Die presteren echt dramatisch. Dat kan niet alleen aan de pakken liggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef Arcee het volgende:
7e plek nog steeds de beste plek voor USA deze Spelen bij het schaatsen.
Wel als titel van het breaking newsberichtquote:Op zondag 16 februari 2014 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje jammer dat Ter Mors niet op TT101 staat.
NOS
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik wil een medaille als een land naast 1-2-3 ook 4 weet te halen
Nee, vooral niet nu ze weer in hun oude pak schaatsen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Felagund het volgende:
Die presteren echt dramatisch. Dat kan niet alleen aan de pakken liggen.
Op de achtervolging kunnen ze dat nog wel verbeteren, en dat met 8 deelnemers :pquote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die presteren echt dramatisch. Dat kan niet alleen aan de pakken liggen.
Ja raar systeem eigenlijk/quote:Op zondag 16 februari 2014 16:45 schreef starla het volgende:
[..]
Je kunt een systeem invoeren van goud is 3 punten, zilver 2 en brons 1. Wie de meeste punten heeft is gewoon 1 in de lijst. Is het 'eerlijkst'. Ben idd met je eens dat als een land 30 zilver pakt en 30 brons onder een land staat dat 1 goud pakt en verder niets, nogal kolderiek is.
Ohquote:
Ze werden eerst gebruikt bij de crematie van alle vermoorde straathondjesquote:Op zondag 16 februari 2014 16:47 schreef Uccie het volgende:
Nee dat is geen bescheiden boeketjes, dat ziet eruit alsof ze net bij de begraafplaats na een week van een graf geplukt zijn.
Waarom zou jij dan een medaille krijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik wil een medaille als een land naast 1-2-3 ook 4 weet te halen
Helaas, lult er altijd doorheen.quote:
Maar ook daar zie ik ze niet voor Rusland/Polen/Zuid-Korea/Nederland eindigen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Op de achtervolging kunnen ze dat nog wel verbeteren, en dat met 8 deelnemers :p
Davis gaf nog steeds iedereen en alles de schuld behalve zichzelf natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 16:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, vooral niet nu ze weer in hun oude pak schaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |