SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 - 2 - 3 - 4
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shorttrackquote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we de komende dagen nog kans in een andere discipline dan t schaatsen?![]()
Bobsleeënquote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we de komende dagen nog kans in een andere discipline dan t schaatsen?![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef danos het volgende:
Sjinkie al streakend op het ijs gesignaleerd?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Na de 500m mannen is dit de mooiste gouden plak
Jorien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
3e Sweep!
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Jeroen Otter, coach van het jaar."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
en misschien Sauerdinges nog?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we de komende dagen nog kans in een andere discipline dan t schaatsen?Juin uit Eigen Tuin!![]()
En daar komen nog 3 gouden medaljes bij.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Inb4 maurits hendriks die gaat verklaren waarom het zo goed gaat.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Die race van Ter Mors was echt knettergoed. Op geen enkele doorkomst iets laten liggen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Die vent is inderdaad topquote:
Net bij Canvasquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELDINAnd I am a weapon of massive consumption
awww
Oh, meisje toch.Klasse gedaan Jorien!
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
En shorttrack.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Nou fap ze wie het dan ook was"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Nou ik bijna welquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
CNN liveblog:quote:It's a clean sweep of the podium for the Netherlands and a gold medal for Jorien Ter Mors! The European short track champion takes Olympic speed skating gold in the women's 1500m. Second place goes to the Vancouver champion Ireen Wust, while Lotte Van Beek did enough to steal the bronze medal from her fellow Dutchwoman Marrit Leenstra. It's a one, two, three four for the Dutch!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
De hege bokko onder de commentatoren.quote:
Zonder de looks.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat zal de reden idd zijn,quote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef Symphonic het volgende:
Zij moet ook al janken om Maalderinksig verwijderd door FA![]()
Ze wilde zo graag goudquote:. Vind het wel zielig voor haar. Maar Jorien was gewoon echt de beste.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Kan best nog spannend worden. Bobslee en langlaufen enzo daar zijn de moffen wel goed in. Maar schaatsen pakken we ook nog wel wat mee.quote:I feel kinda Locrian today![]()
Uien snipperende kabouters
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Vind je het gek, heb je zijn hoofd wel eens gezien?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef Symphonic het volgende:
Zij moet ook al janken om Maalderink![]()
Volgens mij wordt dat iedere keer gezegd.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Na de 500m mannen is dit de mooiste gouden plak
Jorien
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Jorientje![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik heb altijd de neiging om huilende vrouwen te willen troosten. Bij Ter Mors heb ik dat niet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jetje ik vond haar gisteren nog een vervelend wijf en nu zie ik haar huilend over haar vader en vind i haar beetje zieligies en lief.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef starla het volgende:
[..]
Kan best nog spannend worden. Bobslee en langlaufen enzo daar zijn de moffen wel goed in. Maar schaatsen pakken we ook nog wel wat mee.
Album top 100 2024![]()
Nou ik wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef marcodej het volgende:
Ik heb altijd de neiging om huilende vrouwen te willen troosten. Bij Ter Mors heb ik dat niet.
jij ongevoelige Kattuker.![]()
BBC liveblogquote:"What a sensational Olympics the Dutch are having in the speed skating and they fill the first four places here. It was a tremendous performance by Jorien Ter Mors who has had an emotional time over the last year. It is going to be noisy in our hotel tonight - the Dutch celebrate in style.""Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Voor mij:quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat iedere keer gezegd.
Mulder
Ter Mors
GroothuisOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
NOS blijft herhalenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik naar de OS keek, blijkt het voor de 3e keer een herhaling van het NK
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En zijn spijkerjasjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je het gek, heb je zijn hoofd wel eens gezien?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Haar beste afstand (1000 meter) moet toch nog komen bij het shorttrack?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze een shorttrack medaille haalt wel.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
We moeten meer schaatsonderdelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef starla het volgende:
[..]
Kan best nog spannend worden. Bobslee en langlaufen enzo daar zijn de moffen wel goed in. Maar schaatsen pakken we ook nog wel wat mee.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
holy fuck, hebben we ook nog echt de meeste medailles (17) van iedereen na 1 week? Dat is echt bizarquote:Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze een shorttrack medaille haalt wel.
Vorige week dacht ik dat we richting de 18 medailles zouden gaan, maar nu zou 23/24 realistischer zijn![]()
Wij zijn goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
holy fuck, hebben we ook nog echt de meeste medailles (17) van iedereen na 1 week? Dat is echt bizar![]()
Ga naar Belgiëquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef itsme het volgende:
Jetje ik vond haar gisteren nog een vervelend wijf en nu zie ik haar huilend over haar vader en vind i haar beetje zieligies en lief.
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Zo goed zijn de Duitsers niet meer in het bobsleeën.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
dat is 1 loterij...dat kan alle kanten opquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Haar beste afstand (1000 meter) moet toch nog komen bij het shorttrack?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff, gewoon 17 medailles
Paulien![]()
![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
EEN, TWEE, DRIE, VIER VOOR DE ARROGANTE HOLLANDERS JAAA!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef itsme het volgende:
Jetje ik vond haar gisteren nog een vervelend wijf en nu zie ik haar huilend over haar vader en vind i haar beetje zieligies en lief."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
We staan op 1!![]()
Opfucken met dat goud voor gaat in de lijst"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Is dit net zoiets dat bij de dames de wereldkampioen veldrijden ook de wereldkampioen wegrennen is?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is 1 loterij...dat kan alle kanten opIs het ijs weer eens glad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dione weet niet dat hier geen Activiarijdster reed?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat wil je met zo'n lief huilend meisje voor je?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Die reporterpfff.. komt ook geen zinnig woord (vraag) uit..
![]()
Nu nog een shorttrackplak zou helemaal top zijn
eenschquote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
We staan op 1!![]()
Opfucken met dat goud voor gaat in de lijst
Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is 1 loterij...dat kan alle kanten opJa, maar als ze het afdwingt dwingt ze het af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan Wust haar 5000m plek niet aan ter Mors geven?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Uitnodigen om hier langs te komenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n lief huilend meisje voor je?![]()
![]()
Doe die van Nauta of Kleibeuker maarquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef Zorro het volgende:
Kan Wust haar 5000m plek niet aan ter Mors geven?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Doet ie goed hequote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef iBenny het volgende:
Poepiesnel gedaan Frank
Ter Mors pakt titel op 1500 meter, weer Nederlands podium![]()
![]()
Word jij daar warm van ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Uitnodigen om hier langs te komen![]()
Charmant iddquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef franklop het volgende:
Die foto van Wüst op de sochi site
[ afbeelding ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
bahahaha Jij etterbakkie.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
EEN, TWEE, DRIE, VIER VOOR DE ARROGANTE HOLLANDERS JAAA!![]()
![]()
![]()
Lekker vrouwelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]Citius, Altius, Fortius.![]()
Auwquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
wij zakken nog wel wat plekken hoor maar top 5 is haalbaarquote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef starla het volgende:
[..]
Kan best nog spannend worden. Bobslee en langlaufen enzo daar zijn de moffen wel goed in. Maar schaatsen pakken we ook nog wel wat mee.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Wel zielug.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Las 't pas net van haar vader.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Djezus![]()
EPO, not even once.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]![]()
dat stond vantevoren al klaar, hij hoefde alleen de tijden nog maar in te vullequote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef iBenny het volgende:
Poepiesnel gedaan Frank
Ter Mors pakt titel op 1500 meter, weer Nederlands podium
Nee, geintje. Echt alle hulde voor de sportcrew, vind echt dat ze het fantastisch doen deze spelen
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Waarom ben je nog niet naar fok.be ?quote:![]()
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Die heeft een voorbinddildo met grotere ballen dan ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Sjinkie zal de baan ook wel op willen nu.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Updaten die hapquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gewoon een zwak seizoen, Arndt en Friedrich zijn gewoon regerend wereldkampioen in de tweemansbob en in de viermansbob. Zonde natuurlijk dat het dit seizoen zo slecht looptquote:Op zondag 16 februari 2014 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo goed zijn de Duitsers niet meer in het bobsleeën.![]()
Gaan ze Leenstra zo die 4e plek nog inwrijven
Ja maar dat vond ik zielig omdat dat hun enige afstand isquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe die van Nauta of Kleibeuker maar
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
AICARquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Thanksquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat stond vantevoren al klaar, hij hoefde alleen de tijden nog maar in te vulle
Nee, geintje. Echt alle hulde voor de sportcrew, vind echt dat ze het fantastisch doen deze spelen
Gruwelijk goed. :-DDDDDPatience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Pechstein zoent Van Beek niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sport is hardquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dat vond ik zielig omdat dat hun enige afstand is❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Je zou enorme bossen okselhaar verwachten.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Waarom van Nauta/Kleibeuker? Die hebben waarschijnlijk meer kans dan Wüst.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe die van Nauta of Kleibeuker maarYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Je verwacht het nietquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je kunt een systeem invoeren van goud is 3 punten, zilver 2 en brons 1. Is het 'eerlijkst'. Ben idd met je eens dat als een land 30 zilver pakt en 30 brons onder een land staat dat 1 goud pakt en verder niets.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
We staan op 1!![]()
Opfucken met dat goud voor gaat in de lijstI feel kinda Locrian today![]()
7e plek nog steeds de beste plek voor USA deze Spelen bij het schaatsen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik wil dat Wüst een 4e en 5e medaille pakt. Dat gaat niet lukken als ze niet meedoet.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom van Nauta/Kleibeuker? Die hebben waarschijnlijk meer kans dan Wüst.
Pechstein is dan ook een verschrikkelijk wijf. Een schaatsende Longo.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Is dat niet een foto die gemorphed is met één van Verweij?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
liefst min plek 4 want de eerste 4 landen zie je altijd.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wij zakken nog wel wat plekken hoor maar top 5 is haalbaar![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef OProg het volgende:
Pechstein is dan ook een verschrikkelijk wijf. Een schaatsende Longo.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat niet een foto die gemorphed is met één van Verweij?![]()
![]()
Je kunt een systeem invoeren van goud is 3 punten, zilver 2 en brons 1. Wie de meeste punten heeft is gewoon 1 in de lijst. Is het 'eerlijkst'. Ben idd met je eens dat als een land 30 zilver pakt en 30 brons onder een land staat dat 1 goud pakt en verder niets, nogal kolderiek is.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
We staan op 1!![]()
Opfucken met dat goud voor gaat in de lijstI feel kinda Locrian today![]()
Ik baal nog steeds dat Verweij geen goud had.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Logisch.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef remcoP het volgende:
En de russen hebben de hal alweer verlaten.sig verwijderd door FA![]()
Ze doet gewoon mee toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil dat Wüst een 4e en 5e medaille pakt. Dat gaat niet lukken als ze niet meedoet.Hoeveelste is ze eigenlijk geworden?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wie is Longo?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Pechstein is dan ook een verschrikkelijk wijf. Een schaatsende Longo.
Hmm.. Beetje een dopinggezichtquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Er staat zo'n medaillespiegel op de site van ZDF.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef starla het volgende:
[..]
Je kunt een systeem invoeren van goud is 3 punten, zilver 2 en brons 1. Is het 'eerlijkst'. Ben idd met je eens dat als een land 30 zilver pakt en 30 brons onder een land staat dat 1 goud pakt en verder niets.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
19equote:
Lijkt me zo moeilijk als je altijd alles met je vader doet. Mors was dat schaatsen en dan het hoogste haalbare winnen en hij is er niet bij. (Lichamelijk)![]()
Het interesseert ze niets meer nu de Russinnen hebben gefaald.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef remcoP het volgende:
En de russen hebben de hal alweer verlaten.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Die presteren echt dramatisch. Dat kan niet alleen aan de pakken liggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef Arcee het volgende:
7e plek nog steeds de beste plek voor USA deze Spelen bij het schaatsen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wel als titel van het breaking newsberichtquote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje jammer dat Ter Mors niet op TT101 staat.
NOS![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik wil een medaille als een land naast 1-2-3 ook 4 weet te halen"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Nee, vooral niet nu ze weer in hun oude pak schaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Felagund het volgende:
Die presteren echt dramatisch. Dat kan niet alleen aan de pakken liggen.
Van Beek heeft een dopingkaak."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Op de achtervolging kunnen ze dat nog wel verbeteren, en dat met 8 deelnemers :pquote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die presteren echt dramatisch. Dat kan niet alleen aan de pakken liggen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja raar systeem eigenlijk/quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef starla het volgende:
[..]
Je kunt een systeem invoeren van goud is 3 punten, zilver 2 en brons 1. Wie de meeste punten heeft is gewoon 1 in de lijst. Is het 'eerlijkst'. Ben idd met je eens dat als een land 30 zilver pakt en 30 brons onder een land staat dat 1 goud pakt en verder niets, nogal kolderiek is.![]()
![]()
Nee dat is geen bescheiden boeketjes, dat ziet eruit alsof ze net bij de begraafplaats na een week van een graf geplukt zijn.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ohquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ze werden eerst gebruikt bij de crematie van alle vermoorde straathondjesquote:Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef Uccie het volgende:
Nee dat is geen bescheiden boeketjes, dat ziet eruit alsof ze net bij de begraafplaats na een week van een graf geplukt zijn.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Herbert hou ff je mond![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Waarom zou jij dan een medaille krijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik wil een medaille als een land naast 1-2-3 ook 4 weet te halen![]()
Was wel leuk om te zien hoe de dames naar het olympisch blok liepen. Ter Mors loopt zo heerlijk elegant met dat slanke lijf van haar en Lotte loopt echt als zo'n boer
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
dit podium kunnen met zijn drieën, (mogelijk nog wel De Jong ipv Van Beek, of Leenstra) aankomende zaterdag ook wel goud halen lijkt me zoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Lucky Ajax.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Helaas, lult er altijd doorheen.quote:Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Maar ook daar zie ik ze niet voor Rusland/Polen/Zuid-Korea/Nederland eindigen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Op de achtervolging kunnen ze dat nog wel verbeteren, en dat met 8 deelnemers :pYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Davis gaf nog steeds iedereen en alles de schuld behalve zichzelf natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, vooral niet nu ze weer in hun oude pak schaatsen.![]()
![]()
Een fietsende Pechstein.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
elke sponsoruiting buiten die van de olympische sponsoren is verbodenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom doen ze die sponsor niet vooraan die haarband? Mag niet zeker?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ter Mors.
Wat een bazenrace was dat, zeg.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Dat klopt, en daarna waren ze nog gebruikt bij de herdenkingsmonumenten van alle doodgeslagen homo's.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze werden eerst gebruikt bij de crematie van alle vermoorde straathondjes"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Die boeketjes komen van de graven van de omgekomen arbeiders bij het bouwen van de stadions in qatar. Stukje duurzaamheid.Kein gewalt! Wir sind das volk!
heywoodu
![]()
Ik ben best wel een beetje Herbertfan, maar laat het moment even "het moment zijn" zeg maar als Ter Mors omgeroepen wordt als winnaresquote:
quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef -0- het volgende:
Van deze 4 heeft Leenstra in elk geval nog goud voor Leukheid."the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Misschien moet jij ook doping nemen, dan worden je posts wellicht wat minder kansloos.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Ireen en Koen kunnen samen een kutgevoel hebben op de kamer."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef Arcee het volgende:
Ter Mors.
Wat een bazenrace was dat, zeg.
En wat een verschil met de rest![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook doping nemen, dan worden je posts wellicht wat minder kansloos.![]()
![]()
![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Elkaar even scharen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef OProg het volgende:
Ireen en Koen kunnen samen een kutgevoel hebben op de kamer.![]()
Ok eten bij mjin ouders...ik neem mijn tablet mee, dus ik zie jullie over een minuut of 20 wel weer ergens anders terug
nog altijd een boerin hoor!quote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Knipoogje het volgende:
Was wel leuk om te zien hoe de dames naar het olympisch blok liepen. Ter Mors loopt zo heerlijk elegant met dat slanke lijf van haar en Lotte loopt echt als zo'n boerWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Dat doet hij ook bij de medaille uitreiking. Het is zo irritant en ik kan zo opgefokked worden door die eikel.quote:
Hond Ik wil horen de woorden.. pietje van poten Ollanda olympic champion en niet dat domme geblaat van die vent.![]()
![]()
![]()
Heb je een linkje?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er staat zo'n medaillespiegel op de site van ZDF.I feel kinda Locrian today![]()
Samen zijn ze ook nog eens vierde gewordenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef OProg het volgende:
Ireen en Koen kunnen samen een kutgevoel hebben op de kamer.![]()
Kom je voor shorttrack met 1500m langebaan als bijzaak... win je goud op je bijzaak
Waarom gaat Bob schaatsen en niet sleeën?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook doping nemen, dan worden je posts wellicht wat minder kansloos.
Van Verweijquote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef Steven184 het volgende:
Wiens vriendje zat daar bij de Mulders en Tuitert.![]()
quote:
http://www.zdf.de/ZDF/zdf(...)/Medaillenmodul.htmlquote:
We hebben 32 punten. 1 punt meer dan Rusland.
Album top 100 2024![]()
Tja als de grootste concurrenten zoals Pechstein een 19e tijd rijden, dan is het niet gek dat NL 1,2,3 en 4 is.┌∩┐(◣_◢)┌∩┐![]()
heywoodu
![]()
Hoe hard moet je je hoofdzaak dan wel domineren. Oh wacht.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef DeLuna het volgende:
Kom je voor shorttrack met 1500m langebaan als bijzaak... win je goud op je bijzaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Waarom zijn de vrouwen relatief zoveel sneller dan de mannen op de 1.500 meter?
Persoonlijke records, daar zaten de mannen gisteren niet eens in de buurt.![]()
Die had Wust goud en Ter Mors zilver.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De 16 schaatsmedailles zijn nu de meeste van één land in één discipline. Oostenrijk had er 14 bij het alpineskiën in 2006."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Pechstein is nu wel afgeschreven.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef ZodiaX het volgende:
Tja als de grootste concurrenten zoals Pechstein een 19e tijd rijden, dan is het niet gek dat NL 1,2,3 en 4 is.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
heywoodu
![]()
Dat was ook niet echt een gewaagde voorspellingquote:
De tegenstandster van Wüst is trouwens ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Linkje doet het nietquote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.zdf.de/ZDF/zdf(...)/Medaillenmodul.html
We hebben 32 punten. 1 punt meer dan Rusland., maar zal ff kijken.
I feel kinda Locrian today![]()
Bwehe ja zo loopt ze altijd.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:48 schreef Knipoogje het volgende:
Was wel leuk om te zien hoe de dames naar het olympisch blok liepen. Ter Mors loopt zo heerlijk elegant met dat slanke lijf van haar en Lotte loopt echt als zo'n boer![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe hard moet je je hoofdzaak dan wel domineren. Oh wacht.Ik hoop dat ze een medaille pakt op de 1000. Zou pas echt legendarisch zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ook echt de chocola reclame van cote d'or. Als mensen eens wisten hoeveel er gebruik wordt gemaakt van kindarbeiders daar.
Maar Ter Mors heeft goud!!!![]()
![]()
quote:
De VS had er ook al twee, toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef beantherio het volgende:
Ten overvloede nog even de spiegel van "clean sweeps" tot nu toe:
1. Nederland 3![]()
quote:
And I am a weapon of massive consumption
twitter:InfostradaNL twitterde op zondag 16-02-2014 om 16:51:52Nederland heeft nu in #Sochi2014 al evenveel medailles (17) als tijdens de vorige 2 Winterspelen bij elkaar: 8 in 2010 en 9 in 2006. reageer retweet
![]()
Je vergeet Amerikaquote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef beantherio het volgende:
1. Nederland 3❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Erben voorspelt eigenlijk helemaal niet slecht, ondanks zijn chauvinisme.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Geeft wel aan dat het niveau van het shorttrack hoger is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die Amerikanen over de 1-2-3-4twitter:billwebb2 twitterde op zondag 16-02-2014 om 16:42:44@WillieCornblatt I think we should take pictures of their suits! reageer retweet
![]()
Nederland.quote:
Twee sporten zijn gewoon niet te vergelijkenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geeft wel aan dat het niveau van het shorttrack hoger is.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
2. USA 1quote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef beantherio het volgende:
1. Nederland 3
Album top 100 2024![]()
Ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een medaille pakt op de 1000. Zou pas echt legendarisch zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De volgende Olumpische Spelen dulden wij geen buitenlanders meer op het podium.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef TheArt het volgende:
Die Amerikanen over de 1-2-3-4twitter:billwebb2 twitterde op zondag 16-02-2014 om 16:42:44@WillieCornblatt I think we should take pictures of their suits! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Achteraf gezien vielen die ook heel erg tegen eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:53 schreef Pino112 het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op zondag 16-02-2014 om 16:51:52Nederland heeft nu in #Sochi2014 al evenveel medailles (17) als tijdens de vorige 2 Winterspelen bij elkaar: 8 in 2010 en 9 in 2006. reageer retweet
![]()
Heldinnen 1 tot en met 4. Het houdt maar niet op. Nu mooi op plek 2 op de medaillesspiegel. Klasse Team NL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*
![]()
Voor de rest van de wereld hebben we wel een beetje het schaatsonderdeel van de winterspelen verpest. Denk dat er buiten Nederland bijzonder weinig aandacht zal zijn voor het schaatsen.
Wel fantastisch natuurlijk weer, 3 podiumplaatsen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef TheArt het volgende:
![]()
![]()
22 medailles dus. Toch wel erg straf.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij de ARD hadden ze er vandaag een uitgebreide reportage over.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Breekfast het volgende:
Voor de rest van de wereld hebben we wel een beetje het schaatsonderdeel van de winterspelen verpest. Denk dat er buiten Nederland bijzonder weinig aandacht zal zijn voor het schaatsen.
Wel fantastisch natuurlijk weer, 3 podiumplaatsenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hehehequote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef TheArt het volgende:
In totaal? Misschien nog wel meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
22 medailles dus. Toch wel erg straf.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nou ja, er kijken ook alleen maar Amerikanen naar het kunstschaatsen en alleen Noren naar de cross-countryquote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Breekfast het volgende:
![]()
Zometeen de 23e met Van Calkerquote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
22 medailles dus. Toch wel erg straf.![]()
Het niveau van het OKT was hoger.
Wel geweldig.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
25 medailles is nog goed mogelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
22 medailles dus. Toch wel erg straf.![]()
Blijkbaar wel, anders kun je niet even snel een overstap maken. 1 kant uit natuurlijk. Ik heb nog nooit een langebaanschaatser shorttrack er even bij zien doen en winnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Twee sporten zijn gewoon niet te vergelijkenbeter een knipoog dan een blauw oog![]()
De rest van de wereld heeft alleen maar lof voor de Nederlandse prestaties volgens mij. Geen gezeur over eenzijdigheid.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Breekfast het volgende:
![]()
Die teert nog wel; op 2010.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:56 schreef Remzz het volgende:
Tuitert is trouwens de enige Nederlandse man zonder medaille, dat moet wel zuur zijnNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik denk juist heel veel want zo moet je dus een sport organiseren als land.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef Breekfast het volgende:
Denk dat er buiten Nederland bijzonder weinig aandacht zal zijn voor het schaatsen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: