Homoseksualiteit bestond al wel en was heel normaal.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zo rolden wij mannen, homoseksualiteit cq. soa's bestonden nog niet
Feministische propaganda.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Homoseksualiteit bestond al wel en was heel normaal.
#fanta'sgeschiedenislessen
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ken iemand die ook tattoo met kroontje heeft, maar hij is niet echt een koning geloof ik.
Dan kunnen mensen zien dat je geen ruggengraat hebt... die scharnier vervangt dat dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar staat die scharnier op je rug eigenlijk voor?
ik raak.in de war door jouquote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
geintje vms komt niet uit oude pekela en hij werkte ooit bij de shell in Grollooo!
Je bent niet de eerste, BOKS! mNormaal gaan chickies helemaal gek.quote:
Ik wou dat ik daarvoor een diepzinnig antwoord had...quote:Op zondag 16 februari 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar staat die scharnier op je rug eigenlijk voor?
geef nou maar toe dat je graag tranny wilt paffenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen zien dat je geen ruggengraat hebt... die scharnier vervangt dat dan.
lol. Gewoon zeggen dat je ooit een trap tear hebt gehad en het zo'n zwaar revalidatie proces was, dat je een scharnier als tattoo hebt genomen want het houdt het bij elkaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik wou dat ik daarvoor een diepzinnig antwoord had...
Dat scharnier is het resultaat van een uit de hand gelopen zuip weddenschap toen ik nog een jong broekje was.
lmaoquote:Op zondag 16 februari 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol. Gewoon zeggen dat je ooit een trap tear hebt gehad en het zo'n zwaar revalidatie proces was, dat je een scharnier als tattoo hebt genomen want het houdt het bij elkaar.
gotta appreciate that imagninationnation
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao
dat doe ik wel altijd met dat zwarte massieve blok wat ik op mijn onderarm heb; brb er zit as in van een dierbare
Waaruit maak je op dat ik niet rustig ben?!?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik kom hier gewoon beetj chillen, doe rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |