quote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef starla het volgende:
[..]
Kan best nog spannend worden. Bobslee en langlaufen enzo daar zijn de moffen wel goed in. Maar schaatsen pakken we ook nog wel wat mee.
Nou ik wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef marcodej het volgende:
Ik heb altijd de neiging om huilende vrouwen te willen troosten. Bij Ter Mors heb ik dat niet.
quote:"What a sensational Olympics the Dutch are having in the speed skating and they fill the first four places here. It was a tremendous performance by Jorien Ter Mors who has had an emotional time over the last year. It is going to be noisy in our hotel tonight - the Dutch celebrate in style."
Voor mij:quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat iedere keer gezegd.
NOS blijft herhalenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik naar de OS keek, blijkt het voor de 3e keer een herhaling van het NK
En zijn spijkerjasjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je het gek, heb je zijn hoofd wel eens gezien?
Haar beste afstand (1000 meter) moet toch nog komen bij het shorttrack?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze een shorttrack medaille haalt wel.
We moeten meer schaatsonderdelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:38 schreef starla het volgende:
[..]
Kan best nog spannend worden. Bobslee en langlaufen enzo daar zijn de moffen wel goed in. Maar schaatsen pakken we ook nog wel wat mee.
holy fuck, hebben we ook nog echt de meeste medailles (17) van iedereen na 1 week? Dat is echt bizarquote:
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze een shorttrack medaille haalt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |