SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 - 2 - 3 - 4
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed punt, kijk en leer hiervan andere landen. Ook in andere sporten.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik denk juist heel veel want zo moet je dus een sport organiseren als land.![]()
Ik zeg het nogmaals, wat een toernooi was datquote:Op zondag 16 februari 2014 16:56 schreef tong80 het volgende:
Het niveau van het OKT was hoger.
Wel geweldig.![]()
![]()
Nederland is het eerste land in de geschiedenis met 3 clean sweeps op 1 OS. En daar komt er nog eentje bij.![]()
Waar dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
25 medailles is nog goed mogelijk.
Ik zie nog vijf medailles op de langebaan en 1 bij het short track.."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mooie race. Gun het Ter Horst erg. Jammer dat Wust weer zo zit the chagrijnen met zilver, dan had ik het liever aan Leenstra gegeven.![]()
3 10kmquote:Op zondag 16 februari 2014 16:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik zie nog vijf medailles op de langebaan en 1 bij het short track..
2 5km
2 TP
1 Shorttrack![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef -0- het volgende:
Wust.![]()
Topsporter met altijd goede, realistische reacties vind ik.![]()
Sowieso: Wüstquote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef -0- het volgende:
Wust.![]()
Topsporter met altijd goede, realistische reacties vind ik.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wust.![]()
Topsporter met altijd goede, realistische reacties vind ik.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Wust.![]()
Lekker eerlijk. Niets mis mee."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
5km weet ik niet. Misschien eentje. Kleibeuker gaat door het ijs, Nauta wordt vierde en Wust pakt dan wel brons.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bobslee heeft dat wel met meerdere landenteams.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef Dienstverlener het volgende:
wel jammer dat je met de teampursuit geeen clean sweep kan pakken![]()
Met Sablikova, Graf en Pechstein is 2 medailles voor NL wel erg optimistisch. 1 is haalbaar.quote:Géén kloon van tvlxd!![]()
Echtquote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef -0- het volgende:
Wust.![]()
![]()
http://hola.orgquote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat wij die interviews hier niet kunnen zien![]()
Dit is wel een andere situatie héquote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef Dienstverlener het volgende:
stuk meer volwassen dan die kerel gister![]()
Kan je wel via de NOS site kijken?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat wij die interviews hier niet kunnen zien![]()
Pechsteinquote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Met Sablikova, Graf en Pechstein is 2 medailles voor NL wel erg optimistisch. 1 is haalbaar.![]()
![]()
![]()
Begint 'ie weer over het mooi vinden van een overwinning van iemand anders, dat deed Bert ook bij Van Gaal volgens mij.sig verwijderd door FA![]()
Nee denk het niet eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dit ga je nooit meer vergeten he?![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wie moet daar naast Sablikova nog een medaille winnen? Graf, oma Pechstein?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
5km weet ik niet. Misschien eentje. Kleibeuker gaat door het ijs, Nauta wordt vierde en Wust pakt dan wel brons.![]()
2/3 op de 10 km, 1/2 bij de 5 km, 2 nog bij de ploegenachtervolging. Misschien nog 1/2 bij het shorttrack of ergens anders. Voor 25 moet wel alles goed lopen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar dan?
Ik zie nog vijf medailles op de langebaan en 1 bij het short track..You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Wüst
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wust.![]()
Topsporter met altijd goede, realistische reacties vind ik.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik kijk het allebei.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef Mansjester het volgende:
Kut, zit voetbal te kijken.
Reactie Wust gemist![]()
Tip: Sochi vandaag kun je wel in het buitenland terug kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat wij die interviews hier niet kunnen zienYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
3 op de 10, 1 op de 5 en 2 op de TPquote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
2/3 op de 10 km, 1/2 bij de 5 km, 2 nog bij de ploegenachtervolging. Misschien nog 1/2 bij het shorttrack of ergens anders. Voor 25 moet wel alles goed lopen.![]()
Niet mogen balen omdat je geen goud hebt gewonnen. Welkom in Nederland
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Over vier jaar staan er honderden Koreaantjes. Die moet je kort houden.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een goede motivatie voor de andere landen om ook te investeren in het schaatsen![]()
Hola installeren, soms werkt het.. vaak brakquote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nope. Tenzij we via een proxy gaan zitten, uiteraard.![]()
3 teams kunnen opstellenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:59 schreef Dienstverlener het volgende:
wel jammer dat je met de teampursuit geeen clean sweep kan pakken
Wust, Ter Mors van Beek
De Jong, Leenstra, Nauta
Van der Weijden, De Vries en Voorhuis
reserve Valkenburg.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Dat zou ook een 1-2-3 worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:04 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
3 teams kunnen opstellen
Wust, Ter Mors van Beek
De Jong, Leenstra, Nauta
reserve Valkenburg.sig verwijderd door FA![]()
Dat team met Voorhuis gaat voor goud.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:04 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
3 teams kunnen opstellen
Wust, Ter Mors van Beek
De Jong, Leenstra, Nauta
reserve Valkenburg.![]()
Het Nederlandse schaatsen in de breedtequote:Op zondag 16 februari 2014 17:04 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
3 teams kunnen opstellen
Wust, Ter Mors van Beek
De Jong, Leenstra, Nauta
reserve Valkenburg.![]()
![]()
![]()
Hoeveel hadden we daar ook al weer?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef Dienstverlener het volgende:
in 2000 hadden we meer medailles![]()
Paulien: Ik heb een hekel aan mensen die hun zinnen niet af..And I am a weapon of massive consumption
Voegt geen reet toe die Paulien.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef Revanches het volgende:
Paulien: Ik heb een hekel aan mensen die hun zinnen niet af..Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ja? Bob de Jong heeft al een medaille op zak?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:56 schreef Remzz het volgende:
Tuitert is trouwens de enige Nederlandse man zonder medaille, dat moet wel zuur zijn![]()
ik ...quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef Revanches het volgende:
Paulien: Ik heb een hekel aan mensen die hun zinnen niet af..
Juin uit Eigen Tuin!![]()
12 goud 25 totaalquote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoeveel hadden we daar ook al weer?![]()
Lotte van Beek heeft roots in Oost Duitsland.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
het brons van Wietse van Alten was dan ook legendarischquote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef Dienstverlener het volgende:
in 2000 hadden we meer medailles![]()
Ik had liever Rintje alleen daar gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef Revanches het volgende:
Paulien: Ik heb een hekel aan mensen die hun zinnen niet af..Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Van Beek was aan het juichen en lachen. Bert kent die emoties niet en moet nu vragen of hij haar mag feliciteren.Géén kloon van tvlxd!![]()
De Bob gaat dinsdag gewoon goud halen, die had ik al geteldquote:Op zondag 16 februari 2014 17:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja? Bob de Jong heeft al een medaille op zak?![]()
Heeft ze een man?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:05 schreef Revanches het volgende:
Paulien: Ik heb een hekel aan mensen die hun zinnen niet af..Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:And I am a weapon of massive consumption
ook een goede motivatie om het schaatsen te schrappen van de spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een goede motivatie voor de andere landen om ook te investeren in het schaatsen![]()
Ik gaf vooraan aan dat ik vna de 4 Ter Mors het liefst vierde zag worden dan, maar wat een prestatie, dik verdiend hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Met hem heeft ze aan een half woord ...quote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Nu weten we het wel....quote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
[..]
ook een goede motivatie om het schaatsen te schrappen van de spelen.![]()
![]()
![]()
ook een goede motivatie om jou te schrappen van dit forum.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef superniger het volgende:
[..]
ook een goede motivatie om het schaatsen te schrappen van de spelen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
ook een goede motivatie om jou te schrappen van dit forum.
And I am a weapon of massive consumption
[..]
ook een goede motivatie om jou te schrappen van dit forum.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze doet me een beetje denken aan rookmevrouw![]()
![]()
![]()
Jeroen Otter zei dat brons in het shorttrack veel meer waard is dan deze goud.
De emoties van Ter Mors geeft wel wat anders aan.Géén kloon van tvlxd!![]()
[..]
![]()
Die eerste bocht ookquote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef -0- het volgende:
Ik gaf vooraan aan dat ik vna de 4 Ter Mors het liefst vierde zag worden dan, maar wat een prestatie, dik verdiend hoor.![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
[..]
![]()
Misschien moet het zwemmen ook eens commercieel gaan.. Nu is het allemaal nog lief "ooohhh je mag bij een NTC kom maar"
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
[..]
Géén kloon van tvlxd!![]()
[..]
Marco komt hard.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
ook een goede motivatie om jou te schrappen van dit forum.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sponsor tattoos!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:10 schreef DeLuna het volgende:
Misschien moet het zwemmen ook eens commercieel gaan.. Nu is het allemaal nog lief "ooohhh je mag bij een NTC kom maar"
Calvé als sponsor..quote:Op zondag 16 februari 2014 17:10 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Ach als bevroren water kan, dan normaal water ookquote:Op zondag 16 februari 2014 17:10 schreef DeLuna het volgende:
![]()
![]()
Leenstra of De Jong hoeft er bij de ploegenachtervolging alleen maar aan te blijven hangenWüst en Ter Mors slepen ze wel naar het goud
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
[..]
Daar zitten ook regels aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op de pakken is zat ruimte voor reclame hoor.sig verwijderd door FA![]()
Ze had 'm liever ingewisseld voor goud bij shorttrack.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Doe maar Van Beekquote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Leenstra of De Jong hoeft er bij de ploegenachtervolging alleen maar aan te blijven hangenWüst en Ter Mors slepen ze wel naar het goud
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Op EK's en WK's wel ja, maar binnen Nederland niet toch?quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Olympisch goud willen inruilen voor een shorttrackmedaille. Weiger dat ding dan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
die zit niet bij de selectiequote:DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Inderdaad, had liever Wüst zien winnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef marcodej het volgende:
Olympisch goud willen inruilen voor een shorttrackmedaille. Weiger dat ding dan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef marcodej het volgende:
Olympisch goud willen inruilen voor een shorttrackmedaille. Weiger dat ding dan.![]()
![]()
Wustquote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, had liever Wüst zien winnen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
dan had ze harder moeten schaatsenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, had liever Wüst zien winnen.
twitter:Heineken_House twitterde op zondag 16-02-2014 om 16:43:42Één, twee, drie, vier je natuurlijk bij ons vanavond! #1500m #HHH2014 #OS2014 reageer retweet
![]()
Ik wil op zich het kruisje van Plien wel bestuiven."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
CNN liveblog:quote:Time for some truly impressive numbers from the Dutch speed skating squad.
Today's one, two, three in the women's 1500m means the Dutch have won 16 medals in speed skating events -- FIVE gold, FIVE silver, SIX bronze.
On its own, the Dutch speed skating team has won enough medals to sit SECOND in the medals table behind Germany."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Inderdaad. Dat soort vragenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef Ambrosius het volgende:
Goede vraag Dioon: "Nee, de coach is niet belangrijk, weg met die man."
we zullen er bij zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Heineken_House twitterde op zondag 16-02-2014 om 16:43:42Één, twee, drie, vier je natuurlijk bij ons vanavond! #1500m #HHH2014 #OS2014 reageer retweet
![]()
Ik vroeg me af wie hem zou maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef marcodej het volgende:
Ik wil op zich het kruisje van Plien wel bestuiven.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Selectie wordt toch nog gemaakt na 1500mquote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Meerdere mensen hier vinden het leuk om te lezenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat we hier allemaal mee moeten?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Haha relaxte coach. "Ahh komt wel goed"
Ik zal er zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:12 schreef Pino112 het volgende:
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Wie is Plien?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef marcodej het volgende:
Ik wil op zich het kruisje van Plien wel bestuiven.![]()
"Hier staat de coach van winnend goud. Voelt dat ook zo? "
Wat moet je daar in godsnaam op antwoorden dan?![]()
![]()
Lijkt me sterk, er staat niks nieuws in.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier vinden het leuk om te lezensig verwijderd door FA![]()
Als ze vanavond bij Erben en Henri zit hoop ik dat ze vragen wat ze met shorttrackkwaliteiten op de langebaan kan. Ben heel benieuwd daar naar. Vond haar bochten in ieder geval erg goed.![]()
Je bent tot nu toe de enige die er over zeurt eigenlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er staat niks nieuws in."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Een ding weten we al. Hij kan zuigen als de bestequote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Remzz het volgende:
Krijgt Bert Maalderink wel eens een functioneringsgesprek?
ja met Arno Vermeulen dus dat stelt niks voorquote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Remzz het volgende:
Krijgt Bert Maalderink wel eens een functioneringsgesprek?![]()
kan niet, hij functioneert namelijk nietquote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Remzz het volgende:
Krijgt Bert Maalderink wel eens een functioneringsgesprek?
Zeker, die heeft goud verloren.quote:Zei ze zelf ook.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een ding weten we al. Hij kan zuigen als de beste![]()
![]()
quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Gewoon doorgaan hoor. Ambro heeft de rode vlag weer uithangen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier vinden het leuk om te lezenknow'm sayin?
word? word.![]()
Wat een relaxte coach
Die bochttechniek heeft zij te danken aan haar shorttrack expertise.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Kowloon het volgende:
Als ze vanavond bij Erben en Henri zit hoop ik dat ze vragen wat ze met shorttrackkwaliteiten op de langebaan kan. Ben heel benieuwd daar naar. Vond haar bochten in ieder geval erg goed.And I am a weapon of massive consumption
Ja, door Ferry Mingelenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Remzz het volgende:
Krijgt Bert Maalderink wel eens een functioneringsgesprek?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Krijgt Arno wel eens een functioneringsgesprek?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja met Arno Vermeulen dus dat stelt niks voor![]()
Ter Mors kan moeilijk passeren bij shortrack ze is beter in langebaan maar ja ze wil liever shortracken.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan hoor. Ambro heeft de rode vlag weer uithangen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan hoor. Ambro heeft de rode vlag weer uithangen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat gaat niks worden dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Kowloon het volgende:
Sjinkie ook op de langebaan. Ben benieuwd."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
die puzzeltwitter:yaravkerkhof twitterde op zondag 16-02-2014 om 10:40:53Tevreden met mijn races van gisteren. Vandaag een rustdagje. Wat doe je dan? Juist ja, puzzelen. #Sochi2014 http://t.co/kJLOgs0Rtl reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
twitter:yaravkerkhof twitterde op zondag 16-02-2014 om 10:40:53Tevreden met mijn races van gisteren. Vandaag een rustdagje. Wat doe je dan? Juist ja, puzzelen. #Sochi2014 http://t.co/kJLOgs0Rtl reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
ja met de Chef Voetbal van de NOSquote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt Arno wel eens een functioneringsgesprek?![]()
Ambrobashquote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan hoor. Ambro heeft de rode vlag weer uithangen.![]()
![]()
laatquote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]twitter:yaravkerkhof twitterde op zondag 16-02-2014 om 10:40:53Tevreden met mijn races van gisteren. Vandaag een rustdagje. Wat doe je dan? Juist ja, puzzelen. #Sochi2014 http://t.co/kJLOgs0Rtl reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]twitter:yaravkerkhof twitterde op zondag 16-02-2014 om 10:40:53Tevreden met mijn races van gisteren. Vandaag een rustdagje. Wat doe je dan? Juist ja, puzzelen. #Sochi2014 http://t.co/kJLOgs0Rtl reageer retweet
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja, dat is een bekende factor, maar ik vermoed dat er ook in conditioneel opzicht voordeel in zit. Ben wel benieuwd wat Ter Mors daar van vindt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die bochttechniek heeft zij te danken aan haar shorttrack expertise.![]()
![]()
Die heb ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef marcodej het volgende:
![]()
![]()
OOHHHHH BRA BRA POOOWquote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Meh.. stoor me aan die grote smoel en neus van derquote:.. ze doet me ook denken aan een dino baby:
![]()
![]()
Met Bert. Ze beoordelen elkaar is zo'n gesprek.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijgt Arno wel eens een functioneringsgesprek?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Alorsquote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Goeie puzzel.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef marcodej het volgende:
![]()
![]()
Oeh ah Ed de Goeij.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef marcodej het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zie geen circus, wel luchtballonnen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meh.. stoor me aan die grote smoel en neus van der.. ze doet me ook denken aan een dino baby:
[ afbeelding ]
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Haha dat had ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meh.. stoor me aan die grote smoel en neus van der.. ze doet me ook denken aan een dino baby:
[ afbeelding ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
de dinobabiesquote:
![]()
Rintje
DeLuna vindt me dik ;(
Rintje is boos.
Haha wat laat hij zich kennen
Waarom was Rintje boos?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
En terecht.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rintje gaat er met gestrekt been inGéén kloon van tvlxd!![]()
Rintje: "Coach heeft een klap van de molen gehad"Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Het moet wel gezellig blijven hequote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
Dioon, kap dat niet af dan, het werd eindelijk boeiend.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:18 schreef Arcee het volgende:
Rintje: "Coach heeft een klap van de molen gehad"
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Rintje, huilebalk
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ritsma is de baas.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Die Otter sowieso wat aparte gast, gister gad die het ook al over apen.Even a broken clock is right twice a day.![]()
;quote:
"Rintje, vertel eens over toen jij goud won op de spelen? Speelt dat hier mee?"
lange afstanden eraf halenwie bedenkt zoiets. Je haalt de lange afstanden toch ook niet uit de atletiek
DeLuna vindt me dik ;(
Had je maar moet blijven kijkenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat Otter graag deze gouden medaille wilde inruilen voor een willekeurige shorttrackmedaille.quote:
Terechte boosheid."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
massstart komt erbij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weinig respectvol ten opzichte van andere sporters inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef danos het volgende:
Die Otter sowieso wat aparte gast, gister gad die het ook al over apen.![]()
Extra afstand is extra medailles. Doen!"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Inderdaad, niks mass start ipv normaalquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
De 10km moet gewoon weg, in ieder geval uit het allround toernooi.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zonde dat Mart er niet meer isquote:Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
;
"Rintje, vertel eens over toen jij goud won op de spelen? Speelt dat hier mee?"
![]()
![]()
Massstart erbij, dan ook de ploeg groter dan 10 mag ik hopen
DeLuna vindt me dik ;(
Wat een debiel die coach.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Gewoon als extra, niet als vervangingquote:
Met Mart als commentatorquote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Massstart erbij, dan ook de ploeg groter dan 10 mag ik hopen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
CompilatieAnd I am a weapon of massive consumption
Achterlijke regel inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Massstart erbij, dan ook de ploeg groter dan 10 mag ik hopen![]()
Nieuwe dingen proberen is goed, maar je moet geen tradities en historie weggooien.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ok, beste mensen. Ik ga weg, ik ga eten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nou, doei.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef marcodej het volgende:
Ok, beste mensen. Ik ga weg, ik ga eten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat ophemelen van lange baan mag ook wel wat minder.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
Vindt de reactie van Otter wel enigszins denigrerend en snap de haat van RR wel een beetje![]()
Oke doeiquote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef marcodej het volgende:
Ok, beste mensen. Ik ga weg, ik ga eten.![]()
![]()
Even teruggespoeld en nog een keer gekeken: wat een waardeloze vent die Otter zeg, arrogante kwast.sig verwijderd door FA![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zorgt Mokkeltje voor de slomo's? #ivhnw![]()
![]()
Overigens moet ik wel toegeven dat Ritsma een keer heeft gezegd dat goud op de ploegenachtervolging in 2006 niet heel boeiend zou zijn, het had bij lange na niet de waarde van een goud op een individuele afstand. Maar hij deed wel mee met de ploeg toen.![]()
Géén kloon van tvlxd!![]()
Ter Mors zei toch niet dat ze haar gouden medaille wel wilde omruilen voor brons bij shorttrack? Zoals Ritsma zei.
Voor goud, zei ze.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Dat zei Otter, over bronsquote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef Arcee het volgende:
Ter Mors zei toch niet dat ze haar gouden medaille wel wilde omruilen voor brons bij shorttrack? Voor goud.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Otter wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef Arcee het volgende:
Ter Mors zei toch niet dat ze haar gouden medaille wel wilde omruilen voor brons bij shorttrack? Zoals Ritsma zei.
Voor goud, zei ze.sig verwijderd door FA![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Voor 'een medaille' zei ze.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef Arcee het volgende:
Voor goud, zei ze."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Aha, triest dan idd.quote:Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ja maar die shorttrack coach wilde het zelfde wel voor brons inwisselen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef Arcee het volgende:
Voor goud, zei ze.![]()
"Ik bepaal op dat ik stop" ofzo, beetje stotterend, maar mooiquote:Op zondag 16 februari 2014 17:23 schreef wimderon het volgende:
Ik kan dat interview van Rintje uit 2004 waarin hij woedend wordt op Bert Maalderink niet vinden.
sig verwijderd door FA![]()
't is wel een Zak Tabakquote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Even teruggespoeld en nog een keer gekeken: wat een waardeloze vent die Otter zeg, arrogante kwast.
Klopt, maar Bert vroeg goud.quote:
Nou ja, rare lui die shorttrackers.
Ik heb het idee dat er bij Otter wat oud zeer zit, geen idee wat.
Maar er speelt meer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Hij mag toch zeggen dat hij meer waarde aan een bronzen shorttrack-medaille hecht dan aan een gouden schaatsmedaille?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Even teruggespoeld en nog een keer gekeken: wat een waardeloze vent die Otter zeg, arrogante kwast.
Niks mis met iemand die dat lange baan schaatsen een beetje relativeert.![]()
Ik denk dat Otter duidelijk probeert te maken dat short track conditioneel gewoon meer kost dan lange baan. Een Ter Mors of Knegt kunnen waarschijnlijk gewoon veel sneller schakelen en hebben minder rust nodig door hun training. Daarnaast wil hij short track populair maken vandaar dat hij daar graag meer medailles wil.
Alleen mag die gewoon wat blijer zijn met goud en een OR!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: