Rustig broertje, rustig man. Adem in en uit. Mijn ooms regelen dit wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
DAAG ME NIET DONNIE IK SLOOP JE KKLUL YURI HOU ME TEGE
Link?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
Boiiss kom naar Dieetclub, zitten allemaal chicks daar
dikke tettequote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef Montelly het volgende:
Boiiss kom naar Dieetclub, zitten allemaal chicks daar
kunne we niet gewoon vrienden worden??quote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
DAAG ME NIET DONNIE IK SLOOP JE KKLUL YURI HOU ME TEGE
Montelly showde zijn persoonlijke ondergoed collectie.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Klokov het volgende:
Waarom missen er 5 posts uit het vorige deel? Wie hebben er dit keer een ban gescoord?
Ik denk dat het beter is van niet, ooit zul je het begrijpen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
kunne we niet gewoon vrienden worden??
kklootzakquote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is van niet, ooit zul je het begrijpen.
waarom dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, Montelly is voor drie maanden gebanned.
Idd, ook niet nodig die comment over die handschoenen. Ik heb respect voor dat ze iets aan hun gewicht aan het doen zijn. Ze doen het niet op de efficientste manier maar dat soort posts zijn ook niet nodigquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, die pics. Misschien jij ook.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kinderachtig inderdaad. Ik heb mij er ook schuldig aan gemaakt in het verleden, maar ik kan het nu wel waarderen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Idd, ook niet nodig die comment over die handschoenen. Ik heb respect voor dat ze iets aan hun gewicht aan het doen zijn. Ze doen het niet op de efficientste manier maar dat soort posts zijn ook niet nodig
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:52 schreef dreamerbulk het volgende:
ja pcies ik ben ook wel eens afgetrokken door een man in de bosjes doe ik ook niet stoer over gr gr
Zo kinderachtig. Maar zo grappig.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
wow, handschoenen, dan train je vast wel zwaar
soms ga je ver dan hequote:Op zondag 16 februari 2014 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had laatst zon fase dat ik echt even naar mezelf opzoek was.
ja, daarom ga ik binnnekort op wereldreis om mezelf te herontdekkenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik had laatst zon fase dat ik echt even naar mezelf opzoek was.
Ja ik ging echt ver, maar ik ben er sterker uitgekomen.quote:
Ja man. Gewoon jij, je rugtas en Thailand.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ja, daarom ga ik binnnekort op wereldreis om mezelf te herontdekken
ja, sowieso even naar pataya om sharky te ontmoetenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja ik ging echt ver, maar ik ben er sterker uitgekomen.
[..]
Ja man. Gewoon jij, je rugtas en Thailand.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:55 schreef seto het volgende:
waarom worden de posts van montelly verwijderd in dieetclub maar die van dreamerbulk mag wel blijven staan?
en ze denken ook dat wij retarded zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef dreamerbulk het volgende:
volgens mij wordt dit Gym topic echt gezien als de tumor van Fok!forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |