Lijkt me sterk, er staat niks nieuws in.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier vinden het leuk om te lezen
Je bent tot nu toe de enige die er over zeurt eigenlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, er staat niks nieuws in.
Een ding weten we al. Hij kan zuigen als de bestequote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Remzz het volgende:
Krijgt Bert Maalderink wel eens een functioneringsgesprek?
ja met Arno Vermeulen dus dat stelt niks voorquote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Remzz het volgende:
kan niet, hij functioneert namelijk nietquote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Remzz het volgende:
Zeker, die heeft goud verloren.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een ding weten we al. Hij kan zuigen als de beste
quote:
Gewoon doorgaan hoor. Ambro heeft de rode vlag weer uithangen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier vinden het leuk om te lezen
Die bochttechniek heeft zij te danken aan haar shorttrack expertise.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Kowloon het volgende:
Als ze vanavond bij Erben en Henri zit hoop ik dat ze vragen wat ze met shorttrackkwaliteiten op de langebaan kan. Ben heel benieuwd daar naar. Vond haar bochten in ieder geval erg goed.
Ja, door Ferry Mingelenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:14 schreef Remzz het volgende:
Krijgt Arno wel eens een functioneringsgesprek?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja met Arno Vermeulen dus dat stelt niks voor
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan hoor. Ambro heeft de rode vlag weer uithangen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan hoor. Ambro heeft de rode vlag weer uithangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |