Verveel me een beetje, dus ik zit naar m'n computerscherm te starenquote:
Je hebt 'um!quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:52 schreef Drilboor het volgende:
Kiprollade, kan je toevallig mij ook effe pmen met het verhaal
quote:
Gestuurdquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Viezze het volgende:
Verhaal, heb ik wat gemist?Het is niet meer te volgen dit topic tegenwoordig
Zie uw inboxquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Kan iemand het pm-en? Ik wil het ook weten!
Dat had wel komisch geweest jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Wave103 het volgende:
Eigenlijk zou iemand die het doorstuurt het hele verhaal moeten omgooien en uitbreiden. Denkt iedereen dat we het over iets anders hebben..
Ik ook man.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Solidberg het volgende:
Echt hé, die klote RuG met hun planningenTentamens precies na elkaar, en deadline voor allerlei projectwerken de week ervoor
Bedankt hé
Basisvak.quote:
Ik had 3 vakken, 2 achten en TNW een 4. Volgens mij moet ik een 5,1 halen…quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:44 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb gewoon alles gehaald met een acht en daarom volgende week vrij (hertentamenweek).
Daar istie dan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Een goed verhaal is hier ook altijd welkom.
Ik hoopte dus dat ie niet uitgelegd hoefte te worden...quote:
Donequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
Pm mij het ook even! Ben nieuwsgierig haha
Kan, maar doe ik niet. Dat nu zoveel lurkers opeens ook hier posten vind ik wel frappantquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom het verhaal niet op het forum gepost kan worden.
Fingeer de plaatsnaam, verander enkele details.... wie doet je wat?!
Not true. Heb vorig jaar zowel Calculus als Toegepaste Natuurwetenschappen herkanst, beide doordeweeks. TNW nu trouwens wel afgesloten met een 9 zonder dan ook een minuut eraan te besteden. Propeller OGO en Thermodynamica was dezelfde stof maar uitgebreider.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Herkansingen van basisvakken zijn standaard op zaterdag.
Volgens mij dit jaar wel? Calculus was ook al op zaterdag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:00 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Not true. Heb vorig jaar zowel Calculus als Toegepaste Natuurwetenschappen herkanst, beide doordeweeks. TNW nu trouwens wel afgesloten met een 9 zonder dan ook een minuut eraan te besteden. Propeller OGO en Thermodynamica was dezelfde stof maar uitgebreider.
Ik snap wel dat je dit niet zo openbaar plaatstquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom het verhaal niet op het forum gepost kan worden.
Fingeer de plaatsnaam, verander enkele details.... wie doet je wat?!
Ik vind dit echt triest voor jou, gewoon geen enkele rit nog...quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:14 schreef RenaultSport het volgende:
Lekker dagje op school wachten of de telefoon eventueel misschien afgaat XD
Dit inderdaad. Ik had, toen ik was aangenomen, ook direct alles geregeld enzo. Had op donderdags sollicitatie, en de woensdag daarop m'n eerste werkdag (was tevens m'n eerste beschikbare dag).quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:41 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vind dit echt triest voor jou, gewoon geen enkele rit nog...
tijd voor net zulke bussen als bij ons: laatste stuk csluit die automatisch om dat soort ongelukjes te voorkomen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:20 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, stond buiten. Deur was al open en ik pakte wat uit de bus. Toen kwam mijn arm in de ruimte tussen bus en deur
Ik had m'n eerste rit destijds binnen twee dagen oidquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef Sarasi het volgende:
Bij mij heeft het ook best een paar weken geduurd voor ik 'n keer gebeld werd. Maar dat is blijkbaar niet normaal?
Ik was binnen een week al op pad, Ik had dinsdag sollicitatie en had vrijdag m'n eerste ritje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef Sarasi het volgende:
Bij mij heeft het ook best een paar weken geduurd voor ik 'n keer gebeld werd. Maar dat is blijkbaar niet normaal?
Godver, dat is wel zuurquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:45 schreef Fiorano het volgende:
Tering. Die taxiboer heeft de Kiwa nog niet betaald, dus mijn tijdelijk pas kan nog niet aangevraagd worden....
Bij mij ook. Begon al te denken dat het gewoon een grote grap was dat hele AR.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef Sarasi het volgende:
Je hoort dat wel vaker dat mensen niet voor hun eerste keer opgeroepen worden. Is dat eenmaal gebeurd dan blijf je bezig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij mij ook. Begon al te denken dat het gewoon een grote grap was dat hele AR.
Toen een keer een spoedritje moeten doen op een vrijdagmiddag en sindsdien bijna elke dag gebeld als ik beschikbaar was.
Jouw moeder belt anoniem?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:26 schreef Kiprollade het volgende:
Pff, telefoon gaat, denk je dat je eindelijk werk hebt, is het je moeder
Nee, ik was net naar de wc en ik hoorde m'n telefoon afgaanquote:
Haha, daarom neem ik altijd m'n telefoon mee naar de wc. Because if ...quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:44 schreef Kiprollade het volgende:
Nee, ik was net naar de wc en ik hoorde m'n telefoon afgaan
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:44 schreef Kiprollade het volgende:
Je kan trouwens weer bijna lapo hunten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:46 schreef trolley het volgende:
[..]
Haha, daarom neem ik altijd m'n telefoon mee naar de wc. Because if ...
[..]![]()
Ik vind het maar jammer. Had me ingesteld op veel uurtjes maken deze week omdat ik echt gewoon geen reet te doen heb, en vervolgens krijg je maar 1 keer werk van 6 uurtjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar hopen dat ik morgen nog wat krijg, anders ga ik naar Breda om wat zaakjes recht te zetten![]()
Dat is inderdaad wel het nadeel van dit werk, je hebt totaal geen zekerheid wat betreft uren en dagen. Het is elke keer weer dat ellendige wachten op het verlossende telefoontje. Ik heb, nu ik stage aan het lopen ben (en op FOK! zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vind het maar jammer. Had me ingesteld op veel uurtjes maken deze week omdat ik echt gewoon geen reet te doen heb, en vervolgens krijg je maar 1 keer werk van 6 uurtjes...
Misschien kun je dan meteen een autotransport vanuit Breda op weg naar huis terug uitvoerenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:49 schreef Kiprollade het volgende:
Nu maar hopen dat ik morgen nog wat krijg, anders ga ik naar Breda om wat zaakjes recht te zetten
quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:46 schreef trolley het volgende:
[..]
Haha, daarom neem ik altijd m'n telefoon mee naar de wc. Because if ...
[..]![]()
Bellen tijdens het kakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#26 || Luciano da Silva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |