SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 - 2 - 3 - 4
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shorttrackquote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we de komende dagen nog kans in een andere discipline dan t schaatsen?![]()
Bobsleeënquote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we de komende dagen nog kans in een andere discipline dan t schaatsen?![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:37 schreef danos het volgende:
Sjinkie al streakend op het ijs gesignaleerd?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Na de 500m mannen is dit de mooiste gouden plak
Jorien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
3e Sweep!
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Jeroen Otter, coach van het jaar."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
en misschien Sauerdinges nog?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben we de komende dagen nog kans in een andere discipline dan t schaatsen?Juin uit Eigen Tuin!![]()
En daar komen nog 3 gouden medaljes bij.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Inb4 maurits hendriks die gaat verklaren waarom het zo goed gaat.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Die race van Ter Mors was echt knettergoed. Op geen enkele doorkomst iets laten liggen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Die vent is inderdaad topquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Net bij Canvasquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELDINAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
awww
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Oh, meisje toch.Klasse gedaan Jorien!
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
En shorttrack.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Nou fap ze wie het dan ook was"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Nou ik bijna welquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: