SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef Kiprollade het volgende:
Ik versta niks van wat die Bergsma uitkraamt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik zit ook bij ABN en heb het al een tijdje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Kiprollade het volgende:
Ik zit bij ABN en heb ook nog niks.
Oké...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zit ook bij ABN en heb het al een tijdje.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Oké...
Jongens (en Sarasi), het was fijn met jullie gewerkt te hebben. Ik denk dat ik ben ontslagen, doei.
Is er nog plek voor een conciërge bij dat bedrijf waar jij nu werkt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wel nog mooi een avondje karten mee kunnen pakken
Trajectcontrole Utrecht - A'dam lijkt me. Kansloosquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:52 schreef Amoeba het volgende:
Over die bermkassa in de A2, bedoelen jullie daar gewoon mobiele controles mee?
Watskeburt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Oké...
Jongens (en Sarasi), het was fijn met jullie gewerkt te hebben. Ik denk dat ik ben ontslagen, doei.
Wel magazijnmedewerker!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Is er nog plek voor een conciërge bij dat bedrijf waar jij nu werkt?
Ooh, dat. Dacht dat het ernstiger was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:19 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Even 2 posts verder teruglezen
Nouja, ik ben ook al 2 dagen niet gebeld voor werk, terwijl ik normaal elke beschikbare volle dag werk had (op 1 dag na)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ooh, dat. Dacht dat het ernstiger was.![]()
Ontopic, morgen + overmorgen werken
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Oké...
VOG etc. is al geregeld? Anders even bellen en gewoon vriendelijk uitleggen dat je onlangs bent aangenomen maar nog geen ritjes hebt gehad. Dan hebben ze vast wel wat voor je.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:32 schreef RenaultSport het volgende:
Jammer en ook raar dat de ervaringen mbt aantal/hoeveelheid ritten/werk in werkelijkheid lijnrecht tegenover het praatje van de medewerkers staat. Ben nog nooit gebeld door EW.
Hmm, dat is wel vervelend dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef RenaultSport het volgende:
VOG op verzoek van hun zo snel mogelijk aangevraagd (want het is zo druk) . In 1week aanvraag, kassabon en verklaring op gestuurd. Twee keer EW gebeld met vragen, werd me verteld dat zij wel zouden bellen als ik nodig was. Bel morgen gewoon nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |