echt hequote:Op zondag 16 februari 2014 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
mylene is echt een tijgertje raww beest in bed
http://www.whites.nl/quote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Montelly zullen we een keer meeten?
Nee joh... Gewoon keer turks koffiehuis pakken in roffa man.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://www.whites.nl/
met zn 2en krijgen we korting.
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Soms denk ik echt dat ik demon in mijn hoofd heb joh.
TR gezt..quote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
is dit niet een fokster?
[ afbeelding ]
ik zocht op 'tetten' voor dat plaatje hierboven en ze kwam me bekend voor
Je zoekt op tetten en krijgt een bilnaadtd. Google is google niet meer!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
is dit niet een fokster?
[ afbeelding ]
ik zocht op 'tetten' voor dat plaatje hierboven en ze kwam me bekend voor
google is de demon in je hoofdquote:Op zondag 16 februari 2014 22:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je zoekt op tetten en krijgt een bilnaadtd. Google is google niet meer!
jawel meet alles.quote:
ja ik, zal ik magda weer meenemen?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wil iemand anders keer bak koffie met me doen?
Zou wel raken maar krijg ook vaak het idee dat ze pics post om bevestiging te krijgen voor het feit dat ze wil doen overkomen dat ze niet ouder wordt ofzo.quote:
echt hequote:Op zondag 16 februari 2014 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zit ze aan de brown brown ofzo? Wat een ingevallen hoofd.
oke binnekort ja. kom je met je safari de janeiro wggie?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ken hier zon wijk met heel weinig verkeersdrempels vms.
Nee jonge ik mijn voertuig niet zitten verlagen. Kom gewoon met bus van je deze kant op.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
oke binnekort ja. kom je met je safari de janeiro wggie?
Zij was heel dik vroeger. Nu wordt ze te mager. #nohatequote:Op zondag 16 februari 2014 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zit ze aan de brown brown ofzo? Wat een ingevallen hoofd.
het wordt nu tijd om te stoppen met nemen wat je aan het nemen was.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee jonge ik mijn voertuig niet zitten verlagen. Kom gewoon met bus van je deze kant op.
vroeger zag ze er beter uitquote:
Yeah, ze doet veel marathons, dus dan weet je al hoe laat het is.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vroeger zag ze er beter uit
hardlopen doet dr geen goed
Ik was bezig met neknominatiefilmpje... Haha vet grappig, hahahah!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
het wordt nu tijd om te stoppen met nemen wat je aan het nemen was.
Als ik een loper zou zijn, was ik denk ik een overloper! Hahahaha! (quote:Op zondag 16 februari 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, ze doet veel marathons, dus dan weet je al hoe laat het is.
[ afbeelding ]
marathon vs sprint
Zag laatst 1 die ging crossfitten, toen zei die dat die niet aan die onzin meedeed. Vervolgens deed hij zijn handschoenen uit en dronk hij een wheyshakequote:Op zondag 16 februari 2014 22:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik was bezig met neknominatiefilmpje... Haha vet grappig, hahahah!
hahahahahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als ik een loper zou zijn, was ik denk ik een overloper! Hahahaha! ()
Ja, je krijgt nu dat iedereen origineel wil zijn. Omdat iedereen dat wil faalt iedereen matig hard.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zag laatst 1 die ging crossfitten, toen zei die dat die niet aan die onzin meedeed. Vervolgens deed hij zijn handschoenen uit en dronk hij een wheyshake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |