quote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zorgt Mokkeltje voor de slomo's? #ivhnw
Dat zei Otter, over bronsquote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef Arcee het volgende:
Ter Mors zei toch niet dat ze haar gouden medaille wel wilde omruilen voor brons bij shorttrack? Voor goud.
Otter wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef Arcee het volgende:
Ter Mors zei toch niet dat ze haar gouden medaille wel wilde omruilen voor brons bij shorttrack? Zoals Ritsma zei.
Voor goud, zei ze.
quote:
Voor 'een medaille' zei ze.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef Arcee het volgende:
Ter Mors zei toch niet dat ze haar gouden medaille wel wilde omruilen voor brons bij shorttrack? Zoals Ritsma zei.
Voor goud, zei ze.
Aha, triest dan idd.quote:
Ja maar die shorttrack coach wilde het zelfde wel voor brons inwisselen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef Arcee het volgende:
Voor goud, zei ze.
"Ik bepaal op dat ik stop" ofzo, beetje stotterend, maar mooiquote:Op zondag 16 februari 2014 17:23 schreef wimderon het volgende:
Ik kan dat interview van Rintje uit 2004 waarin hij woedend wordt op Bert Maalderink niet vinden
't is wel een Zak Tabakquote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Even teruggespoeld en nog een keer gekeken: wat een waardeloze vent die Otter zeg, arrogante kwast.
Klopt, maar Bert vroeg goud.quote:
Hij mag toch zeggen dat hij meer waarde aan een bronzen shorttrack-medaille hecht dan aan een gouden schaatsmedaille?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
Even teruggespoeld en nog een keer gekeken: wat een waardeloze vent die Otter zeg, arrogante kwast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |