quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:07 schreef Fiorano het volgende:
Tering dat begint al lekker. Ik had helemaal in m'n hoofd en agenda staan dat ik morgen m'n Heftruck cursus had. Blijkt dat dus vandaag te zijn. Kan er nog wel heen gaan, maar heb zo ook m'n Praktijkexamen voor de taxi bij het CBR. Net iets belangrijker...
Is niet leukquote:
Dat is al een flinke poos aan de gang hoor, en die verkeerslichten zijn ook zo traag als dikke strontquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:26 schreef zazzel het volgende:
Om het wachten bij Meerkerk Postkantoor nog aangenamer te maken zijn ze een of andere nieuwbouwwijk aan het bouwen. Met alle bijbehorende pleuris herrie.
Had net een Ibiza ST met 200k op de klok, wat een hokzo'n auto gun je niemand.
Ja klopt, ze waren net lekker aan het slijpen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:33 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat is al een flinke poos aan de gang hoor, en die verkeerslichten zijn ook zo traag als dikke stront
Ook een keer gereden zo'n TT. Op zich wel grappig ding.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:39 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ja klopt, ze waren net lekker aan het slijpen.
Nu naar Den Haag voor die Audi TT
Ik stond daar gisteren met een andere hiker, telkens als die drilboor weer een teringherrie maakte waren we allebei stil, en daarna praatte we weer verderquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:39 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ja klopt, ze waren net lekker aan het slijpen.
Nu naar Den Haag voor die Audi TT
Who gives a fuckquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook een keer gereden zo'n TT. Op zich wel grappig ding.
Was trouwens een poolauto van de grote in Breda (ging daar ook heen) en toen ik gebeld werd voor de rit zeiden ze: het is een Audi TT uit de pool en hun poolauto's hebben kastjes om snelheid en toeren in de gaten te houden, dus ga niet planken!
Haha dit is een zwarte TT ook uit de pool van de grote in Breda. Waarschijnlijk dezelfde?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook een keer gereden zo'n TT. Op zich wel grappig ding.
Was trouwens een poolauto van de grote in Breda (ging daar ook heen) en toen ik gebeld werd voor de rit zeiden ze: het is een Audi TT uit de pool en hun poolauto's hebben kastjes om snelheid en toeren in de gaten te houden, dus ga niet planken!
Heftruck rijden? Doh!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:27 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wat moet je met een heftruckcertificaat dan
Waarschijnlijk is het niet eens waar maar willen ze gewoon voorkomen dat je gaat planken.quote:
Nee, ik had een blauwgrijze.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha dit is een zwarte TT ook uit de pool van de grote in Breda. Waarschijnlijk dezelfde?
Haha, precies wat jij zegt inderdaad. Ik geloof ook niet dat dat waar isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarschijnlijk is het niet eens waar maar willen ze gewoon voorkomen dat je gaat planken. Paar weken daarvoor had ik namelijk een Polo GTI uit de pool, daar had ik wel even de acceleratie en kickdown van getest Nooit wat van gehoord. Ook niks van gezegd aan de telefoon toen, maar wss zagen ze toen gewoon Polo staan en dachten ze: Bluemotion, daar gaat toch niemand mee gassen.
Volgens kentekencheck heeft deze 180pk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het niet eens waar maar willen ze gewoon voorkomen dat je gaat planken.
Paar weken daarvoor had ik namelijk een Polo GTI uit de pool, daar had ik wel even de acceleratie en kickdown van getestNooit wat van gehoord.
Ook niks van gezegd aan de telefoon toen, maar wss zagen ze toen gewoon Polo staan en dachten ze: Bluemotion, daar gaat toch niemand mee gassen.
[..]
Nee, ik had een blauwgrijze.
Overigens niet eens supersnel met 160pk. Absoluut niet langzaam natuurlijk, maar écht snel kan je hem niet noemen.
Kan me ook niet voorstellen dat ze gaan janken als je eens een keer gepakt wordt door bijvoorbeeld die A2 bermkassa voor 107 per uur. Maar trap je zin ding even door maar de 200, waarvoor ze gemaakt zijn dus, zal dat wel meer gezeik opleverenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:46 schreef Kiprollade het volgende:
En wat willen ze doen als je te hard gaat, is toch eigen verantwoordelijkheid? EW zegt zelf dat boetes voor jezelf zijn en mijn instructeur zei zelfs dat er mensen zijn die elke maand een boete hebben. Lijkt me natuurlijk geen vrijbriefje voor bizar hoge snelheden, maar toch.
Ja precies, en dan nog vind ik het eigen verantwoordelijkheid. Jouw werk is het ophalen en afleveren van auto's, als je dat gewoon doet zonder dat je die auto verrot maakt is het goed toch? En daarbij geldt ook nog, hoe sneller, hoe beter, want dan hebben de LM'en minder kostenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze gaan janken als je eens een keer gepakt wordt door bijvoorbeeld die A2 bermkassa voor 107 per uur. Maar trap je zin ding even door maar de 200, waarvoor ze gemaakt zijn dus, zal dat wel meer gezeik opleveren
Nee zo werkt het niet. Iets te hard is begrijpelijk (maar alsnog vervelend ivm bijkomende administratie), maar als de leasemij via zo'n apparaat ziet dat je 200 hebt gereden worden ze daar uiteraard niet blij van. Totaal niet representatief voor EW.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:07 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ja precies, en dan nog vind ik het eigen verantwoordelijkheid. Jouw werk is het ophalen en afleveren van auto's, als je dat gewoon doet zonder dat je die auto verrot maakt is het goed toch? En daarbij geldt ook nog, hoe sneller, hoe beter, want dan hebben de LM'en minder kosten
Dan ben je wel echt een faalhaas als je nu nog op de A2 gepakt wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze gaan janken als je eens een keer gepakt wordt door bijvoorbeeld die A2 bermkassa voor 107 per uur. Maar trap je zin ding even door maar de 200, waarvoor ze gemaakt zijn dus, zal dat wel meer gezeik opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |