 te halen, maar die zou pas morgen komen :(
Nee, toch niet
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:46:29 #11
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136844865
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:38 schreef trolley het volgende:

[..]

Dat dus.. Moet nu met de trein terug naar Breda. :')
Dacht dat ik nog aan m'n karma gewerkt had toen ik vorige week een tas vol merkkleding afgedankt had naar Afrika.
Maar helaas
pi_136845137
Vandaag voor het eerst bij Meerkerk en lekker verkeerd geparkeerd :X
In de ritinfo staat dat je rechts moet parkeren aan de linkerkant van het gebouwtje. Hoezo links? Ik zou zeggen rechts, voorbij het gebouw.

Maar goed, ik bood mijn excuses aan en de werknemer was gewoon vriendelijk. Volgende keer doe ik het in 1x keer goed :P
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:59:43 #13
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136845296
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:55 schreef Schaafkaas het volgende:
Vandaag voor het eerst bij Meerkerk en lekker verkeerd geparkeerd :X
In de ritinfo staat dat je rechts moet parkeren aan de linkerkant van het gebouwtje. Hoezo links? Ik zou zeggen rechts, voorbij het gebouw.

Maar goed, ik bood mijn excuses aan en de werknemer was gewoon vriendelijk. Volgende keer doe ik het in 1x keer goed :P
Ik had daar helemaal achterin aan de rechterkant tegen het hek geparkeerd. Kom ik daar: "Je moet daar parkeren." Kon ik weer helemaal terug lopen :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:01:34 #14
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136845363
Niet dat er een heel groot bord staat waar je moet parkeren :p
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:21:45 #15
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136846231
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:22 schreef trolley het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :D *O*
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:35 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Proficiat! Bijna collega ;)
Thanks!

Ohja over dat Heftruckbewijs: Ik ben zomers actief bij het Ballonfiësta Barneveld (http://www.ballonfiestabarneveld.nl/) onder andere in de opbouw. En dan is het wel handig ivm verzekering etc om het netjes officieel geregeld te hebben.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:23:55 #16
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136846336
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:01 schreef zazzel het volgende:
Stonden allemaal auto's voor ;)
Toen ik er voor de eerste keer kwam was het stampvol, ik moest echt veel manoeuvreren om overal langs te komen. En dan sta je uiteindelijk helemaal achteraan, mag je weer terug naar voren :')
pi_136846727
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:01 schreef zazzel het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens een naar de opticien dan :'(
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:34:38 #18
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136846825
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:32 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Misschien moet ik toch maar eens een naar de opticien dan :'(
Haha er hangen van die blauwe p's aan het hek daar. Maar kan me voorstellen als het vol is dat je er overheen kijkt.
pi_136847740
En waarschijnlijjk komt er zo een rit op FB voor morgen. Gaat om een PC rit die begint in Apeldoorn.
Ik ben van de rit af gehaald omdat ik het niet ga redden om zo vroeg op het startadres te zijn. :'(
pi_136847954
Spoedje Eindhoven - Numansdorp. Kan ik flikken omdat weinig huiswerk. Citroën C4 vanaf 5 uur ophalen.
pi_136848795
Godverdomme. Daar ging het buurtbusje. Zonder BlackLining.

:(

Op sommige momenten overweeg ik serieus om een vouwfiets aan te schaffen :')

[ Bericht 18% gewijzigd door BlackLining op 18-02-2014 14:24:53 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136849644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef Viezze het volgende:
Nee zo werkt het niet. Iets te hard is begrijpelijk (maar alsnog vervelend ivm bijkomende administratie), maar als de leasemij via zo'n apparaat ziet dat je 200 hebt gereden worden ze daar uiteraard niet blij van. Totaal niet representatief voor EW.
Ik heb met een zekere Opel ook wel eens de 200+ aangetikt op de A2, maar dat was op een stukje wat tussen politiekorpsen en KLPD in valt dus daar is geen surveillance. Toen meteen wel weer op de rem en naar rechts, want ik scheet hem toch wel een beetje :P
pi_136849693
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:17 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme. Daar ging het buurtbusje. Zonder BlackLining.

:(

Op sommige momenten overweeg ik serieus om een vouwfiets aan te schaffen :')
Gewoon van die schoenen met wieltjes :7
  dinsdag 18 februari 2014 @ 14:46:16 #24
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136849940
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Gewoon van die schoenen met wieltjes :7
Heelys! :D
Die wilde ik vroeger als klein kind altijd, maar dan wel die met lampjes :')
pi_136850110
Jeeeuujjj salaris!!! *O*

SPOILER
pi_136850408
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef trolley het volgende:
Jeeeuujjj salaris!!! *O*

SPOILER
Mijn betaaldeadlines :(
Wat een huilers op die FB pagina :')
Nee, toch niet
pi_136850613
Jeeeuujjj ritjes!!! *O*
SPOILER
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:04:09 #28
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136850623
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef qua111 het volgende:
Jeeeuujjj ritjes!!! *O*
SPOILER
Veel plezier ermee! :D
Mij mogen ze ook wel bellen, heb de hele week niks te doen, dus volop beschikbaar. Gisteren ook al geen werk gekregen voor vandaag, hopelijk zijn ze vandaag lief voor me :)
pi_136850629
12 minuten geleden, aldus EW in een reactie op hun eerdere post van vandaag:

quote:
Het is nu overgemaakt, excuses voor de vertraging!
Het hangt dus ergens in de lucht! *O*
pi_136850675
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:58 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Mijn betaaldeadlines :(
Wat een huilers op die FB pagina :')
Ja maar iemand was wel te laat om nog een ticket voor Rock Werchter te kopen hoor! Serieuze klachten zijn dat!

EW heeft trouwens een kwartier oid geleden gepost dat het overgemaakt is, dus zal morgen wel komen :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 15:07:09 #31
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136850736
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja maar iemand was wel te laat om nog een ticket voor Rock Werchter te kopen hoor! Serieuze klachten zijn dat!

EW heeft trouwens een kwartier oid geleden gepost dat het overgemaakt is, dus zal morgen wel komen :')
Dat is het voordeel van reserves/spaargeld opbouwen :)
pi_136851680
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:07 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dat is het voordeel van reserves/spaargeld opbouwen :)
Ik heb er ook geen last van hoor :P

Weliswaar maar 40 euro op de rekening, maar hoef toch niks te kopen en idd een spaarrekening mocht de nood aan de man komen.
pi_136852935
Ik heb het binnen.
pi_136853132
Jeuh ik kan twee kratjes bier kopen :D
pi_136853231
Radio 1 aan, volgens mij kan ik net Kramer nog horen voor ik weg moet.
Your opinion of me is none of my business.
pi_136853308
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:00 schreef Sarasi het volgende:
Radio 1 aan, volgens mij kan ik net Kramer nog horen voor ik weg moet.
16u20 staat hij op de planning
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:04:27 #37
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136853449
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het binnen.
Ik nog niet, kut kut kut. En ik heb nog financiële deadlines te halen, grafzooi.

SPOILER
pi_136853714
Ik ook inmiddels! En meer dan verwacht ^O^
pi_136853985
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:01 schreef Viezze het volgende:

[..]

16u20 staat hij op de planning
I know, ik moet om vijf uur ergens zijn. :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:16:55 #40
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136854168
Ik denk iets later, Bergsma moet nog 9 ronden.
pi_136854222
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Fiorano het volgende:
Ik denk iets later, Bergsma moet nog 9 ronden.
En wat een wedstrijd rijdt hij zeg, onvoorstelbaar! :o
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:19:51 #42
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136854445
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:17 schreef trolley het volgende:

[..]

En wat een wedstrijd rijdt hij zeg, onvoorstelbaar! :o
Gast de tering, Swings stort in. Ik zeg Goud voor Bergsma. Wat een baas.
pi_136854687
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Gast de tering, Swings stort in. Ik zeg Goud voor Bergsma. Wat een baas.
Wat een held, die Bergsma! 12:44:45! Wat een baas! _O_

Dat wordt nog heel, heel lastig voor Sven om goud te halen! w/
pi_136854690
Omg. Arme Kramer! :')
pi_136854813
Whaha, krijg net een aanmaning voor die boete uit Duitsland, weer in het duits, maar dit keer ook best slecht geprint(zwart was bijna op)
Komt er bij die 345,- ook nog eens 7,- manngebuhren en 60cent portokosten op. :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:23:53 #46
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136854830
Ik gun het Kramer gewoon niet. Net zoals Wüst trouwens. Grote smoel van te voren.
pi_136855568
Het wordt in ieder geval spannend genoeg, die laatste ronden!
pi_136855781
Bergsma gaat goud winnen, let maar op.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:37:07 #49
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136855995
Balen, maar die gouden plak houdt hij wel hoor :P
pi_136856067
Weer een 1-2-3tje
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:39:43 #51
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136856221
Dit is mooi. Genieten!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:42:07 #52
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136856383
Ik versta niks van wat die Bergsma uitkraamt.

SPOILER
pi_136856413
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef Kiprollade het volgende:
Ik versta niks van wat die Bergsma uitkraamt.

SPOILER
:') _O-
pi_136857053
Over die bermkassa in de A2, bedoelen jullie daar gewoon mobiele controles mee?
pi_136857148
Loon is er :)
pi_136857727
Ik heb nog niks (Rabo) :(
pi_136857737
Wanneer komt die loonspecificatie van januari? Mis iets van 30eur volgens mijn administratie.
Ben overigens ook bij Rabo en heb mijn loon
Nee, toch niet
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:04:52 #58
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136857805
Ik zit bij ABN en heb ook nog niks.
pi_136858027
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Kiprollade het volgende:
Ik zit bij ABN en heb ook nog niks.
Ik zit ook bij ABN en heb het al een tijdje.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:11:09 #60
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136858187
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zit ook bij ABN en heb het al een tijdje.
Oké...
Jongens (en Sarasi), het was fijn met jullie gewerkt te hebben. Ik denk dat ik ben ontslagen, doei.
pi_136858358
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Oké...
Jongens (en Sarasi), het was fijn met jullie gewerkt te hebben. Ik denk dat ik ben ontslagen, doei.
_O-

Wel nog mooi een avondje karten mee kunnen pakken :7
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:15:55 #62
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136858420
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

_O-

Wel nog mooi een avondje karten mee kunnen pakken :7
Is er nog plek voor een conciërge bij dat bedrijf waar jij nu werkt?
pi_136858478
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:52 schreef Amoeba het volgende:
Over die bermkassa in de A2, bedoelen jullie daar gewoon mobiele controles mee?
Trajectcontrole Utrecht - A'dam lijkt me. Kansloos -O-
pi_136858574
quote:

[..]

Oké...
Watskeburt?
pi_136858598
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Watskeburt?
Even 2 posts verder teruglezen ;)
pi_136858748
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Is er nog plek voor een conciërge bij dat bedrijf waar jij nu werkt?
Wel magazijnmedewerker!
pi_136858778
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Even 2 posts verder teruglezen ;)
Ooh, dat. Dacht dat het ernstiger was. |:(

Ontopic, morgen + overmorgen werken *O*
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:27:36 #68
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136858901
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:24 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ooh, dat. Dacht dat het ernstiger was. |:(

Ontopic, morgen + overmorgen werken *O*
Nouja, ik ben ook al 2 dagen niet gebeld voor werk, terwijl ik normaal elke beschikbare volle dag werk had (op 1 dag na) :P
pi_136859064
quote:

[..]

Oké...
:* Lief dat je aan me denkt. :')
pi_136859089
Jammer en ook raar dat de ervaringen mbt aantal/hoeveelheid ritten/werk in werkelijkheid lijnrecht tegenover het praatje van de medewerkers staat. Ben nog nooit gebeld door EW.
pi_136859161
Jeeeeeeuuuuuuuuhhhhhhhh, geld is er bij mij ook! (Rabo) Teveel zelfs :X Maar eens kijken wat de salarisspecificatie ons brengt.
pi_136859203
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:32 schreef RenaultSport het volgende:
Jammer en ook raar dat de ervaringen mbt aantal/hoeveelheid ritten/werk in werkelijkheid lijnrecht tegenover het praatje van de medewerkers staat. Ben nog nooit gebeld door EW.
VOG etc. is al geregeld? Anders even bellen en gewoon vriendelijk uitleggen dat je onlangs bent aangenomen maar nog geen ritjes hebt gehad. Dan hebben ze vast wel wat voor je. :)

Ik ben in september aangenomen en ben sindsdien nog maar 2 of 3 x niet gebeld terwijl ik wel beschikbaar was, bedenk ik me nu. Regio Groningen trouwens.
pi_136859305
VOG op verzoek van hun zo snel mogelijk aangevraagd (want het is zo druk) . In 1week aanvraag, kassabon en verklaring op gestuurd. Twee keer EW gebeld met vragen, werd me verteld dat zij wel zouden bellen als ik nodig was. Bel morgen gewoon nog een keer.
pi_136859356
Zijn hier ervaringen met regio Apeldoorn?
pi_136859358
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef RenaultSport het volgende:
VOG op verzoek van hun zo snel mogelijk aangevraagd (want het is zo druk) . In 1week aanvraag, kassabon en verklaring op gestuurd. Twee keer EW gebeld met vragen, werd me verteld dat zij wel zouden bellen als ik nodig was. Bel morgen gewoon nog een keer.
Hmm, dat is wel vervelend dan.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:52:20 #76
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136859770
Hier ook salaris, maar wel te weinig :(
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:05:32 #77
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136860256
Yes, ik ben blijkbaar weer aangenomen, want het geld staat er nu op :)
En het klopt volgens mij ook nog :o

Edit: toch niet, mis zo'n ¤7. Laat dat nou net het bedrag zijn dat ik nog tegoed had over de vorige maand...

[ Bericht 8% gewijzigd door Kiprollade op 18-02-2014 18:19:45 ]
pi_136863831
Hoera, contract op tijd ingediend, meer geld, wordt woensdag 3e helft en donderdag borrel dus flink doorgedronken.
pi_136864190
Ik moet morgen een oude Ford Transit (2009) naar de politie brengen :')

Heb al wel weer zo'n vermoeden waar die voor gaat dienen. Zal wel weer een mobiele bermkassa worden :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 19:46:29 #80
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136864381
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:42 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet morgen een oude Ford Transit (2009) naar de politie brengen :')

Heb al wel weer zo'n vermoeden waar die voor gaat dienen. Zal wel weer een mobiele bermkassa worden :')
Bij afleveren even manipuleren, hè ;)
pi_136865042
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Bij afleveren even manipuleren, hè ;)
GPS tracker erin :+
pi_136865338
Mooi dagje vandaag wel :) Eerst de Ford Galaxy. Hondslelijk natuurlijk, maar goddamn, ik wist niet dat die bakken zó fijn reden zeg _O_ Heerlijk soepel, stil, stabiel en een lekker motorblok, uit mijn hoofd men ik 1.6 TFSI. Afgeleverd in de vogel in Purmerend, moest uiterlijk om 11 uur. Op zijn vroegst 12 uur moest ik daar weer een andere auto ophalen. Lekker gepland :') Was er om half 11, gewoon maar meteen gevraagd en ik kon de tweede auto al meenemen. Hij stond al klaar, was een VW Golf, maar wel de dikste ooit _O_ Weer 1.6 benzine, maar ook DSG, en stoelverwarming en stoelmassage :D Vooral die massagefunctie, heerlijk. Ding weggebracht, daar ook weer een uur te vroeg. Maakt niet uit, ze zaten al op me te wachten. Liftje gehad naar het station, precies op de trein kunnen stappen en de volgende stipt om 12 uur, de vroegste tijd, op kunnen halen. CP kwam ook net thuis aanlopen, dus de timing was perfect.

Helaas was dat wel een Peugeot 107 die naar Waalwijk moest waardoor ik alsnog pas om 4 uur thuis was met mijn hernia :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:11:33 #83
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136865609
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:05 schreef BlackLining het volgende:
Mooi dagje vandaag wel :) Eerst de Ford Galaxy. Hondslelijk natuurlijk, maar goddamn, ik wist niet dat die bakken zó fijn reden zeg _O_ Heerlijk soepel, stil, stabiel en een lekker motorblok, uit mijn hoofd men ik 1.6 TFSI. Afgeleverd in de vogel in Purmerend, moest uiterlijk om 11 uur. Op zijn vroegst 12 uur moest ik daar weer een andere auto ophalen. Lekker gepland :') Was er om half 11, gewoon maar meteen gevraagd en ik kon de tweede auto al meenemen. Hij stond al klaar, was een VW Golf, maar wel de dikste ooit _O_ Weer 1.6 benzine, maar ook DSG, en stoelverwarming en stoelmassage :D Vooral die massagefunctie, heerlijk. Ding weggebracht, daar ook weer een uur te vroeg. Maakt niet uit, ze zaten al op me te wachten. Liftje gehad naar het station, precies op de trein kunnen stappen en de volgende stipt om 12 uur, de vroegste tijd, op kunnen halen. CP kwam ook net thuis aanlopen, dus de timing was perfect.

Helaas was dat wel een Peugeot 107 die naar Waalwijk moest waardoor ik alsnog pas om 4 uur thuis was met mijn hernia :')
Klinkt als een goed dagje, zo alles lekker aaneen :)
pi_136866030
Bon van VOG gemaild, handboek doorgelezen, beschikbaarheid aangepast. Alleen maar groene vinkjes :') Heerlijk zo'n open rooster.

Laat dat eerste ritje maar komen ;)
pi_136866275
Moet morgen een auto ophalen, maar pas een paar uur later afleveren. Het ritje is maar zo'n 20 km. Dan gewoon ergens langs de weg gaan wachten?
pi_136866283
Ik heb elke dag college dit blok, en krijg het waarschijnlijk ook erg druk ;( Ik vermoed dat ik ergens in komend half jaar ontslag moet nemen maar kijk het nog even aan.
pi_136866352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef dvdsrk het volgende:
Moet morgen een auto ophalen, maar pas een paar uur later afleveren. Het ritje is maar zo'n 20 km. Dan gewoon ergens langs de weg gaan wachten?
Ik heb dat ook wel eens. Dan zorg ik dat ik hem zo laat mogelijk haal en zo vroeg mogelijk breng. De tijd daar tussenin declareer ik gewoon bij AR. Dan moet je maar efficienter plannen.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:25:10 #88
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136866380
Godver. :') PC rit morgen moeten afwijzen omdat woensdag koeriersdag is :')
#26 || Luciano da Silva
pi_136866430
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb dat ook wel eens. Dan zorg ik dat ik hem zo laat mogelijk haal en zo vroeg mogelijk breng. De tijd daar tussenin declareer ik gewoon bij AR. Dan moet je maar efficienter plannen.
Is zeker niet de bedoeling dat je een rondje gaat rijden ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:26:17 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136866458
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wil je uren pakken moet je het omdraaien. Gewoon in de stad van ophalen even binnenstad verkennen.
#26 || Luciano da Silva
pi_136866463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef dvdsrk het volgende:

[..]

Is zeker niet de bedoeling dat je een rondje gaat rijden ;)
Heb ik wel een keer gedaan :+ Zolang je er niet 100 km mee gaat rijden merkt niemand dat joh
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:30:13 #92
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136866652
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef dvdsrk het volgende:
Gewoon auto mee naar huis nemen als het niet te ver weg is en daar gewoon wachten ;)
pi_136866922
SPOILER
De horror :'(
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:39:27 #94
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136867181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Schaafkaas het volgende:
SPOILER
Broertje over de grens van:
SPOILER
pi_136867737
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Broertje over de grens van:
SPOILER
Ook zum kotzen idd, alsof de DS5 nog niet lelijk genoeg was.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:51:45 #96
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136867909
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:48 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ook zum kotzen idd, alsof de DS5 nog niet lelijk genoeg was.
Gelukkig is dit de C4 Cactus, want de DS5 vind ik nog wel wat hebben.
pi_136868066
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Schaafkaas het volgende:
SPOILER
Wordt dat niet DE primeur van Fiat op Geneve? Als ik naar geneve zou gaan dan zou dat de stand zijn waar ik zo snel mogelijk langs loop.
pi_136868554
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:51 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Gelukkig is dit de C4 Cactus, want de DS5 vind ik nog wel wat hebben.
Ja, ik weet welke auto het is. De DS5 vind ik vooral van de voor- en zijkant gezien nogal lelijk, maar kennelijk konden ze bij Citroen toch nog een lelijkere auto ontwerpen, de C4 Cactus dus.

Net als de Saxo, dat is ook al zo'n gedrocht. :r

SPOILER
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:04:11 #99
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136868607
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ja, ik weet welke auto het is. De DS5 vind ik vooral van de voor- en zijkant gezien nogal lelijk, maar kennelijk konden ze bij Citroen toch nog een lelijkere auto ontwerpen, de C4 Cactus dus.

Net als de Saxo, dat is ook al zo'n gedrocht. :r

SPOILER
Ik zag een spoiler, toen zag ik Saxo en gedrocht. Oftewel, ik voelde de troll aankomen :P
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:08:27 #100
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136868839
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:54 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Wordt dat niet DE primeur van Fiat op Geneve? Als ik naar geneve zou gaan dan zou dat de stand zijn waar ik zo snel mogelijk langs loop.
Ja inderdaad, verder heeft Fiat weinig nieuws te laten zien geloof ik.
pi_136870420
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef kweenie1 het volgende:
Bon van VOG gemaild, handboek doorgelezen, beschikbaarheid aangepast. Alleen maar groene vinkjes :') Heerlijk zo'n open rooster.

Laat dat eerste ritje maar komen ;)
Ben benieuwd of ze bij jou wel komen...
pi_136870510
Nog van gisteren, ik had dus een leuk spoedritje gezien om 18:00 van Made naar Houten, maar ik zat in college dus kon niet bellen, later die middag kreeg ik van een vriend die sinds kort ook hiker is een whappje, dat hij een spoedritje had van Made naar Houten....
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:58:15 #103
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_136871782
Heeft iedereen zijn salaris nou al binnen? Ik heb nog niets (ING)
U mad bro? U jelly?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:59:21 #104
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_136871842
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef Guitar93 het volgende:
Heeft iedereen zijn salaris nou al binnen? Ik heb nog niets (ING)
Ik heb het sinds vanmiddag binnen, zit ook bij ING.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:07:27 #105
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136872295
Och, wat ben ik blij dat ik die onprofessionele bende op salarisgebied achter me heb gelaten :') Zó moeilijk kan het niet zijn toch, om de lonen op tijd te betalen...
#26 || Luciano da Silva
pi_136872520
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:35 schreef RenaultSport het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ze bij jou wel komen...
Ik zal het wel laten weten als ze bellen. Zal denk ook wel een paar hulplijnen nodig hebben om zeker te zijn welke papieren nou precies mee moeten.
pi_136879205
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wil je uren pakken moet je het omdraaien. Gewoon in de stad van ophalen even binnenstad verkennen.
Mja, volgens mij verschilt dat nogal tussen AR en EW. Het declaratie systeem van AR gaat vanzelf zeuren als het vindt dat je te lang over een bepaalde afstand gedaan hebt. Dan kun je een smoesje bedenken, maar ik kan me zo inbeelden dat wanneer je een rit krijgt met ophalen tussen 08:00 en 12:00 en inleveren tussen 13:00 en 17:00, je best wel eens een onvriendelijk telefoontje van de planning zou kunnen krijgen als je de auto hebt opgehaald om 8:00 en ingeleverd om 17:00, en alles daartussen als werktijd opgeeft ;)

Langs huis doe ik ook vaak in zo'n geval. Mits het op de route ligt natuurlijk, ik ga geen tientallen kilometers omrijden.

Morgen ook weer werken trouwens :)

Den Bosch - Amsterdam: Ford Transit O+
Amsterdam - Amersfoort: VW Caddy (104pk :+ )
Huis ter Heide ( :? ) - Feestlocatie: BMW 320i

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 19-02-2014 00:30:20 ]
pi_136879254
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:24 schreef BlackLining het volgende:
Langs huis doe ik ook vaak in zo'n geval. Mits het op de route ligt natuurlijk, ik ga geen tientallen kilometers omrijden.
Zo had ik ook een keer het verkeerde formulier uitgeprint voor de feestlocatie, gelukkig kwam ik langs huis dus ff snel thuis geprint ^O^
pi_136879280
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:27 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Zo had ik ook een keer het verkeerde formulier uitgeprint voor de feestlocatie, gelukkig kwam ik langs huis dus ff snel thuis geprint ^O^
Mja, dat doe ik best vaak eigenlijk :+ Zeker als ik de eerste moet ophalen bij het vogeltje in Den Bosch. Even terug, parkeren voor de bioscoop, even de copyshop in (thuis geen printer ;( ) en de goeie formulieren uitrpinten.

Ik moet echt eens gaan investeren in een printer :{ Maar ik heb nog een euro of 10 om deze week van te eten, dus dat moet maar ff wachten.
pi_136879350
Is een whatsappgroep eigenlijk geen idee?
pi_136881030
Het is een idee, uitvoering is wat anders. :s)
pi_136881159
Alweer onderweg om de Transit op te halen..

Wat is dat toch met die vogel en zijn achterlijk vroege ophaaltijden?
pi_136883105
Hoi, ik ben nieuw hier en ik heb direct een vraagje. Gister heb ik het salaris ook ontvangen maar er mist ongeveer 50 euro. Krijg je het te horen wanneer je een boete hebt gekregen? Moet je zelf vragen om je loonstrookje of wordt dat automatisch gestuurd? Ik werk overigens sinds een paar maanden bij EasyWay :)
pi_136883160
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:32 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Is een whatsappgroep eigenlijk geen idee?
Nee niet nog meer van die spam groepen :+
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:51 schreef Jottje het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en ik heb direct een vraagje. Gister heb ik het salaris ook ontvangen maar er mist ongeveer 50 euro. Krijg je het te horen wanneer je een boete hebt gekregen? Moet je zelf vragen om je loonstrookje of wordt dat automatisch gestuurd? Ik werk overigens sinds een paar maanden bij EasyWay :)
Als je een boete hebt krijg je een e-mail, waarschijnlijk mis je wat uren. Loonstrookje krijg je vanzelf in de mail.
pi_136883396
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef BlackLining het volgende:
Alweer onderweg om de Transit op te halen..

Wat is dat toch met die vogel en zijn achterlijk vroege ophaaltijden?
Dit maar even anders gedaan :+ zag al dat het een Transit met gewone laadruimte was. Op de fiets naar de LM, Transit opgehaald, fiets in de Transit, fiets thuis gebracht en de Transit naar Amsterdam :+

Zou toch weer langs huis onderweg en dit scheelde dik een half uur lopen *)

Alleen dat hok was begrenst op 110. Godver wat is dat irritant zeg
pi_136883456
Word ik gebeld, vandaag een auto ophalen, morgen afleveren in Goes. Klinkt als een topidee, maar ze ging er nog even achteraan of dat wel klopt.
pi_136883984
En ik ben vanmorgen gebeld voor een rit, maar zojuist weer gebeld dat het waarschijnlijk niet door gaat, het zit mij niet mee. :'(
pi_136883999
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dit maar even anders gedaan :+ zag al dat het een Transit met gewone laadruimte was. Op de fiets naar de LM, Transit opgehaald, fiets in de Transit, fiets thuis gebracht en de Transit naar Amsterdam :+

Zou toch weer langs huis onderweg en dit scheelde dik een half uur lopen *)

Alleen dat hok was begrenst op 110. Godver wat is dat irritant zeg
Moet je even op de eco knop drukken, gaat de begrenzer eraf
pi_136884148
Hopen op een spoed, toch niets te doen :(
pi_136884437
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:27 schreef DrSnuggle het volgende:
En ik ben vanmorgen gebeld voor een rit, maar zojuist weer gebeld dat het waarschijnlijk niet door gaat, het zit mij niet mee. :'(
De rit staat al niet meer online op mijn profiel dus zal wel weer geen werk hebben...
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:10:07 #121
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136885156
Ik zit ook al 2 dagen op werk te wachten... Zit zelfs geen spoedje in :(
pi_136886164
Beetje weinig tijd gehad laatste weken, afijn toch 1 ritje van 11,5 uur. Nu zie ik dat ik er maar 51 euro voor heb gekregen :') volgens mij krijgt een vakkenvuller nog een hoger salaris dan dat
pi_136886804
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef RobinhoAjax het volgende:
Beetje weinig tijd gehad laatste weken, afijn toch 1 ritje van 11,5 uur. Nu zie ik dat ik er maar 51 euro voor heb gekregen :') volgens mij krijgt een vakkenvuller nog een hoger salaris dan dat
Dat moet bijna 70 euro zijn?
pi_136886899
Krijg je na je verjaardag automatisch meer loon of moet je hier achteraan?
  woensdag 19 februari 2014 @ 12:17:17 #125
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136886981
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:13 schreef RenaultSport het volgende:
Ik zit ook met die vraag, maar het lijkt me dat ze dat zelf regelen
  woensdag 19 februari 2014 @ 12:25:08 #126
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_136887170
Nog steeds geen loon, zelfs geen loonstrookje...
U mad bro? U jelly?
pi_136887408
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:17 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik zit ook met die vraag, maar het lijkt me dat ze dat zelf regelen
Ik kan bevestigen dat ze dit zelf regelen. Ben onlangs verjaard, en dat is geheel automagisch (© by Sarasi :D ) doorgevoerd.
pi_136887496
Mooi emailtje ook weer van ze
Nee, toch niet
pi_136887533
quote:
Automagisch. Ik ging van 5.5 naar 6 euro per uur bij EW, nu ik 19 ben. Bruto en netto scheelt trouwens 0,065% aan WGA premie, maar je krijgt er ook weer per rit of per dag (?) een kleine onkostenvergoeding bij.
pi_136887571
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:36 schreef Solidberg het volgende:
Ik ben toch elke keer weer blij met die reminders, anders zou ik nooit weer wat opsturen :P
  woensdag 19 februari 2014 @ 12:39:40 #131
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136887616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:36 schreef Solidberg het volgende:
Zo heb ik de eerste keer geen idee gehad waar ze het over hadden. Kreeg opeens een laatste reminder, toen maar gebeld met de vraag wat ze nou willen :')
Als ze me gewoon gelijk belde had ik het gelijk gestuurd, wat op zich wel te doen is als iemand een eerste rit rijdt :P
pi_136887719
Kreeg in het begin nog wel reminders als je op zelfde dag autotransportformulier moest invullen, maar die krijg ik nu ook al niet meer. Mij maakt het niet uit aangezien ik de ritbonnen verstuur op dezelfde dag waarneer ik de rit gereden heb.
Nee, toch niet
  woensdag 19 februari 2014 @ 12:55:28 #133
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136888079
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:43 schreef Solidberg het volgende:
Kreeg in het begin nog wel reminders als je op zelfde dag autotransportformulier moest invullen, maar die krijg ik nu ook al niet meer. Mij maakt het niet uit aangezien ik de ritbonnen verstuur op dezelfde dag waarneer ik de rit gereden heb.
Doe ik ook altijd. Meestal als ik zin heb tijdens het OV'en naar huis het autotransport invullen, mits dat nodig is natuurlijk. En dan als ik thuis kom gelijk de ritbonnen invullen, dan ben je er ook gelijk vanaf :D
pi_136888759
Gisteren toch wel het hoogtepunt van mijn PC carrière meegemaakt denk ik (info via PB ;))...

Morgen weer de gehele middag en avond: Utrecht - Den Haag - Eindhoven - Utrecht.
pi_136888900
Maandag een Kangoo van Maassluis naar Meerkerk gereden.

In Maassluis werd me eerst de verkeerde sleutel meegegeven, men was ervan overtuigd dat het een Master was en geen Kangoo.

In Meerkerk (eerste keer) kon ik t terrein niet vinden, erg handig om géén bord met A.. bij de ingang neer te zetten :p.

Bus daar net gemist, uiteindelijk via Gorkum terug... toch weer mooi 4,5 uur geschreven met één ritje :)
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_136888946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef RTS91 het volgende:
Gisteren toch wel het hoogtepunt van mijn PC carrière meegemaakt denk ik (info via PB ;))...

Morgen weer de gehele middag en avond: Utrecht - Den Haag - Eindhoven - Utrecht.
Tease maar lekker hoor
Nee, toch niet
pi_136888956
quote:

Vertel!! :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:23:53 #138
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136888998
quote:

Niks geen PM nie!
Hier vetellen! :P
pi_136889014
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:20 schreef driekeerdrie het volgende:
In Meerkerk (eerste keer) kon ik t terrein niet vinden, erg handig om géén bord met A.. bij de ingang neer te zetten :p.
Hier had ik gisteren ook last van. :P Vaak zoek ik bedrijven ook op via Streetview als ik vermoed dat het lastig wordt om te vinden, maar dat is niet eens beschikbaar bij het adres van hen.
pi_136889640
quote:

Doe PM doen dan!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_136889871
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:20 schreef driekeerdrie het volgende:

Die staat er wel, maar is vrij klein en half omgewaaid en staat aan de kant waar je niet vandaan komt rijden :P. Laatst ook al een paar rondjes op dat industriegebied gereden. Zometeen een auto ophalen bij de politie, een Picanto :').
pi_136890406
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:23 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Niks geen PM nie!
Hier vetellen! :P
Nee ;)
pi_136890493
Ik kan jullie verzekeren, het verzoekje om een PM is het meer dan waard! _O- })
pi_136890506
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:59 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Nee ;)
Haha, wow! _O_

Ik was erg nieuwsgierig doordat je zo geheimzinnig deed, maar je verhaal stelde zeker niet teleur :P
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:05:07 #145
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136890589
quote:

[..]

Nee ;)
Daaaaamn, hahahaha :') ^O^
pi_136890596
quote:

[..]

Nee ;)
Doe dan maar een PM nu ben ik benieuwd ook :D
pi_136890619
Nieuwsgierig hier nu! :D Ik hoop dat ik maandag weer kan autorijden. Vanavond of morgen even proberen in de auto van De Ouders. :)
pi_136890741
Holy shit, jaloezie heerst! :9 Doe mij ook maar zo'n rit! :D
pi_136890855
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:09 schreef Sarasi het volgende:
Holy shit, jaloezie heerst! :9 Doe mij ook maar zo'n rit! :D
Misschien kun je die vriend van je eens een keer lief aankijken? ~O> :')
pi_136890859
Heb ook maar PMmetje gestuurd, reuze benieuwd. Gisteravond weer een ritje naar DUitsland gedaan. Heerlijk dat leeg terugrijden!
pi_136890918
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:12 schreef trolley het volgende:

[..]

Misschien kun je die vriend van je eens een keer lief aankijken? ~O> :')
Dat is best een idee, maar daar wacht ik even mee tot het weer wat beter gaat, denk ik. Anders voelt dat niet lekker. :N
pi_136890977
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is best een idee, maar daar wacht ik even mee tot het weer wat beter gaat, denk ik. Anders voelt dat niet lekker. :N
Pijn is fijn :+ :')

SPOILER
pi_136891021
Fysiek ja, mentaal not so much. :P Hij heeft de laatste paar maanden wat issues en dat begint bij mij ook een beetje te schaven, binnen de relatie.
pi_136891084
quote:

[..]

Nee ;)
Je maakt me nieuwsgierig. :D

Net terug van een wisselritje naar een gat in Noord-Holland. Heen een (niet vooruit te branden) Astra en terug een VW Passat. (2.0 TDI) Wat een wereld van verschil...

Oh en even een vraagje aan de mensen chauffeurs/hikers. Als je weet dat er een flitser of controle is, houden jullie je dan aan de tellersnelheid of aan de gps-snelheid (zoals in Flitsmeister)?
pi_136891164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:17 schreef Sarasi het volgende:
Fysiek ja, mentaal not so much. :P Hij heeft de laatste paar maanden wat issues en dat begint bij mij ook een beetje te schaven, binnen de relatie.
Hmm, dat is minder fijn inderdaad. Maar het kan ook een positief werkend effect hebben, 't is maar net hoe jouw vriend zich daarin opstelt ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:19 schreef ManScat het volgende:
Oh en even een vraagje aan de mensen chauffeurs/hikers. Als je weet dat er een flitser of controle is, houden jullie je dan aan de tellersnelheid of aan de gps-snelheid (zoals in Flitsmeister)?
GPS snelheid zoals aangegeven op navi of Flitsmeister. De popo werkt ook met deze snelheid. En dan ga ik er altijd 1 a 2 km/h onder zitten, zodat ik in ieder geval altijd safe zit. Aangezien er ook nog eens een correctie van ca. 3 km/h vanaf gaat. ^O^
pi_136891349
Dat verhaal :D _O-
pi_136891387
Nu heb ik spijt dat ik altijd een simpel hikertje ben gebleven en nooit pc geworden ben ;(
pi_136891555
Spitsuur in m'n postvak _O-
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:38:52 #159
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136891716
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:19 schreef ManScat het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig. :D

Net terug van een wisselritje naar een gat in Noord-Holland. Heen een (niet vooruit te branden) Astra en terug een VW Passat. (2.0 TDI) Wat een wereld van verschil...

Ik doe meestal tellersnelheid +4km/u als max. en anders gewoon GPS.
pi_136891730
Haha, leuk verhaal
pi_136891789
Nou dan wil ik hem ook wel lezen
pi_136891951
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:33 schreef RTS91 het volgende:
Spitsuur in m'n postvak _O-
Haha, held!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_136891955
Kan me wel voorstellen dat je dat niet zomaar op het forum zet inderdaad :')

Kwam net trouwens weer VogeltjeTwiet tegen bij de Feestlocatie :+
pi_136892071
Kan iemand mij vertellen wat de feestlocatie is haha
pi_136892118
Wel mooi verhaal , het zal als hiker zeker toch ook wel kunnen gebeuren!
SPOILER
Nee, toch niet
pi_136892254
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef Solidberg het volgende:
Wel mooi verhaal , het zal als hiker zeker toch ook wel kunnen gebeuren!
SPOILER
In iets andere context, ik heb dit ooit eens meegemaakt. Een rit op 2 januari j.l.:

SPOILER
Ik moet er soms nog wel eens aan denken, als ik voor EW weer een auto op een privé-adres moet ophalen :')
pi_136892358
'Iets andere context' :')
Nee, toch niet
pi_136892432
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:57 schreef Solidberg het volgende:
'Iets andere context' :')
Niet dan? }:| :6
pi_136892719
Als het echt zo spannend is, ben ik als groentje in het PC-vak ook wel erg benieuwd geworden. RTS91 PM :P

Edit: haha, supervet! :7
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:10:34 #170
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136892839
In de verste verte niet :')

Nu we toch met mooie verhalen bezig zijn. Eens een auto opgehaald in Haren, uurtje of 8 's ochtends. Eenmaal voor de voordeur kreeg ik al wel niet te missen signalen dat er in de slaapkamer ochtendgymnastiek bedreven werd. Dat werd bevestigd toen na drie keer aanbellen de vrouw des huizes in haar ochtendjas, die ze krampachtig dicht hield, de deur open deed. De bevestiging werd definitief geleverd toen de man beneden kwam in zijn t-shirt, welke binnenste buiten gekeerd was, en krampachtig de map van de autopapieren voor zijn kruis hield :')
#26 || Luciano da Silva
pi_136893052
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef joppie_saus het volgende:
In de verste verte niet :')

Nu we toch met mooie verhalen bezig zijn. Eens een auto opgehaald in Haren, uurtje of 8 's ochtends. Eenmaal voor de voordeur kreeg ik al wel niet te missen signalen dat er in de slaapkamer ochtendgymnastiek bedreven werd. Dat werd bevestigd toen na drie keer aanbellen de vrouw des huizes in haar ochtendjas, die ze krampachtig dicht hield, de deur open deed. De bevestiging werd definitief geleverd toen de man beneden kwam in zijn t-shirt, welke binnenste buiten gekeerd was, en krampachtig de map van de autopapieren voor zijn kruis hield :')
Dat lijkt me dan weer minder. :')
pi_136893142
Wel tof verhaal verder.
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:32:21 #173
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136893713
Even weer OT dan, wie heeft er van EW al werk gekregen?
Ik zit sinds al eergisteren te wachten tot die telefoon een keer overgaat met 'Anoniem' in het display...
pi_136893791
Hahaha geniaal, ik zou zo hard gaan lachen dan @ joppiesaus

@Schaafkaas dank voor uitleg via DM

@Kiprollade ik wacht nog steeds op het eerste telefoontje in mn leven van EW, kan erger dus :P Hopen op vrijdag
pi_136894053
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef Kiprollade het volgende:
Even weer OT dan, wie heeft er van EW al werk gekregen?
Ik zit sinds al eergisteren te wachten tot die telefoon een keer overgaat met 'Anoniem' in het display...
Belt EW anoniem? Dat zuigt. :')
pi_136894814
Tik mij ook ff een PM, de spanning is nu goed opgebouwd!
Beter belt EW wel zo, ik wil arbeiten!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_136895187
Na al die reacties wil ik ook wel een PM'etje :)
pi_136895561
RTS91, nu ben ik erg benieuwd. Kun je mij ook een PM'etje sturen?
pi_136896352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef RenaultSport het volgende:
Hahaha geniaal, ik zou zo hard gaan lachen dan @ joppiesaus

@Schaafkaas dank voor uitleg via DM

@Kiprollade ik wacht nog steeds op het eerste telefoontje in mn leven van EW, kan erger dus :P Hopen op vrijdag
Sta je hele dagen open of enkel dagdelen? Met hele dag dus 6.00 tot 0.00
Nee, toch niet
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:33:27 #180
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136896400
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:32 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Sta je hele dagen open of enkel dagdelen? Met hele dag dus 6.00 tot 0.00
Voor hem geldt wss hetzelfde als bij mij, beschikbaarheid vol open elke dag, maar geen werk. Ik word er nu wel een beetje moe van, heel de tijd zitten wachten op niks. :{

Edit: heb de hoop inmiddels al opgegeven voor morgen en overmorgen -O-
pi_136896574
quote:
Nou RTS, ben benieuwd naar je verhaal.
pi_136897014
@solidberg @kiprollade
Beschikbaarheid staat vol open, ochtend middag avond alles . Vakantie ook 5dagen alle dag delen. Kom maar op, kan me niet gek genoeg
pi_136897017
Bij AR is het juist idioot druk volgens mij. Ik heb morgen dicht staan aangezien ik de laatste twee dagen merk dat ik in slaap val in de auto, en da's nie veilig nie. Maar ik weet zeker dat als ik hem nu open gooi, binnen 10 minuten de telefoon gaat men minstens 3 ritten.
pi_136897057
Ik kijk wel uit naar mijn eerste rit.

Wat was jullie ervaring met de eerste rit? Waar ging die naartoe en met welke auto ? Ben benieuwd naar de verhalen
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:57:05 #185
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136897142
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:53 schreef RenaultSport het volgende:

Wat was jullie ervaring met de eerste rit? Waar ging die naartoe en met welke auto ? Ben benieuwd naar de verhalen
Mijn eerste rit was Ridderkerk - Leeuwarden in een Iveco Daily en Leeuwarden - Nieuwegein in een Opel Combo. Gelijk bijna 12 uur weggetikt :P
pi_136897254
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:53 schreef RenaultSport het volgende:

Mijn eerste rit was voor een vrouw die slecht ter been was (ongeluk) en die moest ik twee dagen lang overal naartoe sturen. Van Scheveningen tot ergens bij een sterrenrestaurant in Bosch en ...?
Dat was in een Volvo XC90, ik heb die twee dagen zo'n 30 uur gemaakt.
pi_136897340
Wow dat begint gelijk goed jongens. Bestelwagens /busjes komen dus ook wel geregeld langs als ik het zo hoor?
pi_136897355
Retourtje Diemen, wissel. Corsa en Punto, en ik moest op het wisseladres wel vijf keer terug omdat ik iets in de auto had liggen, 'm niet op slot had gedaan, etc. :')
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:05:56 #189
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136897448
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:03 schreef RenaultSport het volgende:
Wow dat begint gelijk goed jongens. Bestelwagens /busjes komen dus ook wel geregeld langs als ik het zo hoor?
Ik denk dat 1/3 van de auto's bestelauto's zijn.
pi_136897482
Overigens ben ik niet de enige die geen ritten krijgt . Heb tijdens sollicitatie samen rijtest moeten doen met een gozer uit het noorden . Hij heeft ook geen ritten gekregen en meerdere dagen beschikbaarheid open .
pi_136897531
@sarasi haha, gewenning denk ik ?
@koprollade zoveel ja? Is op sollicitatie ook heel anders gecommuniceerd. "Kan eens voorkomen"
pi_136897550
Mijn eerste rit was Bleiswijk - Breda in een Aygo en Breda - Houten in een Leon. Wel véél te fanatiek geweest met schadenotatie toen, hele vel stond vol kruisjes voor de meest minuscule krasjes en ik deed er ook echt een half uur over ofzo _O-

Dat is in de loop der jaren wel steeds minder geworden. Op het laatst noteerde ik alleen écht heel opvallende dingen en grote krassen, wat dus meestal maar een paar kruisjes per formulier was. Nooit wat van gehoord overigens.
pi_136897625
Haha irritatie 100, dat is echt iets wat ik ook zou doen, tijd zat toch waarom risico nemen :p
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:11:47 #194
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136897630
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:08 schreef RenaultSport het volgende:
@koprollade Kiprollade zoveel ja? Is op sollicitatie ook heel anders gecommuniceerd. "Kan eens voorkomen"
Misschien iets minder, maar het is een beetje de hoeveelheid die je op de weg ziet rijden en diezelfde soort auto's meestal.
Kan variëren van een Peugeot 107, tot een BMW 535i (als je veel geluk hebt), tot een verlengde Mercedes Sprinter :P
pi_136897733
Mijn allereerste rit was in een nieuwe skoda Fabia station voor staatsbosbeheer. Rit was van Lelystad naar ergens in de buurt van Den Bosch. Wat wel dom was, was de auto nog niet aanwezig was toen ik bij de dealer in Lelystad kwam. Bleek de auto in Almere te staan. Daar kwam ik net vandaan!!Had me dan naar de dealer in Almere gestuurd.
pi_136897750
Stuur eens een DM RTS :P
pi_136897892
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:08 schreef RenaultSport het volgende:
@koprollade zoveel ja? Is op sollicitatie ook heel anders gecommuniceerd. "Kan eens voorkomen"
Ja ik was gewoon bloedje nerveus. Inmiddels allang niet meer en ik heb ook mijn navigatie, snoertje en houder nog. :P Die man in Diemen kon er goed om lachen ook, trouwens. Ik me helemaal verontschuldigen, hij lachend: 'ja, zolang ik al die trappen maar niet steeds weer op en af hoef!' Dus daar ging ik dan weer op mijn nette hakjes. :+
pi_136898135
@MG-13 communicatie gaat wel eens vaker mis als ik hier zo lees xD
@Sarasi prachtig , gaat mij ook overkomen denk ik ;)
pi_136898217
Het moment dat ze 3x hadden gebeld en pas bij de derde gaf mijn telefoon aan dat ik een voicemail had. Rit allang weg natuurlijk.. Zucht leuke verbinding op school!! Not..
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:31:28 #200
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136898276
De tijd dat ze je zo hard nodig hebben dat ze je huisnummer bellen is ook wel weer voorbij zo te merken. Altijd als ik niet kan zie ik spoedjes voorbij komen, en nu ik elke dag kan krijg ik niks. :')
Zijn er inmiddels van EW al mensen die werk hebben?
pi_136898335
Eerste dag reed ik een Scenic en een Up, Groningen - Amsterdam en Rotterdam - Groningen.
De Up moest ik ophalen bij een bedrijf dat net failliet was, toen ik daar kwam namen mensen afscheid van elkaar. :{

Ik heb trouwens nog maar 1 busje gereden in 4/5 maanden tijd. 1 op 3 gaat voor mij dus niet op, haha.
pi_136898416
Ideaal toch :)
Leuke rit , lange afstanden en zo min mogelijk ov is het mooist natuurlijk .

Wanneer zijn de drukkere/rustigere periodes bij EW?
pi_136898570
Maandwissels.

Mwa die busjes, de laatste tijd is het bij mij ook 1:3. Eén personenwagen op drie busjes. Een fijne bus (Transit, Crafter, Vivaro O+) vind ik heerlijk, een skeere bus (Vito, Jumper :r) zijn ook echt meteen dramatisch..
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:42:08 #204
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136898573
Eerste rit was een Q7 Houten-Hengelo
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:42:22 #205
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136898580
:+

[ Bericht 77% gewijzigd door Fiorano op 19-02-2014 17:43:13 (Jezelf quoten ipv wijzigen :') ) ]
pi_136899104
Lekkere binnenkomer, gelijk dikke bak : :p Heb 3maand geleden ook het voorrecht gehad om een 150 kilometer te mogen sturen in een Q7. Wat een dijk van een auto zeg :) King of the road, niet alleen bruut qua uiterlijk maar je rijd ook bijna iedereen zoek met die dikke diesel .
pi_136899425
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef DukeJan het volgende:
Na al die reacties wil ik ook wel een PM'etje :)
Hier ook
pi_136899428
Ik heb nog nooit iets van een SUV meegekregen :{

Mijn eerste rit was wel een mooie, in een Renault Mégane RS van Den Bosch naar Maastricht :7

Alleen die klant was niet thuis. Altijd feest zo op je eerste rit.
pi_136899676
Mijn eerste rit was Den Haag - Oosterhout in een Citroën C3. Prima auto was dat, aardig wat opties en niet de kleinste motor. Ben destijds ook eeuwig bezig geweest met dat formulier en in Oosterhout (de grote buiten Oosterhout zelf) kon ik het niet allemaal niet vinden.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:52 schreef BlackLining het volgende:
Bij AR is het juist idioot druk volgens mij. Ik heb morgen dicht staan aangezien ik de laatste twee dagen merk dat ik in slaap val in de auto, en da's nie veilig nie. Maar ik weet zeker dat als ik hem nu open gooi, binnen 10 minuten de telefoon gaat men minstens 3 ritten.
Verschilt ook per regio denk ik, vandaag en morgen nog geen ritjes terwijl ik wel op beschikbaar sta. Maandag was ik de hele dag en toen heb ik maar een ritje gehad. Hopen op wat leuke ritten voor vrijdag :)
pi_136899692
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef driekeerdrie het volgende:
Mijn eerste rit was Den Haag - Oosterhout in een Citroën C3. Prima auto was dat, aardig wat opties en niet de kleinste motor. Ben destijds ook eeuwig bezig geweest met dat formulier en in Oosterhout (de grote buiten Oosterhout zelf) kon ik het niet allemaal niet vinden.

[..]

Verschilt ook per regio denk ik, vandaag en morgen nog geen ritjes terwijl ik wel op beschikbaar sta. Maandag was ik de hele dag en toen heb ik maar een ritje gehad. Hopen op wat leuke ritten voor vrijdag :)
Mwa, ik woon in Den Bosch. Maar de laatste week heb ik elke keer een ritje richting omgeving Amsterdam, daar één of twee ritten in en rond de stad, en dan weer terug

Edit: Ow, en ik eindig structureel in Meerkerk of Waalwijk :')

[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 19-02-2014 18:30:01 ]
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:26:25 #211
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136899766
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

Welke regio zit jij?
pi_136899850
Regio Den Haag, ik woon in Delft.
pi_136899927
Zijn er forummers hier die uit regio Arnhem/Apeldoorn/Deventer/Zwolle/Twente/Achterhoek komen en werken ipv het westen en noorden :P
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:33:03 #214
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136899954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:29 schreef driekeerdrie het volgende:
Regio Den Haag, ik woon in Delft.
Dan zal het wel rustig zijn in de randstad, of ze trekken veel andere hikers voor :(
pi_136900034
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef RenaultSport het volgende:
Zijn er forummers hier die uit regio Arnhem/Apeldoorn/Deventer/Zwolle/Twente/Achterhoek komen en werken ipv het westen en noorden :P
Ja ikke!! :P

Op dit moment in een volle mcdonalds. Rond 21:00 de klant weer ophalen, wachten duurt lang en ik moet rustig aan doen met mn telefoon accu. :'(
pi_136900133
Haha ja dat wist ik Snuggle :D
Waar gaat de rit heen?
pi_136900551
Ik heb een zitplaats in de ton sardientjes die straks naar Groningen tuft! :D Waarom laat iedereen kleine meisjes voorgaan? Stelletje idioten. Ik laat nooit iemand voorgaan. :') En dan met een zak chips en een slechte film m'n bed in hoor, dan maar een minnetje omdat ik m'n huiswerk niet heb. Ik ben helemaal kapot en ik moet morgen van negen tot vijf. :{
pi_136900660
Dat is wel relaxed aan een baan nu, van half 9 tot kwart voor 5 op kantoor en als je dan thuis komt hoef je helemaal niks meer te doen _O_
pi_136900934
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is wel relaxed aan een baan nu, van half 9 tot kwart voor 5 op kantoor en als je dan thuis komt hoef je helemaal niks meer te doen _O_
Meh. Ik moet nog urendeclaraties gaan doen :')

Trouwens, voor de AR'ers onder ons, die app waar ik mee bezig ben heeft ook een Chrome extensie die een knopje toevoegt :7 De functie van dat knopje mag u zelf raden *) Maar eer dat ding af is ben ik wel weken verder, want ik heb ooit eens een paar uurtje cursus gehad in programmeren, en daar moet ik het mee doen :') Dus het is steeds alles opzoeken, honderd dingen proberen, overal vragen, schiet niet echt op.. Maar we komen er wel.
pi_136902293
Nou ook wel benieuwd naar het PC verhaal :+ Wie stuurt hem me even>?
Nee.
pi_136902476
Overigens kreeg ik vorige week op mijn werk een aantal boetes binnen die gereden waren door onze bedrijfsbussen. 6 daarvan waren door dezelfde bus op dezelfde dag in dezelfde trajectcontrole gereden _O- 3 heen en 3 terug.

Ik weet niet wie die dag die bus mee had, maar dat zal nog een verrassing gaan worden voor diegene _O-
pi_136902660
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens kreeg ik vorige week op mijn werk een aantal boetes binnen die gereden waren door onze bedrijfsbussen. 6 daarvan waren door dezelfde bus op dezelfde dag in dezelfde trajectcontrole gereden _O- 3 heen en 3 terug.

Ik weet niet wie die dag die bus mee had, maar dat zal nog een verrassing gaan worden voor diegene _O-
:') _____________________________________ :|W
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:49:06 #223
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136902680
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:

Dikke boetes? :P
pi_136903157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dikke boetes? :P
Neuh, steeds 6-7 te hard. In totaal wel iets van 250 euro voor alle 6.
pi_136903296
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef RenaultSport het volgende:
Haha ja dat wist ik Snuggle :D
Waar gaat de rit heen?
Naar Den Bosch. In een mercedes C-klasse, die had ik nog niet gehad dus kan ik nu ook afstrepen. :D
Overigens werd van tevoren aangegeven dat de klant rond 21:00 terug wil, maar nu al een bericht gekregen dat het zeker 22:30 wordt.
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:03:08 #226
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136903380
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Neuh, steeds 6-7 te hard. In totaal wel iets van 250 euro voor alle 6.
Njah, is toch zuur, liever helemaal niet natuurlijk
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:13:53 #227
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136903913
Abrupt einde van de werkdag vandaag. Arm klem tussen de schuifdeur en de auto zelf. Daar ging ik, met één handje alles doen terug rijdend uit Deventer :') Dokter denkt aan een flinke kneuzing, al lang blij dat de boel niet gebroken is...
#26 || Luciano da Silva
pi_136904093
Dag collega's, mezelf ook maar eens melden. Hiker bij AR regio Apeldoorn.

Morgen twee ritjes. Vaassen - Meerkerk en Nieuwegein - Almere
pi_136904133
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef joppie_saus het volgende:
Abrupt einde van de werkdag vandaag. Arm klem tussen de schuifdeur en de auto zelf. Daar ging ik, met één handje alles doen terug rijdend uit Deventer :') Dokter denkt aan een flinke kneuzing, al lang blij dat de boel niet gebroken is...
Welkom bij de club! :D
pi_136904135
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb dat laatst ook gehad met de pakketdienst. Je probeert dan snel te zijn en van binnenuit de schuifdeur te openen, om vervolgens als je buiten staat de deurklink van binnenuit vast te houden en de deur dicht te smijten en op het laatste moment je hand terug te trekken. Dat ging bij mij 99 keer goed en de 100ste keer zat mijn vinger ertussen. Flink ingedeukt en bloeden, waarschijnlijk wel gekneust geweest.
Had jij ongeveer hetzelfde?
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:20:38 #231
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136904183
Nee, stond buiten. Deur was al open en ik pakte wat uit de bus. Toen kwam mijn arm in de ruimte tussen bus en deur :')
#26 || Luciano da Silva
pi_136904250
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik heb dat laatst ook gehad met de pakketdienst. Je probeert dan snel te zijn en van binnenuit de schuifdeur te openen, om vervolgens als je buiten staat de deurklink van binnenuit vast te houden en de deur dicht te smijten en op het laatste moment je hand terug te trekken. Dat ging bij mij 99 keer goed en de 100ste keer zat mijn vinger ertussen. Flink ingedeukt en bloeden, waarschijnlijk wel gekneust geweest.
Had jij ongeveer hetzelfde?
Fouten zitten hem inderdaad in het gehaast. Heb mezelf niet bezeerd, maar wel eens de bus de straat op zien rollen omdat ik in alle haast de handrem niet had aangetrokken :+
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:31:42 #233
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136904692
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Welkom bij de club! :D
Stelletje kneuzen :P
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:32:36 #234
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136904747
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Fouten zitten hem inderdaad in het gehaast. Heb mezelf niet bezeerd, maar wel eens de bus de straat op zien rollen omdat ik in alle haast de handrem niet had aangetrokken :+
Heb ik in mijn pizzabezorgcarrière niet zo lang geleden ook gehad. Auto geparkeerd, handrem vergeten. Het was druk, dus ik ben gelijk met een bestelling vertrokken op de pizzascooter. Toen ik terug kwam stond mijn auto midden op straat met 2 auto's erbij die er graag langs wilde :')
Dat is ook niet zo goed voor je ego :P
pi_136904775
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:31 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Stelletje kneuzen :P
Ter verdediging van hem, ik sloeg tegen een deurklink aan, dus hij is toch wel minder kneus dan ik. :+
pi_136904888
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:31 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Stelletje kneuzeningen :P
pi_136904993
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:32 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Heb ik in mijn pizzabezorgcarrière niet zo lang geleden ook gehad. Auto geparkeerd, handrem vergeten. Het was druk, dus ik ben gelijk met een bestelling vertrokken op de pizzascooter. Toen ik terug kwam stond mijn auto midden op straat met 2 auto's erbij die er graag langs wilde :')
Dat is ook niet zo goed voor je ego :P
Het is vooral niet zo goed voor je hart als je het ziet gebeuren. Gelukkig kon ik er nog in springen :+
pi_136905087
Gewoon jezelf aanleren dat je een auto in zijn versnelling laat staan als je parkeert, dan weet je zeker dat hij blijft staan. Niet vergeten om de koppeling in te trappen bij het starten, ik dacht ooit in een haastige bui een automaat te hebben maar het bleek een handbak te zijn... :P
pi_136905232
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:39 schreef Sjouveur het volgende:
Gewoon jezelf aanleren dat je een auto in zijn versnelling laat staan als je parkeert, dan weet je zeker dat hij blijft staan. Niet vergeten om de koppeling in te trappen bij het starten, ik dacht ooit in een haastige bui een automaat te hebben maar het bleek een handbak te zijn... :P
Of je nou jezelf aanleert om de handrem aan te trekken, of geen in zijn versnelling te zetten, dat kost het probleem van in de haast vergeten niet op.

Sowieso vind ik het in de versnelling laten staan van een auto onzin, maar oké.
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:42:59 #240
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136905266
quote:
Je moet dan alleen niet van het koppelingspedaal afglijden natuurlijk, daarom doe ik altijd (op die enkele keer na) de handrem erop
pi_136905359
quote:
Ja normaliter doe ik dat (bij EW auto's bij de eindbestemming niet trouwens, altijd vrij + handrem), maar in dit geval kon ik de motor laten draaien omdat ik alleen op een bel bij een hek hoefde te drukken. En dan gaat het fout :@

Ook wel eens in alle haast koppeling niet ingetrapt, dat doe je ook maar 1 keer
pi_136906180
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja normaliter doe ik dat (bij EW auto's bij de eindbestemming niet trouwens, altijd vrij + handrem), maar in dit geval kon ik de motor laten draaien omdat ik alleen op een bel bij een hek hoefde te drukken. En dan gaat het fout :@

Ik pak automatisch de koppeling (omdat onze vorige auto zonder koppeling niet kon starten). Heb wel 1 keer gehad dat de auto in de versnelling en op een heuveltje stond, dus in trap de koppeling in en het ding ging meteen rollen _O-

Sindsdien standaard koppeling+rem in :7
pi_136906252
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Klopt. :')

Was gisteren op de luchthaven in Eindhoven, dus ik start die C4 en trek 'm van de handrem af, stond er net een auto achter me… Zat er nog een paar meter vanaf, maar wel ff hard remmen.
pi_136906307
quote:
13s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Klopt. :')

Was gisteren op de luchthaven in Eindhoven, dus ik start die C4 en trek 'm van de handrem af, stond er net een auto achter me… Zat er nog een paar meter vanaf, maar wel ff hard remmen.
Maar jij bent natuurlijk chef koppelingsfoutjes dus dan kan je er op wachten
pi_136906879
Die handremverhalen doen mij denken aan de postbezorger in de buurt waar mijn vader woont.

1x reed ik de straat in, hij blokkeerde de smalle straat, loopt achter z'n busje langs om de post in de brievenbus te doen en terwijl hij mij aankijkt rolt z'n busje tegen 'm aan :+
Sinds die keer ben ik een beetje op 'm gaan letten en kwam erachter dat 'ie echt nooit de handrem gebruikt, hij zet de auto vaak niet eens volledig stil maar laat 'm gewoon doorrollen terwijl 'ie de post snel in de brievenbus propt. Raar figuur.
pi_136908716
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

Maar jij bent natuurlijk chef koppelingsfoutjes dus dan kan je er op wachten
Ik zie niet in waar de koppeling optreedt in dit verhaal.
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:48:15 #247
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136909141
Was ook voor vandaag niet gebeld, sinds tijden. De streak is beëindigd :') En: late to the party, maar kan iemand me nog PM'en met dat verhaal O-)
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:49:37 #248
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136909226
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:48 schreef Wave103 het volgende:
Was ook voor vandaag niet gebeld, sinds tijden. De streak is beëindigd :') En: late to the party, maar kan iemand me nog PM'en met dat verhaal O-)
Done that.
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:51:12 #249
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136909303
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:49 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Done that.
Dat was snel :) En wauw :')
pi_136909360
Kiprollade, kan je toevallig mij ook effe pmen met het verhaal
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:53:44 #251
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136909425
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:51 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Dat was snel :) En wauw :')
Verveel me een beetje, dus ik zit naar m'n computerscherm te staren :')

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:52 schreef Drilboor het volgende:
Kiprollade, kan je toevallig mij ook effe pmen met het verhaal
Je hebt 'um!
pi_136909479
Thanks, spuugde mijn drinken bijna op mijn scherm.
pi_136910137
Verhaal, heb ik wat gemist? :P Het is niet meer te volgen dit topic tegenwoordig
pi_136910215
Echt hé, die klote RuG met hun planningen :r Tentamens precies na elkaar, en deadline voor allerlei projectwerken de week ervoor :r Bedankt hé :W
Nee, toch niet
pi_136910222
Kan iemand dat verhaal doorsturen? :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 22:10:41 #256
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136910417
Wie kwam er gisteren nou met het idee voor een Whatsapp groep? Komt nu wel van pas met iedereen die om een PM vraagt van RTS _O-
pi_136910481
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef dvdsrk het volgende:
Kan iemand dat verhaal doorsturen? :)
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Viezze het volgende:
Verhaal, heb ik wat gemist? :P Het is niet meer te volgen dit topic tegenwoordig
Gestuurd
pi_136910556
Kan iemand het pm-en? Ik wil het ook weten!
.
  woensdag 19 februari 2014 @ 22:13:33 #259
414827 Wave103
It's not pop music
pi_136910581
Eigenlijk zou iemand die het doorstuurt het hele verhaal moeten omgooien en uitbreiden. Denkt iedereen dat we het over iets anders hebben..
pi_136910607
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Kan iemand het pm-en? Ik wil het ook weten!
Zie uw inbox
  woensdag 19 februari 2014 @ 22:14:50 #261
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136910659
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Wave103 het volgende:
Eigenlijk zou iemand die het doorstuurt het hele verhaal moeten omgooien en uitbreiden. Denkt iedereen dat we het over iets anders hebben..
Dat had wel komisch geweest ja :Y
pi_136910971
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Solidberg het volgende:
Echt hé, die klote RuG met hun planningen :r Tentamens precies na elkaar, en deadline voor allerlei projectwerken de week ervoor :r Bedankt hé :W
Ik ook man. _O-
We hebben 2 tentamenweken, woensdag is de herkansing Analyse I, donderdag is Analyse II, vrijdag is Lineaire Algebra II, zaterdag is Toegepaste Natuurwetenschappen herkansing. Uiteraard allemaal in de eerste week.

De meesten moeten al die 4 tentamens maken, alleen ik had een 8 voor Analyse I dus ik heb er maar 3 achter elkaar... :P

Weet nog niet waar ik op ga focussen. Ik wil sowieso Analyse II halen, Lineaire Algebra wil ik indien nodig wel herkansen en TNW moet ik halen omdat het al een herkansing is. Anders moet ik het vak opnieuw doen en daar voelt deze jongen vrij weinig voor.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2014 22:21:02 ]
pi_136911823
Op zaterdag een hertentamen?
pi_136912360
Ik heb gewoon alles gehaald met een acht en daarom volgende week vrij (hertentamenweek). :P
pi_136912791
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:34 schreef Drilboor het volgende:
Op zaterdag een hertentamen?
Basisvak. :')

Nul moeite voor gedaan, daarom had ik een 4,2. Herkansingen van basisvakken zijn standaard op zaterdag.
pi_136912853
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:44 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb gewoon alles gehaald met een acht en daarom volgende week vrij (hertentamenweek). :P
Ik had 3 vakken, 2 achten en TNW een 4. Volgens mij moet ik een 5,1 halen…
pi_136913135
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef Drilboor het volgende:

[..]

Zie uw inbox
Een goed verhaal is hier ook altijd welkom.
pi_136913218
Ik wil het verhaaltje ook wel lezen :+
pi_136913229
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Een goed verhaal is hier ook altijd welkom.
Daar istie dan.
pi_136915575
Pm mij het ook even! Ben nieuwsgierig haha
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:55:48 #271
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136915683
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:35 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Ik hoopte dus dat ie niet uitgelegd hoefte te worden...
pi_136915757
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
Pm mij het ook even! Ben nieuwsgierig haha
Done
pi_136916273
Dankje :)
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_136916294
Ik snap alleen niet zo goed waarom het verhaal niet op het forum gepost kan worden.

Fingeer de plaatsnaam, verander enkele details.... wie doet je wat?!
Nee.
pi_136917030
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom het verhaal niet op het forum gepost kan worden.

Kan, maar doe ik niet. Dat nu zoveel lurkers opeens ook hier posten vind ik wel frappant :').
pi_136917059
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]
Herkansingen van basisvakken zijn standaard op zaterdag.
Not true. Heb vorig jaar zowel Calculus als Toegepaste Natuurwetenschappen herkanst, beide doordeweeks. TNW nu trouwens wel afgesloten met een 9 zonder dan ook een minuut eraan te besteden. Propeller OGO en Thermodynamica was dezelfde stof maar uitgebreider.
pi_136918934
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 01:00 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Not true. Heb vorig jaar zowel Calculus als Toegepaste Natuurwetenschappen herkanst, beide doordeweeks. TNW nu trouwens wel afgesloten met een 9 zonder dan ook een minuut eraan te besteden. Propeller OGO en Thermodynamica was dezelfde stof maar uitgebreider.
Volgens mij dit jaar wel? Calculus was ook al op zaterdag.
pi_136919361
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef Dimitri_ het volgende:

Ik snap wel dat je dit niet zo openbaar plaatst _O-
pi_136919919
Lekker dagje op school wachten of de telefoon eventueel misschien afgaat XD
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:41:53 #280
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136920471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:14 schreef RenaultSport het volgende:
Lekker dagje op school wachten of de telefoon eventueel misschien afgaat XD
Ik vind dit echt triest voor jou, gewoon geen enkele rit nog... :{
pi_136920664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:41 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik vind dit echt triest voor jou, gewoon geen enkele rit nog... :{
Dit inderdaad. Ik had, toen ik was aangenomen, ook direct alles geregeld enzo. Had op donderdags sollicitatie, en de woensdag daarop m'n eerste werkdag (was tevens m'n eerste beschikbare dag).
pi_136921163
Valt inderdaad tegen, vooral omdat de instructeur zei: sollicitatie is op vrijdag en maandag kun je aan het werk , nou dat blijkt #not
pi_136921537
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:20 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, stond buiten. Deur was al open en ik pakte wat uit de bus. Toen kwam mijn arm in de ruimte tussen bus en deur :')
tijd voor net zulke bussen als bij ons: laatste stuk csluit die automatisch om dat soort ongelukjes te voorkomen.
pi_136921600
Bij mij heeft het ook best een paar weken geduurd voor ik 'n keer gebeld werd. Maar dat is blijkbaar niet normaal?
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:37:24 #285
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136921662
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef Sarasi het volgende:
Bij mij heeft het ook best een paar weken geduurd voor ik 'n keer gebeld werd. Maar dat is blijkbaar niet normaal?
Ik had m'n eerste rit destijds binnen twee dagen oid
pi_136921669
quote:
Ik was binnen een week al op pad, Ik had dinsdag sollicitatie en had vrijdag m'n eerste ritje.
pi_136921675
@Sarasi :O zo lang :(
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:45:33 #288
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136921831
Tering. Die taxiboer heeft de Kiwa nog niet betaald, dus mijn tijdelijk pas kan nog niet aangevraagd worden....
pi_136921872
quote:
99s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:45 schreef Fiorano het volgende:
Tering. Die taxiboer heeft de Kiwa nog niet betaald, dus mijn tijdelijk pas kan nog niet aangevraagd worden....
Godver, dat is wel zuur :(
pi_136922330
quote:
Bij mij ook. Begon al te denken dat het gewoon een grote grap was dat hele AR.

Toen een keer een spoedritje moeten doen op een vrijdagmiddag en sindsdien bijna elke dag gebeld als ik beschikbaar was.
pi_136922605
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bij mij ook. Begon al te denken dat het gewoon een grote grap was dat hele AR.

Toen een keer een spoedritje moeten doen op een vrijdagmiddag en sindsdien bijna elke dag gebeld als ik beschikbaar was.
Je hoort dat wel vaker dat mensen niet voor hun eerste keer opgeroepen worden. Is dat eenmaal gebeurd dan blijf je bezig. :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:26:32 #292
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136922970
Pff, telefoon gaat, denk je dat je eindelijk werk hebt, is het je moeder :{
pi_136923100
Eerste salaris van mijn werk is binnen, dat is wel even iets anders dan EW :9
Nu al meteen hetzelfde binnengehaald als wat ik voor EW in heel 2013 verdiend heb :D zit wel nog een 10 dagen januari bij, dat dan weer wel.
pi_136923128
hahaha
pi_136923384
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:26 schreef Kiprollade het volgende:
Pff, telefoon gaat, denk je dat je eindelijk werk hebt, is het je moeder :{
Jouw moeder belt anoniem? :')
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:44:16 #296
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136923473
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:40 schreef trolley het volgende:

[..]

Jouw moeder belt anoniem? :')
Nee, ik was net naar de wc en ik hoorde m'n telefoon afgaan :')
Je kan trouwens weer bijna lapo hunten :P
pi_136923540
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:44 schreef Kiprollade het volgende:
Nee, ik was net naar de wc en ik hoorde m'n telefoon afgaan
Haha, daarom neem ik altijd m'n telefoon mee naar de wc. Because if ... :')

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:44 schreef Kiprollade het volgende:
Je kan trouwens weer bijna lapo hunten
:Y *O*

SPOILER
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:49:12 #298
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136923598
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:46 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Ik vind het maar jammer. Had me ingesteld op veel uurtjes maken deze week omdat ik echt gewoon geen reet te doen heb, en vervolgens krijg je maar 1 keer werk van 6 uurtjes...
Nu maar hopen dat ik morgen nog wat krijg, anders ga ik naar Breda om wat zaakjes recht te zetten :')
pi_136923776
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik vind het maar jammer. Had me ingesteld op veel uurtjes maken deze week omdat ik echt gewoon geen reet te doen heb, en vervolgens krijg je maar 1 keer werk van 6 uurtjes...
Dat is inderdaad wel het nadeel van dit werk, je hebt totaal geen zekerheid wat betreft uren en dagen. Het is elke keer weer dat ellendige wachten op het verlossende telefoontje. Ik heb, nu ik stage aan het lopen ben (en op FOK! zit :')), alle zaterdagen open staan en ik zorg dat ik met de maandwissels minimaal één dag beschikbaar ben. Aangezien ik 's avonds of in het weekend ook wel eens aanwezig (moet) zijn op m'n stage, bij sc Heerenveen, heb ik mooi een aantal dagen om te compenseren, voor EW! ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef Kiprollade het volgende:
Nu maar hopen dat ik morgen nog wat krijg, anders ga ik naar Breda om wat zaakjes recht te zetten
Misschien kun je dan meteen een autotransport vanuit Breda op weg naar huis terug uitvoeren :') :D
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:59:14 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136923924
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:46 schreef trolley het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Bellen tijdens het kakken :')
#26 || Luciano da Silva
pi_136923930
Sorry Kip :* oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')