Bij afleveren even manipuleren, hèquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:42 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet morgen een oude Ford Transit (2009) naar de politie brengen
Heb al wel weer zo'n vermoeden waar die voor gaat dienen. Zal wel weer een mobiele bermkassa worden
GPS tracker erinquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Bij afleveren even manipuleren, hè
Klinkt als een goed dagje, zo alles lekker aaneenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:05 schreef BlackLining het volgende:
Mooi dagje vandaag welEerst de Ford Galaxy. Hondslelijk natuurlijk, maar goddamn, ik wist niet dat die bakken zó fijn reden zeg
Heerlijk soepel, stil, stabiel en een lekker motorblok, uit mijn hoofd men ik 1.6 TFSI. Afgeleverd in de vogel in Purmerend, moest uiterlijk om 11 uur. Op zijn vroegst 12 uur moest ik daar weer een andere auto ophalen. Lekker gepland
Was er om half 11, gewoon maar meteen gevraagd en ik kon de tweede auto al meenemen. Hij stond al klaar, was een VW Golf, maar wel de dikste ooit
Weer 1.6 benzine, maar ook DSG, en stoelverwarming en stoelmassage
Vooral die massagefunctie, heerlijk. Ding weggebracht, daar ook weer een uur te vroeg. Maakt niet uit, ze zaten al op me te wachten. Liftje gehad naar het station, precies op de trein kunnen stappen en de volgende stipt om 12 uur, de vroegste tijd, op kunnen halen. CP kwam ook net thuis aanlopen, dus de timing was perfect.
Helaas was dat wel een Peugeot 107 die naar Waalwijk moest waardoor ik alsnog pas om 4 uur thuis was met mijn hernia
Ik heb dat ook wel eens. Dan zorg ik dat ik hem zo laat mogelijk haal en zo vroeg mogelijk breng. De tijd daar tussenin declareer ik gewoon bij AR. Dan moet je maar efficienter plannen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef dvdsrk het volgende:
Moet morgen een auto ophalen, maar pas een paar uur later afleveren. Het ritje is maar zo'n 20 km. Dan gewoon ergens langs de weg gaan wachten?
Is zeker niet de bedoeling dat je een rondje gaat rijdenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens. Dan zorg ik dat ik hem zo laat mogelijk haal en zo vroeg mogelijk breng. De tijd daar tussenin declareer ik gewoon bij AR. Dan moet je maar efficienter plannen.
Wil je uren pakken moet je het omdraaien. Gewoon in de stad van ophalen even binnenstad verkennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens. Dan zorg ik dat ik hem zo laat mogelijk haal en zo vroeg mogelijk breng. De tijd daar tussenin declareer ik gewoon bij AR. Dan moet je maar efficienter plannen.
Heb ik wel een keer gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef dvdsrk het volgende:
[..]
Is zeker niet de bedoeling dat je een rondje gaat rijden
Gewoon auto mee naar huis nemen als het niet te ver weg is en daar gewoon wachtenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef dvdsrk het volgende:
Moet morgen een auto ophalen, maar pas een paar uur later afleveren. Het ritje is maar zo'n 20 km. Dan gewoon ergens langs de weg gaan wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De horror![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Schaafkaas het volgende:
Broertje over de grens van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De horrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Broertje over de grens van:Ook zum kotzen idd, alsof de DS5 nog niet lelijk genoeg was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is dit de C4 Cactus, want de DS5 vind ik nog wel wat hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:48 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ook zum kotzen idd, alsof de DS5 nog niet lelijk genoeg was.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Schaafkaas het volgende:
Wordt dat niet DE primeur van Fiat op Geneve? Als ik naar geneve zou gaan dan zou dat de stand zijn waar ik zo snel mogelijk langs loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De horror
Ja, ik weet welke auto het is. De DS5 vind ik vooral van de voor- en zijkant gezien nogal lelijk, maar kennelijk konden ze bij Citroen toch nog een lelijkere auto ontwerpen, de C4 Cactus dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:51 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Gelukkig is dit de C4 Cactus, want de DS5 vind ik nog wel wat hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:03 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ja, ik weet welke auto het is. De DS5 vind ik vooral van de voor- en zijkant gezien nogal lelijk, maar kennelijk konden ze bij Citroen toch nog een lelijkere auto ontwerpen, de C4 Cactus dus.
Net als de Saxo, dat is ook al zo'n gedrocht.
Ik zag een spoiler, toen zag ik Saxo en gedrocht. Oftewel, ik voelde de troll aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja inderdaad, verder heeft Fiat weinig nieuws te laten zien geloof ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:54 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Wordt dat niet DE primeur van Fiat op Geneve? Als ik naar geneve zou gaan dan zou dat de stand zijn waar ik zo snel mogelijk langs loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |