je kan niet eens een werkend plaatje posten, dat laat al zien hoe incapabel jij bent, infantiel kindquote:
wtf is dit danquote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef dreamerbulk het volgende:
23k mensen die tegelijkertijd pokemon spelen met 1 dezelfde karakter en besturing
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
zitten al 9 uur vast bij hetzelfde stuk hahahahahaha
Haha, epic.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef dreamerbulk het volgende:
23k mensen die tegelijkertijd pokemon spelen met 1 dezelfde karakter en besturing
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
zitten al 9 uur vast bij hetzelfde stuk hahahahahaha
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
je kan niet eens een werkend plaatje posten, dat laat al zien hoe incapabel jij bent, infantiel kind
ja via de chat kan je een toets doorgevenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wtf is dit dan
kan ik ook mee doen
KKquote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weg OP haha ja tog? Laterz
Succes aan volgende ts..
gr gr
Alright.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef VMSDKR het volgende:
Oke nu ff weer normaal boys. Straks mods weer pissed.
zou doen incl. piemolquote:
moslima's hebben echt veel vaker seks dan je denkt, heel veel doen niet onder voor anita sletjesquote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zou best weleens een lekkere Moslima willen doen. Het feit dat zij geen seks mogen hebben voor 't huwelijk en al die beperkingen zijn juist extra spannend.
Cor dat u?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef Montelly het volgende:
Boys even allemaal tegenlicht kijken op NL 2
Hoe raken wij de auto kwijt
Idd. Braaf zijn maar ondertussen blijven het sloots gonna sloot.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef seto het volgende:
[..]
moslima's hebben echt veel vaker seks dan je denkt, heel veel doen niet onder voor anita sletjes
Met een TR is die OP zo terug.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier even de OP voor de volgende ts.
Weg OP haha ja tog? Laterz
Succes aan volgende ts..
gr gr
Dik gedrukte kopiëren en je hebt de OP.
Joegoslavieju u mad?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met een TR is die OP zo terug.
Goede poging though.
ik ken zelf zo'n mocro dude die er al een paar op de eerste date anaal heeft geneukt, echt wtf gewoonquote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Braaf zijn maar ondertussen blijven het sloots gonna sloot.
Anders gewoon anal dan blijf je maagd.
Nice.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef seto het volgende:
[..]
ik ken zelf zo'n mocro dude die er al een paar op de eerste date anaal heeft geneukt, echt wtf gewoon
nicequote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Joegoslavieju u mad?
In principe was de OP goed, maar in feite is hij nu beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
Eigenlijk moet de originele OP gewoon terugkomen, die was gewoon nice eigenlijk.
nice iddquote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef seto het volgende:
[..]
ik ken zelf zo'n mocro dude die er al een paar op de eerste date anaal heeft geneukt, echt wtf gewoon
Its only smellsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice
anaal bij vrouw is wel fijn, doet me aan trannies denken dan, som steek ik half een dildo in dr kut zodat het lijkt alsof er een penis uit hangt.
Deze snap ik niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
vroeger hielden hoeren hun hand voor hun reet, dan lieten ze je komen en behielden ze hun grootte
dit, 1400- 1680quote:Op zondag 16 februari 2014 21:14 schreef dreamerbulk het volgende:
vroeger trok je gewoon een vrouw uit de wasserette en neukte je haar in klaarlichte dag op het dorpsplein, geen haan die er naar kraaide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |