Je bent selluf een homo, sapien. WUEHAHHAHAH.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
Niks niet gewoon opkk vieze kk hommos viesterds bah
Geen hele boze veer post over religie?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
Niks niet gewoon opkk vieze kk hommos viesterds bah
Wise ook.quote:
Tja.quote:
WIE IS HET?!?!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zo groot waren ze ook niet_! moet wel shopped zijn
Zij heeft echt wel dikke tieten hequote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zo groot waren ze ook niet_! moet wel shopped zijn
sofia vergaraquote:
zulke laarzen en dan een spijker broekquote:
Ik vind haar zo leuk in Modern Family eh.quote:
Ik heb nou op TV transgender gegoogled maar het is me nog steeds niet duidelijkquote:Op zondag 16 februari 2014 19:53 schreef Robophatt het volgende:
Wat een enorme kkdebiel is die SugeLucky. Zelden iemand meegemaakt die me zo snel geïrriteerd krijgt, wat een ongelofelijke mongool
quote:
Klopt maar in de serie waren ze niet zo groot.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zij heeft echt wel dikke tieten he
Nee joh de boodschap van die post is te dom om te poepen en ik als hoogstaand, intelligent persoon verspil daar mijn moeite niet aan heuheheehequote:Op zondag 16 februari 2014 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen hele boze veer post over religie?
Ik dacht ook gewoon dat Tina_TV iets te maken had met dat tijdschrift ofzo weet ik veel godkk halve forum hier heeft toch debiele nicknamesquote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nou op TV transgender gegoogled maar het is me nog steeds niet duidelijkWaarom zegt ie het niet gewoon ipv zo dom te doen godkk.
Kom we gaan hem kielhalen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik dacht ook gewoon dat Tina_TV iets te maken had met dat tijdschrift ofzo weet ik veel godkk halve forum hier heeft toch debiele nicknameswat een idioot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |