Ben benieuwd of ze bij jou wel komen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef kweenie1 het volgende:
Bon van VOG gemaild, handboek doorgelezen, beschikbaarheid aangepast. Alleen maar groene vinkjesHeerlijk zo'n open rooster.
Laat dat eerste ritje maar komen
Ik heb het sinds vanmiddag binnen, zit ook bij ING.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef Guitar93 het volgende:
Heeft iedereen zijn salaris nou al binnen? Ik heb nog niets (ING)
Ik zal het wel laten weten als ze bellen. Zal denk ook wel een paar hulplijnen nodig hebben om zeker te zijn welke papieren nou precies mee moeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:35 schreef RenaultSport het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze bij jou wel komen...
Mja, volgens mij verschilt dat nogal tussen AR en EW. Het declaratie systeem van AR gaat vanzelf zeuren als het vindt dat je te lang over een bepaalde afstand gedaan hebt. Dan kun je een smoesje bedenken, maar ik kan me zo inbeelden dat wanneer je een rit krijgt met ophalen tussen 08:00 en 12:00 en inleveren tussen 13:00 en 17:00, je best wel eens een onvriendelijk telefoontje van de planning zou kunnen krijgen als je de auto hebt opgehaald om 8:00 en ingeleverd om 17:00, en alles daartussen als werktijd opgeeftquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wil je uren pakken moet je het omdraaien. Gewoon in de stad van ophalen even binnenstad verkennen.
Zo had ik ook een keer het verkeerde formulier uitgeprint voor de feestlocatie, gelukkig kwam ik langs huis dus ff snel thuis geprintquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:24 schreef BlackLining het volgende:
Langs huis doe ik ook vaak in zo'n geval. Mits het op de route ligt natuurlijk, ik ga geen tientallen kilometers omrijden.
Mja, dat doe ik best vaak eigenlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:27 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Zo had ik ook een keer het verkeerde formulier uitgeprint voor de feestlocatie, gelukkig kwam ik langs huis dus ff snel thuis geprint
Nee niet nog meer van die spam groepenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:32 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Is een whatsappgroep eigenlijk geen idee?
Als je een boete hebt krijg je een e-mail, waarschijnlijk mis je wat uren. Loonstrookje krijg je vanzelf in de mail.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:51 schreef Jottje het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en ik heb direct een vraagje. Gister heb ik het salaris ook ontvangen maar er mist ongeveer 50 euro. Krijg je het te horen wanneer je een boete hebt gekregen? Moet je zelf vragen om je loonstrookje of wordt dat automatisch gestuurd? Ik werk overigens sinds een paar maanden bij EasyWay
Dit maar even anders gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 06:40 schreef BlackLining het volgende:
Alweer onderweg om de Transit op te halen..
Wat is dat toch met die vogel en zijn achterlijk vroege ophaaltijden?
Moet je even op de eco knop drukken, gaat de begrenzer erafquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit maar even anders gedaanzag al dat het een Transit met gewone laadruimte was. Op de fiets naar de LM, Transit opgehaald, fiets in de Transit, fiets thuis gebracht en de Transit naar Amsterdam
Zou toch weer langs huis onderweg en dit scheelde dik een half uur lopen
Alleen dat hok was begrenst op 110. Godver wat is dat irritant zeg
De rit staat al niet meer online op mijn profiel dus zal wel weer geen werk hebben...quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:27 schreef DrSnuggle het volgende:
En ik ben vanmorgen gebeld voor een rit, maar zojuist weer gebeld dat het waarschijnlijk niet door gaat, het zit mij niet mee.
Dat moet bijna 70 euro zijn?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef RobinhoAjax het volgende:
Beetje weinig tijd gehad laatste weken, afijn toch 1 ritje van 11,5 uur. Nu zie ik dat ik er maar 51 euro voor heb gekregenvolgens mij krijgt een vakkenvuller nog een hoger salaris dan dat
Ik zit ook met die vraag, maar het lijkt me dat ze dat zelf regelenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:13 schreef RenaultSport het volgende:
Krijg je na je verjaardag automatisch meer loon of moet je hier achteraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |