quote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef Spongeboss het volgende:
Dima heeft geen problemen hij stelt zich gewoon aan.
Zeker, zeker. Ik heb veel potentie. Ik ben nog een ongeopende bloem.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat zou pas echt het opbouwen van een nieuwe samenleving zijn
Dat stond er vorig deel alquote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ik heb veel potentie. Ik ben nog een ongeopende bloem.
Mijn moeder zegt anders altijd: "je bent ben special, Dima."quote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat stond er vorig deel alvoel je niet special
Er is maar een special one:quote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt anders altijd: "je bent ben special, Dima."
waaromquote:Op zondag 16 februari 2014 16:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Er is maar een special one:
[ afbeelding ]
Mourinho spreekt immer waarheid:quote:
quote:"Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one."
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:11 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Mourinho spreekt immer waarheid:
[..]
Hossel je moeder.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt anders altijd: "je bent ben special, Dima."
Ja jezelf lekker maken met verzonnen shit cool bro.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Who gives a fuck about Dima shit stories, dit zijn de echte cool stories (srs).
[ afbeelding ]
Kan toch gebeurd zijn? Alsof zulke dingen nooit gebeuren, vooral in 'Muricaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezelf lekker maken met verzonnen shit cool bro.
Weet ik veel, cb post die shit toch ook altijd en dan denk ik van; Ja hooorrrrquote:Op zondag 16 februari 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan toch gebeurd zijn? Alsof zulke dingen nooit gebeuren, vooral in 'Murica. Alsof Dima's shit niet verzonnen is.
Alsof de meeste entertainment überhaupt niet verzonnen is!
quote:
als iemand mij dat zou vragen, zou ik hard lachen en weglopen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
Niks niet gewoon opkk vieze kk hommos viesterds bah
Je bent selluf een homo, sapien. WUEHAHHAHAH.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
Geen hele boze veer post over religie?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
Wise ook.quote:
Tja.quote:
WIE IS HET?!?!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zo groot waren ze ook niet_! moet wel shopped zijn
Zij heeft echt wel dikke tieten hequote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zo groot waren ze ook niet_! moet wel shopped zijn
sofia vergaraquote:
zulke laarzen en dan een spijker broekquote:
Ik vind haar zo leuk in Modern Family eh.quote:
Ik heb nou op TV transgender gegoogled maar het is me nog steeds niet duidelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 19:53 schreef Robophatt het volgende:
Wat een enorme kkdebiel is die SugeLucky. Zelden iemand meegemaakt die me zo snel geïrriteerd krijgt, wat een ongelofelijke mongool
quote:
Klopt maar in de serie waren ze niet zo groot.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zij heeft echt wel dikke tieten he
Nee joh de boodschap van die post is te dom om te poepen en ik als hoogstaand, intelligent persoon verspil daar mijn moeite niet aan heuheheehequote:Op zondag 16 februari 2014 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen hele boze veer post over religie?
Ik dacht ook gewoon dat Tina_TV iets te maken had met dat tijdschrift ofzo weet ik veel godkk halve forum hier heeft toch debiele nicknamesquote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nou op TV transgender gegoogled maar het is me nog steeds niet duidelijkWaarom zegt ie het niet gewoon ipv zo dom te doen godkk.
Kom we gaan hem kielhalen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik dacht ook gewoon dat Tina_TV iets te maken had met dat tijdschrift ofzo weet ik veel godkk halve forum hier heeft toch debiele nicknameswat een idioot
Hak hem in mootjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:
OH JA DAT WEET IEDEREEN METEEN.quote:Tegenwoordig wordt wel gesproken over de 3T's (Travestieten, Transgenderisten en Transseksuelen, zie de omschrijvingen hieronder): De 3T's zijn mensen met genderdysforie.
Ja echt hèquote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Robophatt het volgende:
Dan hebben we dus helemaal niets aan die ondertitel van hem want Tranvestite =/= transgender
En maar doen alsof hij het allemaal zo goed weetquote:Op zondag 16 februari 2014 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt hèAls je al het verschil tussen transgenders en travestieten niet weet.
Gemierquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Zou het, héél misschien, toch aan jezelf en je eigen gemier liggen?
Nou was weer een leuke rel, ben wel een beetje geirriteerd nu #durftoetegeven.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En maar doen alsof hij het allemaal zo goed weet![]()
[ afbeelding ]
Ey 3T was kk hard.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
OH JA DAT WEET IEDEREEN METEEN.
Tyf op met die kut hashtagsquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou was weer een leuke rel, ben wel een beetje geirriteerd nu #durftoetegeven.
Ja ik gewoon meteen toen ik die post van hem lasquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou was weer een leuke rel, ben wel een beetje geirriteerd nu #durftoetegeven.
En; wie?quote:
quote:
Kan 'm nog meezingen.quote:
Herkende naam + titel niet meer maar de eerste seconden waar alweer genoegquote:
Wil die van een ander best likken hoor alleen dat gore ding van jou nietquote:
Is überschoon hoor vraag maar aan dingesquote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil die van een ander best likken hoor alleen dat gore ding van jou niet
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Herkende naam + titel niet meer maar de eerste seconden waar alweer genoeg
Die heeft zelf ook een stinkstaafquote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is überschoon hoor vraag maar aan dinges
Hebben we toch uitgebreid over gesproken in ons roddelgroepje met Chloro en wie was het nog meer?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow hoe weet je dit, wow ben je vreemdgegaan, wow meteen je bf contacten
zegt iemand met een muffe doosquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn puni is vers, sappig en zoet hoor
Oh ja ehehe dat heef met leeftijd te maken idd ghughueuehequote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]dan is de mijne verser want ik ben jonger
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja lulquote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja ehehe dat heef met leeftijd te maken idd ghughueuehe
was dezequote:
Haha klopt!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha klopt!Jij bent gewoon mad omdat je never nooit in mijn sappige, strakke gleufje zult gaan komen dus nou niet zo lelijk gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Haha ja, dat is et em vast.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mad omdat je never nooit in mijn sappige, strakke gleufje zult gaan komen dus nou niet zo lelijk gaan doen
wel de ass van vas, maar helaas het hoofd van veerquote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey wise, zou je deze, ondanks de rotkop mid-air?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mad omdat je never nooit in mijn sappige, strakke gleufje zult gaan komen dus nou niet zo lelijk gaan doen
Haha, dat sprietsje.quote:
wat is er mis met een vierkant hoofd? ;s;s;squote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef wise het volgende:
[..]
wel de ass van vas, maar helaas het hoofd van veer![]()
en lijkt op een vent, dus nee
Je loopt de laatste tijd wel vaker zo out of the blue te haten op mij. Heb ik je op je tere zieltje getrapt ergens ofzo wise, is dat het? Anders kan ik dit soort rare reacties toch echt niet verklaren, gewoon.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef wise het volgende:
[..]
Het is ook een ventquote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
It's afraid.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel sappig, maar niet strak
sttt, beetje tegengas is toch wel leukquote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je loopt de laatste tijd wel vaker zo out of the blue te haten op mij. Heb ik je op je tere zieltje getrapt ergens ofzo wise, is dat het? Anders kan ik dit soort rare reacties toch echt niet verklaren, gewoon.
gvdquote:
Oh is dat het. Nou dan is het misschien leuker om iets te proberen wat nog ergens op slaat, en niet zomaar random shit gaan roepen heheheequote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef wise het volgende:
[..]
sttt, beetje tegengas is toch wel leuk
Waarom, dat ie wat jij altijd doet hehehehehehequote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh is dat het. Nou dan is het misschien leuker om iets te proberen wat nog ergens op slaat, en niet zomaar random shit gaan roepen hehehee
Mijn penis!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou dan is het misschien leuker om iets te proberen wat nog ergens op slaat
hehehehquote:Op zondag 16 februari 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh is dat het. Nou dan is het misschien leuker om iets te proberen wat nog ergens op slaat, en niet zomaar random shit gaan roepen hehehee
gebruikt ze dr pinkquote:
Die TTquote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Wat is er met deze man aan de hand dan
[ afbeelding ]
Heb ik een gezicht voor boodybuilldings??
AHAHAHAHAHquote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom, dat ie wat jij altijd doet hehehehehehe
quote:
all of my whatquote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Wat is er met deze man aan de hand dan
[ afbeelding ]
Heb ik een gezicht voor boodybuilldings??
So randomquote:Op zondag 16 februari 2014 20:47 schreef Robophatt het volgende:
Wtf is ezekiel brood nu weer. Klinkt echt als het lichaam van christus, maar dan van Ezechiel
At 1st I was like "haha idd" but then Iquote:
Ja had die kerel in dat bodybuildings topic het overquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
So randomGeen idee is dat nieuw brood bij de AH ofzo?
http://www.fonteine.com/tarwekiembrood.htmlquote:Op zondag 16 februari 2014 20:47 schreef Robophatt het volgende:
Wtf is ezekiel brood nu weer. Klinkt echt als het lichaam van christus, maar dan van Ezechiel
Hè meen je dat nou dat wist ik nog nietquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Vas, donuts zijn komende week in de bonus.
Nee ga wegquote:Kun je 38 dozen voor me klaarzetten?
Een biertje stond toch gelijk aan een boterham met kaas? Dan is bier een betere investering, kratje staat dan gelijk aan een heel brood en heb je de kaas er nog bij ookquote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.fonteine.com/tarwekiembrood.html
blablabl, een of ander brood dat supergoed is.
Al met al hoge placebo effect met het prijskaartje van een krat bier voor een brood
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.fonteine.com/tarwekiembrood.html
blablabl, een of ander brood dat supergoed is.
Al met al hoge placebo effect met het prijskaartje van een krat bier voor een brood
holy shit ik moet dit broodquote:Het voordeel van kiemen is dat het fytinezuur van tarwe is afgebroken
donutsquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Vas, donuts zijn komende week in de bonus. Kun je 38 dozen voor me klaarzetten?
Hoerenwijf.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hè meen je dat nou dat wist ik nog niet
[..]
Nee ga weg
Als je vanaf 5 meter minstens 3 van de 5 donuts om m'n penis kan gooien wil ik een poging wagen.quote:
Oké.quote:
1x geprobeerd, kk smerig, beetje met je pik tegen die pot aanquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
At 1st I was like "haha idd" but then I'd.
Ik laat 'm altijd eerst minstens semi-hard worden of ik ga zitten pissen en duw m'n penis de pot in terwijl ik iets naar voren leun (no homo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hou jij je waffel eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Hahaha, insinueer je nu dat je een potloodpenis hebt?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je vanaf 5 meter minstens 3 van de 5 donuts om m'n penis kan gooien wil ik een poging wagen.
Moet ik dan eerst zelf je penis hard maken of doe jij dat dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je vanaf 5 meter minstens 3 van de 5 donuts om m'n penis kan gooien wil ik een poging wagen.
dwc denk aan dit soort donuts;quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, insinueer je nu dat je een potloodpenis hebt?
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef wise het volgende:
[..]
hou jij je waffel eensAltijd je gore grote neus overal in steken he
Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
1x geprobeerd, kk smerig, beetje met je pik tegen die pot aanWat, nee man, je moet wel in een goede hoek leunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En 'm vasthouden
.
Voorhuidpic van laatst vergeten?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, insinueer je nu dat je een potloodpenis hebt?Moet ik mezelf pijpen of doe jij dat? Kom op Chlo-Chlo, niet zulke domme vragen stellenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik dan eerst zelf je penis hard maken of doe jij dat dan?.
side-ways zoals een echte negert zekerquote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat, nee man, je moet wel in een goede hoek leunen.
Avontuurlijke man ben je, mij laten pijpen terwijl ik eigenlijk donuts wil eten.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet ik mezelf pijpen of doe jij dat? Kom op Chlo-Chlo, niet zulke domme vragen stellen.
*insert helicopter-versiequote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechtsboven vind ik niet zo praktisch.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik dan eerst zelf je penis hard maken of doe jij dat dan?
Heb medelijden met je gekregen nu, ik wil niet dat je dWc zijn penis moet hoeven zienquote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Avontuurlijke man ben je, mij laten pijpen terwijl ik eigenlijk donuts wil eten.
Haha gvd.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Weer 's hardop om levensverzekering bij boodschappen, ik mis die man eigenlijk wel.
Snap niet waarom je niet altijd voor linksonder zou gaanquote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoef jouw medelijden niet, oprotten.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Heb medelijden met je gekregen nu, ik wil niet dat je dWc zijn penis moet hoeven zienIk leg wel donuts voor je klaar.
Stik dan maar in je donuts(die je niet hebt) dan he hoerenwijfquote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoef jouw medelijden niet, oprotten.
Nog niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stik dan maar in je donuts(die je niet hebt) dan he hoerenwijf
Die is makkelijker toe te passen in een zwembad.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap niet waarom je niet altijd voor linksonder zou gaan
je wint makkelijk van chlor. Je hoeft alleen maar op dr te zitten met je dijenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stik dan maar in je donuts(die je niet hebt) dan he hoerenwijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Toilet op de badkamer ook wel toch? Beetje lastig in een normaal toilet inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die is makkelijker toe te passen in een zwembad.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef wise het volgende:
[..]
je wint makkelijk van chlor. Je hoeft alleen maar op dr te zitten met je dijenMeestal zit ik op m'n kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fuckquote:
Wat, de link tussen pissen als een debiel en God snap ik niet helemaalquote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toilet op de badkamer ook wel toch? Beetje lastig in een normaal toilet inderdaad.
Rechtsonder dan, ook wel leuk maar niet zo leuk als links dan kun je doen alsof je God bent en het gaat laten regenen. Ofja, superman meer.
Meer een brandtrap voor de brandslang die ik heb hangenquote:
Ja dacht meer aan superman die boven de mensen vliegt en dan pist en dan doet alsof het regent zeg maarquote:Op zondag 16 februari 2014 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat, de link tussen pissen als een debiel en God snap ik niet helemaal.
Wat voor verknipte gedachtegang heb jij echtquote:Op zondag 16 februari 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dacht meer aan superman die boven de mensen vliegt en dan pist en dan doet alsof het regent zeg maar
Ja belachelijk visueel ingesteld dan krijg je datquote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat voor verknipte gedachtegang heb jij echt
Ja maar zag het pas toen jij het zei tbh.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja belachelijk visueel ingesteld dan krijg je dat
Is toch net zo'n superman pose of niet
Ja in us weer een foto van voor het hardlopen met daarna dat ze 2 uur bezig was geweest. Zou me echt kapot vervelen.quote:
Ohquote:Op zondag 16 februari 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja in us weer een foto van voor het hardlopen met daarna dat ze 2 uur bezig was geweest. Zou me echt kapot vervelen.
Niet verder gelezen, roerend mee eensquote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Jemeg wat ben ik toch ook een tyfuskneus
Welke serie was het? (misschien was hij wel echt kut en heb je jezelf nu een hoop tijd bespaard)quote:Op zondag 16 februari 2014 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Jemeg wat ben ik toch ook een tyfuskneus. Heb een serie die ik keek opgespaard tot de 14e aflevering.
Wil ik er nu dus eindelijk mee beginnen, klik alleen zonder te kijken gewoon de aflevering in het mapje aan die bovenaan helemaal links staat (meestal is dat de eerste).
Was dat dus gewoon de 14e aflevering en ik heb hem gewoon tot het einde gekeken.![]()
![]()
![]()
![]()
En toen pas van ''wtf man wel hele vage eerste episode na vorig seizoen en huh wtf waarom is dit of dat nog niet uitgelegd'' tot er dus op het einde van de episode ineens iets cruciaals gezegd werd wat ik gewoon NOG NIET WIST DUS VERDOMME
Wauw ook zó niet voorspelbaar dit hequote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Niet verder gelezen, roerend mee eens
Haha Person of Interest seizoen 3quote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Welke serie was het? (misschien was hij wel echt kut en heb je jezelf nu een hoop tijd bespaard)
Ja rennen is zo verschrikkelijk saaiquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhJa idd, van alle sport vind ik rennen het kutst, liever Muay Thai ofzo, ga ik weer mee beginnen
Oke verder gelezen. Heb ik ook een keer gehad maar toen stopte ik wel na een paar min omdat ik het niet vond kloppen en de juiste aangeklikt.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw ook zó niet voorspelbaar dit he
Oh zoquote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha Person of Interest seizoen 3Is dus nog bezig, maar ik wou de gespaarde 14 afleveringen alvast gaan kijken. Het is geen denderende serie, maar ik vond seizoen 1 en 2 wel vermakelijk, dus verwacht dat seizoen 3 vergelijkbaar is.
Dus heb jij niet ook een keer gehadquote:Op zondag 16 februari 2014 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke verder gelezen. Heb ik ook een keer gehad maar toen stopte ik wel na een paar min omdat ik het niet vond kloppen en de juiste aangeklikt.
Jawel ik ben alleen slim genoeg om even te checkenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus heb jij niet ook een keer gehad
Hahaha ik geef HÉÉL erg veel om spoilers juistquote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh zoja dan is het wel echt kut idd. Hoewel ik dan weer zo iemand bent die echt geen fuck geeft om spoilers hahaha ben meestal toch te ongeduldig om te wachten toti k alle afleveringen gezien heb.
Ik had het gewoon niet doorquote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel ik ben alleen slim genoeg om even te checken
Oh vertel gewoon welquote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ik geef HÉÉL erg veel om spoilers juistDaarom altijd zuur, en ik heb helaas vaker vergelijkbare acties gehad.
Vooral Sons Of Anarchy, laatste episode van het laatste seizoen, heb ik zwááááááár opgefokt voor mezelfMaar dat verhaal durf ik gewoon bijna niet te vertellen omdat ook die weer kki dom is
Hahahaha nee dat zou ik echt niet leuk vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh vertel gewoon wel
Ja ik zoek vaak gewoon op hoe een serie afloopt of wat er de komende afleveringen gaat gebeuren, heb echt niet het geduld om te wachten tot al die afleveringen geweest zijn. Kijk ze daarna alsnog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ging dat dus. Mijn hemeltje wat was ik fucked up
[ Bericht 2% gewijzigd door VeerEli op 16-02-2014 22:07:31 ]B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Hahaha wtf jij dacht dat je al bij de seizoensfinale was gewoon? (beetje hetzelfde als wanneer je denkt dat je al onder bent met de trapquote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha nee dat zou ik echt niet leuk vindenWil verrast worden op het moment van de aflevering zelf.
Nou in de laatste episode gaat 1 van de hoofdrolspeelsters dood, op een zeer gruwelijke manier en haar dood komt echt fokking onverwacht gewoon. Je ziet hem totaal niet aankomen en is echt te grof voor woorden
Dit soort ''what the fuck!'' momenten heb ik veel vaker in die serie gehad en ik hou daar écht van.
Maar nou had ik dus iets fout gedaan ofzo, want ik had de één na laatste episode gedownload, in de veronderstelling dat dat de laatste episode was. Dus die episode gekeken en omdat het wel een spannende serie is, was deze episode best goed en het einde was best een ''einde'' alleen redelijk tam, maar op zich wel geloofwaardig.
Dus ik dacht ok spannend voor het volgende seizoen hihaho. Dus ik app m'n vriend van ''ennnn heb je laatste episode al gezien!!!'' Dus hij zei nee ik ga nu kijken. Dus ik hem een uur later weer aan z'n kop zeiken. Dus hij zo van jaaaaaaaaaaa erg he van Tara. Dus ik denk wtf heeft hij het over, dus ik ook gewoon vragen, maar toen ging hij beetje voorzichtig doen zo van ''je hebt wel gekeken toch'' enzo. Dus ik zo op een gegeven moment tegen hem van ''zeg het nou gewoon wat je bedoelt want ik snap geen reet van waar je nou omheen draait en ik heb de laatste episode gezien ja duh''.
Zegt ie ''ja dat Tara dood is''.
....
........
TARA DOOD WAT WAT WAT NEEEEEEEE.
Zo ging dat dus. Mijn hemeltje wat was ik fucked up
Spoileren terwijl je het zelf kut vind als mensen spoilerenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha nee dat zou ik echt niet leuk vindenWil verrast worden op het moment van de aflevering zelf.
Nou in de laatste episode gaat 1 van de hoofdrolspeelsters dood, op een zeer gruwelijke manier en haar dood komt echt fokking onverwacht gewoon. Je ziet hem totaal niet aankomen en is echt te grof voor woorden
Dit soort ''what the fuck!'' momenten heb ik veel vaker in die serie gehad en ik hou daar écht van.
Maar nou had ik dus iets fout gedaan ofzo, want ik had de één na laatste episode gedownload, in de veronderstelling dat dat de laatste episode was. Dus die episode gekeken en omdat het wel een spannende serie is, was deze episode best goed en het einde was best een ''einde'' alleen redelijk tam, maar op zich wel geloofwaardig.
Dus ik dacht ok spannend voor het volgende seizoen hihaho. Dus ik app m'n vriend van ''ennnn heb je laatste episode al gezien!!!'' Dus hij zei nee ik ga nu kijken. Dus ik hem een uur later weer aan z'n kop zeiken. Dus hij zo van jaaaaaaaaaaa erg he van Tara. Dus ik denk wtf heeft hij het over, dus ik ook gewoon vragen, maar toen ging hij beetje voorzichtig doen zo van ''je hebt wel gekeken toch'' enzo. Dus ik zo op een gegeven moment tegen hem van ''zeg het nou gewoon wat je bedoelt want ik snap geen reet van waar je nou omheen draait en ik heb de laatste episode gezien ja duh''.
Zegt ie ''ja dat Tara dood is''.
....
........
TARA DOOD WAT WAT WAT NEEEEEEEE.
Zo ging dat dus. Mijn hemeltje wat was ik fucked up
Jups dat dacht ik inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha wtf jij dacht dat je al bij de seizoensfinale was gewoon? (beetje hetzelfde als wanneer je denkt dat je al onder bent met de trap)
Dat is wel kut ja.
Naja ik heb wel meer dan eens verkeerde aflevering aan gehad ja, maar heb het meestal wel snel genoeg doorAlleen wel ooit gehad dat ik dan 1 aflevering had overgeslagen en dan na een paar afleveringen zoiets heb van moet toch ergens ets gemist hebben want ze hebben het steeds over dingen waar ik geen weet van heb.
Spoilerenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spoileren terwijl je het zelf kut vind als mensen spoilerenLogica.
Spoelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jups dat dacht ik inderdaad![]()
Ja precies, dat heb ik ook wel eens gehadVind ik toch iets minder choquerend dan ineens de 14e ep aan te zetten ipv de 1e
![]()
[..]
SpoilerenHet is spoilen.
dWc deze moet in het lijstje hoor
Afleveringen zijn daarnaast allang uit troela. Maar vooruit, ik knal 'm onder een spoiler.
quote:
Oké.quote:
Ik ook, had een fedora op m'n hoofd en een roos op m'n revers gespeld. Bij welke stond jij dan. ;squote:Op zondag 16 februari 2014 23:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik stond gisteren de hele dag bij friet van piet te wachten.
[ afbeelding ]
Nee laat maar hoor, ben heartbroken.quote:
Ben je ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:12 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dan zeg jij dat ik een kkmongool ben.
Nu heb ik je toch vermaakt.
Klopt.quote:
Hey Mortie.quote:
Oké.quote:
Oké, done.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dm je nummer hoef ik niet helemaal te uploaden
#smoothlikekrio
Zoiets had ik wel verwacht bij Chloro. Ergens is ze nu al in haar midlifecrisis beland.quote:
Je zou kroelen.quote:
Geen idee, ik zit momenteel in een all-time low.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
Whehe
Dima ben je er? Heb 10/10 tindermatch. Wat nu
Heb je al een date voor die FOK!-film?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit momenteel in een all-time low.
Ik voel je bro #feelslikedimaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit momenteel in een all-time low.
kk filmquote:Op zondag 16 februari 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al een date voor die FOK!-film?
Ahw. Vind dit wel beetje zielig.quote:
Wrm ga jij niet met hem?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Vind dit wel beetje zielig.
Moet werken dan. Wanneer is het eigenlijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wrm ga jij niet met hem?
Wil je nummer van chlochlo dima?
Zullen we een topic voor hem openen?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet werken dan. Wanneer is het eigenlijk?
Ahw. Ja. Waar? FHF?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we een topic voor hem openen?
Waar dan. ;squote:
Zou gloeiend hete kaassoufflé in je nek gooien als ik je ooit met een fedora zie.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, had een fedora op m'n hoofd en een roos op m'n revers gespeld. Bij welke stond jij dan. ;s
Hahaha. True love dit.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou gloeiend hete kaassoufflé in je nek gooien als ik je ooit met een fedora zie.
Grid zullen we een topic openen voor tips hoe we chloer overhalen met dima maar de film te gaanquote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou gloeiend hete kaassoufflé in je nek gooien als ik je ooit met een fedora zie.
Hmmm, wat stel je voor?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grid zullen we een topic openen voor tips hoe we chloer overhalen met dima maar de film te gaan
Doe normaal.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grid zullen we een topic openen voor tips hoe we chloer overhalen met dima maar de film te gaan
Een piemelfotoquote:Op maandag 17 februari 2014 00:21 schreef Gridlok het volgende:
Wat zou de uiteindelijke voet over de drempel zijn voor chloro om ja te zeggen tegen dima?
Bek houden, gaytaxx.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is niet voor jouw oogjes bestemd
Nee, dat niet. Maar wil wel helpen met een date vinden voor Dima.quote:
altijd de 1e.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ga rondvragen bij dat mocro sc gebeuren.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wil wel helpen met een date vinden voor Dima.
Iemand anders dan ik.
wel toffe serie, daarbij snap ik het wel trouwens, elke aflevering staat altijd wel los zegmaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha Person of Interest seizoen 3Is dus nog bezig, maar ik wou de gespaarde 14 afleveringen alvast gaan kijken. Het is geen denderende serie, maar ik vond seizoen 1 en 2 wel vermakelijk, dus verwacht dat seizoen 3 vergelijkbaar is.
Mocro's.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga rondvragen bij dat mocro sc gebeuren.
Ik vind een Iraanse wel bij dima passenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mocro's.Dima verdient beter dan dat.
Wilde een genocidegrap maken maar nee.quote:
ahw, klein traantje weggepinkt. Zou je per direct 2 broodjes kroket brengen. Kans verpest.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde een genocidegrap maken maar nee.
gewoon veel glijmiddel toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Nestalgie het volgende:
Wat een vooruitzicht dat op een dag ik haar zoveelvpijn ga doen of zij mij.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Nestalgie het volgende:
Damn love hurtsben met een meisje bezig en ze is gek op me maar iemand vrtelde me dat ze bij iedereen shit probeert dus dach natuurlijk van wat een kuthoer ditdat.
Ik app dr erover raakte ze gelijk gestresst omdat ik boos werd en alles, ze moestbook huilen maar ze is echt real met me.
Wat een vooruitzicht dat op een dag ik haar zoveelvpijn ga doen of zij mij.
Zin in broodje kroket gekregen, tyfushond.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahw, klein traantje weggepinkt. Zou je per direct 2 broodjes kroket brengen. Kans verpest.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zin in broodje kroket gekregen, tyfushond.
Deze?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mijn moeder meent twintigduizend euro te schenken aan degene die de ballen heeft om met mij te trouwen. Doesn't work though
Ehh..quote:
Labiel, sounds like a match.quote:
Werken niet, profiteren van de man als een parasiet.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Owja.
Hoe werken meisjes? /nestalgie
Hij heeft me pic gestuurd. Bijna net zo groot als skippyballen.quote:
Dima's date.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer
[ afbeelding ]
:ssssquote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Werken niet, profiteren van de man als een parasiet.
Goed zo.quote:
Heb het idee dat ik fok ben ontgroeidquote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Werken niet, profiteren van de man als een parasiet.
Omdat?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik fok ben ontgroeid
En blikje fris, weet ik.quote:
Oké wacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ik wil een handgeschreven I owe U
Lol @ quote, lol @ reactiequote:Op maandag 17 februari 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde een genocidegrap maken maar nee.
Gevreesd en gehaat.quote:
Wil je zijn nummer?quote:Op maandag 17 februari 2014 01:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit ga ik tegen krioro vertellen.
fjiezze snitch ;squote:Op maandag 17 februari 2014 01:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit ga ik tegen krioro vertellen.
Moest lachen door jou.quote:
Door wie?!quote:Op maandag 17 februari 2014 01:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik word in de gaten gehouden. Dus helaas.
Zelfs als ze dood is, laat ze anderen nog niet met rust.quote:
mwehquote:Op maandag 17 februari 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs als ze dood is, laat ze anderen nog niet met rust.
Dat heeft eigenlijk wet iets liefs.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
KOMMA ONNODIG!!1quote:Op maandag 17 februari 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |