Sta je hele dagen open of enkel dagdelen? Met hele dag dus 6.00 tot 0.00quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef RenaultSport het volgende:
Hahaha geniaal, ik zou zo hard gaan lachen dan @ joppiesaus
@Schaafkaas dank voor uitleg via DM
@Kiprollade ik wacht nog steeds op het eerste telefoontje in mn leven van EW, kan erger dusHopen op vrijdag
Voor hem geldt wss hetzelfde als bij mij, beschikbaarheid vol open elke dag, maar geen werk. Ik word er nu wel een beetje moe van, heel de tijd zitten wachten op niks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:32 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Sta je hele dagen open of enkel dagdelen? Met hele dag dus 6.00 tot 0.00
Nou RTS, ben benieuwd naar je verhaal.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef RTS91 het volgende:
Gisteren toch wel het hoogtepunt van mijn PC carrière meegemaakt denk ik (info via PB)...
Mijn eerste rit was Ridderkerk - Leeuwarden in een Iveco Daily en Leeuwarden - Nieuwegein in een Opel Combo. Gelijk bijna 12 uur weggetiktquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:53 schreef RenaultSport het volgende:
Ik kijk wel uit naar mijn eerste rit.
Wat was jullie ervaring met de eerste rit? Waar ging die naartoe en met welke auto ? Ben benieuwd naar de verhalen
Mijn eerste rit was voor een vrouw die slecht ter been was (ongeluk) en die moest ik twee dagen lang overal naartoe sturen. Van Scheveningen tot ergens bij een sterrenrestaurant in Bosch en ...?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:53 schreef RenaultSport het volgende:
Ik kijk wel uit naar mijn eerste rit.
Wat was jullie ervaring met de eerste rit? Waar ging die naartoe en met welke auto ? Ben benieuwd naar de verhalen
Ik denk dat 1/3 van de auto's bestelauto's zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:03 schreef RenaultSport het volgende:
Wow dat begint gelijk goed jongens. Bestelwagens /busjes komen dus ook wel geregeld langs als ik het zo hoor?
Misschien iets minder, maar het is een beetje de hoeveelheid die je op de weg ziet rijden en diezelfde soort auto's meestal.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:08 schreef RenaultSport het volgende:
@sarasi haha, gewenning denk ik ?
@koprollade Kiprollade zoveel ja? Is op sollicitatie ook heel anders gecommuniceerd. "Kan eens voorkomen"
Ja ik was gewoon bloedje nerveus. Inmiddels allang niet meer en ik heb ook mijn navigatie, snoertje en houder nog.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:08 schreef RenaultSport het volgende:
@sarasi haha, gewenning denk ik ?
@koprollade zoveel ja? Is op sollicitatie ook heel anders gecommuniceerd. "Kan eens voorkomen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |