je kan niet eens een werkend plaatje posten, dat laat al zien hoe incapabel jij bent, infantiel kindquote:
wtf is dit danquote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef dreamerbulk het volgende:
23k mensen die tegelijkertijd pokemon spelen met 1 dezelfde karakter en besturing
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
zitten al 9 uur vast bij hetzelfde stuk hahahahahaha
Haha, epic.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef dreamerbulk het volgende:
23k mensen die tegelijkertijd pokemon spelen met 1 dezelfde karakter en besturing
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
zitten al 9 uur vast bij hetzelfde stuk hahahahahaha
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
je kan niet eens een werkend plaatje posten, dat laat al zien hoe incapabel jij bent, infantiel kind
ja via de chat kan je een toets doorgevenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wtf is dit dan
kan ik ook mee doen
KKquote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weg OP haha ja tog? Laterz
Succes aan volgende ts..
gr gr
Alright.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef VMSDKR het volgende:
Oke nu ff weer normaal boys. Straks mods weer pissed.
zou doen incl. piemolquote:
moslima's hebben echt veel vaker seks dan je denkt, heel veel doen niet onder voor anita sletjesquote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou best weleens een lekkere Moslima willen doen. Het feit dat zij geen seks mogen hebben voor 't huwelijk en al die beperkingen zijn juist extra spannend.
Cor dat u?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Montelly het volgende:
Boys even allemaal tegenlicht kijken op NL 2
Hoe raken wij de auto kwijt
Idd. Braaf zijn maar ondertussen blijven het sloots gonna sloot.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef seto het volgende:
[..]
moslima's hebben echt veel vaker seks dan je denkt, heel veel doen niet onder voor anita sletjes
Met een TR is die OP zo terug.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier even de OP voor de volgende ts.
Weg OP haha ja tog? Laterz
Succes aan volgende ts..
gr gr
Dik gedrukte kopiëren en je hebt de OP.
Joegoslavieju u mad?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met een TR is die OP zo terug.
Goede poging though.
ik ken zelf zo'n mocro dude die er al een paar op de eerste date anaal heeft geneukt, echt wtf gewoonquote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Braaf zijn maar ondertussen blijven het sloots gonna sloot.
Anders gewoon anal dan blijf je maagd.
Nice.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef seto het volgende:
[..]
ik ken zelf zo'n mocro dude die er al een paar op de eerste date anaal heeft geneukt, echt wtf gewoon
nicequote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Joegoslavieju u mad?
In principe was de OP goed, maar in feite is hij nu beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
Eigenlijk moet de originele OP gewoon terugkomen, die was gewoon nice eigenlijk.
nice iddquote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef seto het volgende:
[..]
ik ken zelf zo'n mocro dude die er al een paar op de eerste date anaal heeft geneukt, echt wtf gewoon
Its only smellsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice
anaal bij vrouw is wel fijn, doet me aan trannies denken dan, som steek ik half een dildo in dr kut zodat het lijkt alsof er een penis uit hangt.
Deze snap ik niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
vroeger hielden hoeren hun hand voor hun reet, dan lieten ze je komen en behielden ze hun grootte
dit, 1400- 1680quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef dreamerbulk het volgende:
vroeger trok je gewoon een vrouw uit de wasserette en neukte je haar in klaarlichte dag op het dorpsplein, geen haan die er naar kraaide.
je stapte van je paard, haalde je lans uit en hoppe even zon boerinnetje van de platte land. geen CSI shit niks, hop naar volgende dorp.quote:
zo rolden wij mannen, homoseksualiteit cq. soa's bestonden nog nietquote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
je stapte van je paard, haalde je lans uit en hoppe even zon boerinnetje van de platte land. geen CSI shit niks, hop naar volgende dorp.
lol so wrong. het was alleen niet "gay" zoals nu.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
homoseksualiteit cq. soa's bestonden nog niet
sex was ook veel perverse volgens mij in middeleeuwen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zo rolden wij mannen, homoseksualiteit cq. soa's bestonden nog niet
denk het ook, keihard de bakkersvrouw volblaffen terwijl de dorpskinderen mee zaten te kijken,quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
sex was ook veel perverse volgens mij in middeleeuwen.
Hoe heet jij?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
lol so wrong. het was alleen niet "gay" zoals nu.
gr gr nikos
Homoseksualiteit bestond al wel en was heel normaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zo rolden wij mannen, homoseksualiteit cq. soa's bestonden nog niet
Feministische propaganda.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Homoseksualiteit bestond al wel en was heel normaal.
#fanta'sgeschiedenislessen
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ken iemand die ook tattoo met kroontje heeft, maar hij is niet echt een koning geloof ik.
Dan kunnen mensen zien dat je geen ruggengraat hebt... die scharnier vervangt dat dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar staat die scharnier op je rug eigenlijk voor?
ik raak.in de war door jouquote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
geintje vms komt niet uit oude pekela en hij werkte ooit bij de shell in Grollooo!
Je bent niet de eerste, BOKS! mNormaal gaan chickies helemaal gek.quote:
Ik wou dat ik daarvoor een diepzinnig antwoord had...quote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar staat die scharnier op je rug eigenlijk voor?
geef nou maar toe dat je graag tranny wilt paffenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen zien dat je geen ruggengraat hebt... die scharnier vervangt dat dan.
lol. Gewoon zeggen dat je ooit een trap tear hebt gehad en het zo'n zwaar revalidatie proces was, dat je een scharnier als tattoo hebt genomen want het houdt het bij elkaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik wou dat ik daarvoor een diepzinnig antwoord had...
Dat scharnier is het resultaat van een uit de hand gelopen zuip weddenschap toen ik nog een jong broekje was.
lmaoquote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol. Gewoon zeggen dat je ooit een trap tear hebt gehad en het zo'n zwaar revalidatie proces was, dat je een scharnier als tattoo hebt genomen want het houdt het bij elkaar.
gotta appreciate that imagninationnation
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao
dat doe ik wel altijd met dat zwarte massieve blok wat ik op mijn onderarm heb; brb er zit as in van een dierbare
Waaruit maak je op dat ik niet rustig ben?!?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik kom hier gewoon beetj chillen, doe rustig
sorry, ik wist niet dat je boos ging worden..quote:Op zondag 16 februari 2014 21:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat ik niet rustig ben?!?
witte chocoladevlokkenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef dreamerbulk het volgende:
weetje me naam is Don-E, de gek-ste ..M-C
DAAG ME NIET DONNIE IK SLOOP JE KKLUL YURI HOU ME TEGEquote:Op zondag 16 februari 2014 21:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat je boos ging worden..
Rustig broertje, rustig man. Adem in en uit. Mijn ooms regelen dit wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
DAAG ME NIET DONNIE IK SLOOP JE KKLUL YURI HOU ME TEGE
Link?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
Boiiss kom naar Dieetclub, zitten allemaal chicks daar
dikke tettequote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
Boiiss kom naar Dieetclub, zitten allemaal chicks daar
kunne we niet gewoon vrienden worden??quote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
DAAG ME NIET DONNIE IK SLOOP JE KKLUL YURI HOU ME TEGE
Montelly showde zijn persoonlijke ondergoed collectie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Klokov het volgende:
Waarom missen er 5 posts uit het vorige deel? Wie hebben er dit keer een ban gescoord?
Ik denk dat het beter is van niet, ooit zul je het begrijpen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
kunne we niet gewoon vrienden worden??
kklootzakquote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is van niet, ooit zul je het begrijpen.
waarom dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, Montelly is voor drie maanden gebanned.
Idd, ook niet nodig die comment over die handschoenen. Ik heb respect voor dat ze iets aan hun gewicht aan het doen zijn. Ze doen het niet op de efficientste manier maar dat soort posts zijn ook niet nodigquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, die pics. Misschien jij ook.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kinderachtig inderdaad. Ik heb mij er ook schuldig aan gemaakt in het verleden, maar ik kan het nu wel waarderen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Idd, ook niet nodig die comment over die handschoenen. Ik heb respect voor dat ze iets aan hun gewicht aan het doen zijn. Ze doen het niet op de efficientste manier maar dat soort posts zijn ook niet nodig
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef dreamerbulk het volgende:
ja pcies ik ben ook wel eens afgetrokken door een man in de bosjes doe ik ook niet stoer over gr gr
Zo kinderachtig. Maar zo grappig.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
wow, handschoenen, dan train je vast wel zwaar
soms ga je ver dan hequote:Op zondag 16 februari 2014 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had laatst zon fase dat ik echt even naar mezelf opzoek was.
ja, daarom ga ik binnnekort op wereldreis om mezelf te herontdekkenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had laatst zon fase dat ik echt even naar mezelf opzoek was.
Ja ik ging echt ver, maar ik ben er sterker uitgekomen.quote:
Ja man. Gewoon jij, je rugtas en Thailand.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ja, daarom ga ik binnnekort op wereldreis om mezelf te herontdekken
ja, sowieso even naar pataya om sharky te ontmoetenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja ik ging echt ver, maar ik ben er sterker uitgekomen.
[..]
Ja man. Gewoon jij, je rugtas en Thailand.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:55 schreef seto het volgende:
waarom worden de posts van montelly verwijderd in dieetclub maar die van dreamerbulk mag wel blijven staan?
en ze denken ook dat wij retarded zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef dreamerbulk het volgende:
volgens mij wordt dit Gym topic echt gezien als de tumor van Fok!forum
echt hequote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
mylene is echt een tijgertje raww beest in bed
http://www.whites.nl/quote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Montelly zullen we een keer meeten?
Nee joh... Gewoon keer turks koffiehuis pakken in roffa man.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://www.whites.nl/
met zn 2en krijgen we korting.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Soms denk ik echt dat ik demon in mijn hoofd heb joh.
TR gezt..quote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
is dit niet een fokster?
[ afbeelding ]
ik zocht op 'tetten' voor dat plaatje hierboven en ze kwam me bekend voor
Je zoekt op tetten en krijgt een bilnaadtd. Google is google niet meer!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
is dit niet een fokster?
[ afbeelding ]
ik zocht op 'tetten' voor dat plaatje hierboven en ze kwam me bekend voor
google is de demon in je hoofdquote:Op zondag 16 februari 2014 22:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je zoekt op tetten en krijgt een bilnaadtd. Google is google niet meer!
jawel meet alles.quote:
ja ik, zal ik magda weer meenemen?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wil iemand anders keer bak koffie met me doen?
Zou wel raken maar krijg ook vaak het idee dat ze pics post om bevestiging te krijgen voor het feit dat ze wil doen overkomen dat ze niet ouder wordt ofzo.quote:
echt hequote:Op zondag 16 februari 2014 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zit ze aan de brown brown ofzo? Wat een ingevallen hoofd.
oke binnekort ja. kom je met je safari de janeiro wggie?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ken hier zon wijk met heel weinig verkeersdrempels vms.
Nee jonge ik mijn voertuig niet zitten verlagen. Kom gewoon met bus van je deze kant op.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
oke binnekort ja. kom je met je safari de janeiro wggie?
Zij was heel dik vroeger. Nu wordt ze te mager. #nohatequote:Op zondag 16 februari 2014 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zit ze aan de brown brown ofzo? Wat een ingevallen hoofd.
het wordt nu tijd om te stoppen met nemen wat je aan het nemen was.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee jonge ik mijn voertuig niet zitten verlagen. Kom gewoon met bus van je deze kant op.
vroeger zag ze er beter uitquote:
Yeah, ze doet veel marathons, dus dan weet je al hoe laat het is.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vroeger zag ze er beter uit
hardlopen doet dr geen goed
Ik was bezig met neknominatiefilmpje... Haha vet grappig, hahahah!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
het wordt nu tijd om te stoppen met nemen wat je aan het nemen was.
Als ik een loper zou zijn, was ik denk ik een overloper! Hahahaha! (quote:Op zondag 16 februari 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, ze doet veel marathons, dus dan weet je al hoe laat het is.
[ afbeelding ]
marathon vs sprint
Zag laatst 1 die ging crossfitten, toen zei die dat die niet aan die onzin meedeed. Vervolgens deed hij zijn handschoenen uit en dronk hij een wheyshakequote:Op zondag 16 februari 2014 22:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik was bezig met neknominatiefilmpje... Haha vet grappig, hahahah!
hahahahahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als ik een loper zou zijn, was ik denk ik een overloper! Hahahaha! ()
Ja, je krijgt nu dat iedereen origineel wil zijn. Omdat iedereen dat wil faalt iedereen matig hard.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zag laatst 1 die ging crossfitten, toen zei die dat die niet aan die onzin meedeed. Vervolgens deed hij zijn handschoenen uit en dronk hij een wheyshake
ze zit hier ook al kk lang gek, je zou denken progressie alles in 10 jaar mjaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zou wel raken maar krijg ook vaak het idee dat ze pics post om bevestiging te krijgen voor het feit dat ze wil doen overkomen dat ze niet ouder wordt ofzo.
ahahahahquote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef MsMessy het volgende:
hey weissman heb je ban sukkeltje haha ja tog laterz
10/10 fit right inquote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef MsMessy het volgende:
ik zou haar volledig omploegen allemachtigquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef MsMessy het volgende:
Samen met Weissman en MsMessy?quote:
top lelquote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef MsMessy het volgende:
username?quote:
Eens. Die ene uit Cuba ook, Krullenbolletje oid.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef Montelly het volgende:
Ik vind NTM wel een paalbaar hoofd hebben.
volgens mij is het iets met mrca....quote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
username?
die dikke tette moeten gemolken worden
msacras?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
volgens mij is het iets met mrca....
Niet nodig, zitten ~50 pics in haar foboquote:Op zondag 16 februari 2014 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Post weleens pics in userfoto's oid, geen zin om te zoeken nu
Leg die foto's eens naast elkaar. Lijkt er wel veel op volgens mij. En brave meisjes zijn toch vaak de stoutste.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar is zij dat echt? Ze lijkt me zon braaf meisje niet iemand die van die pics maakt.
Denk dat de mooiste dames niet eens FOK!sters zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik ben van mening dat de mooiste foksters niet in US posten. De mooiste dames zijn relatief onbekende users die geen foto's in hun FoBo hebben of nog niet ontdekt zijn.
ik zou hem er wel inhangen maar k vind het niet super bijzonder ofsoquote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie van deze fokster dan?
[ afbeelding ]
Ik heb sowieso wel een zwakte voor vrouwen met krullen.
lolquote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef MsMessy het volgende:
haha deze is mooi datditkaninnederland hahaquote:
Daar zit gewoon een neger in en dat wat eruit steekt is een echte penis.quote:
Do likequote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat vinden jullie van deze fokster dan?
[ afbeelding ]
Ik heb sowieso wel een zwakte voor vrouwen met krullen.
Dit dacht ik ook lol. Net dat penistipje uit die knuffel.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar zit gewoon een neger in en dat wat eruit steekt is een echte penis.
Ik heb al een TR gezet. Mensen die de OP verneuken verdienen een ban.quote:
truequote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb al een TR gezet. Mensen die de OP verneuken verdienen een ban.
niets hoorquote:
hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:21 schreef VMSDKR het volgende:
Zeg eens eerlijk, wie van jullie heeft zo'n nominatievideo op Facebook gezet? Dan kan ik jullie het volgende deel uit de OP halen.
Lol, kon hij het niet goed zien?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Seto dacht dat Beach een chick was.
Not aware denk ik, lol.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, kon hij het niet goed zien?
Hij heeft ook ooit een pic gepost in zo'n US-topic.
pfffff dat dit zomaar kanquote:Op zondag 16 februari 2014 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dreamer heeft mij gisteren al genomineerd en ik ben ook niet van plan om een filmpje te maken en wat te geven
ruige boi ben ik he
Ow oké.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje dezelfde kont als Fanta.
2:50quote:Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit nummer staat op repeat voor al 20 min..ik voel me vrouwelijk,
hoelang moet ik hiervoor trainen denk je???quote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef dreamerbulk het volgende:
pff Gzus ziet er weer goed uit hoor, voor hem maak ik uitzondering aardige gozer gr gr
[ afbeelding ]
mag ik vragen of dit natty is te behalenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef dreamerbulk het volgende:
pff Gzus ziet er weer goed uit hoor, voor hem maak ik uitzondering aardige gozer gr gr
[ afbeelding ]
laatst het origineel nog op mijn ipodjuh gezet, deze klnikt ook wel goed gekquote:
hahahaha joode middelbare school ookquote:Op zondag 16 februari 2014 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
gast in dat topic denkt dat ik srs jason genova ben
inb4 Panzer mental breakdownquote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
Origineel ken ik niet, ga nu opzoeken.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef seto het volgende:
[..]
laatst het origineel nog op mijn ipodjuh gezet, deze klnikt ook wel goed gek
quote:
gzus traint rond de 10 jaar religieusquote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hoelang moet ik hiervoor trainen denk je???
gzus is 1 van de weinig waarvan ik geloof dat hij natty is .. ik volg m ook al 6 jaar ofzo ..quote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen of dit natty is te behalen
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gzus traint rond de 10 jaar religieus
zoiets zie je, hij heeft mooie muscle bellies, perfecte lats aanhechtingen gecombineer met small waist, goeie chestquote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan heeft Panzer nog kans.![]()
En hoe weet je of je goede insertions hebt?
homoquote:Op zondag 16 februari 2014 23:55 schreef dreamerbulk het volgende:
gast in dat topic denkt dat ik srs jason genova ben
Zou die IRL groot zijn?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zoiets zie je, hij heeft mooie muscle bellies, perfecte lats aanhechtingen gecombineer met small waist, goeie chest
en een goede set benen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |