quote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef Spongeboss het volgende:
Dima heeft geen problemen hij stelt zich gewoon aan.
Zeker, zeker. Ik heb veel potentie. Ik ben nog een ongeopende bloem.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat zou pas echt het opbouwen van een nieuwe samenleving zijn
Dat stond er vorig deel alquote:Op zondag 16 februari 2014 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ik heb veel potentie. Ik ben nog een ongeopende bloem.
Mijn moeder zegt anders altijd: "je bent ben special, Dima."quote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat stond er vorig deel alvoel je niet special
Er is maar een special one:quote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt anders altijd: "je bent ben special, Dima."
waaromquote:Op zondag 16 februari 2014 16:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Er is maar een special one:
[ afbeelding ]
Mourinho spreekt immer waarheid:quote:
quote:"Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one."
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:11 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Mourinho spreekt immer waarheid:
[..]
Hossel je moeder.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt anders altijd: "je bent ben special, Dima."
Ja jezelf lekker maken met verzonnen shit cool bro.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Who gives a fuck about Dima shit stories, dit zijn de echte cool stories (srs).
[ afbeelding ]
Kan toch gebeurd zijn? Alsof zulke dingen nooit gebeuren, vooral in 'Muricaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezelf lekker maken met verzonnen shit cool bro.
Weet ik veel, cb post die shit toch ook altijd en dan denk ik van; Ja hooorrrrquote:Op zondag 16 februari 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan toch gebeurd zijn? Alsof zulke dingen nooit gebeuren, vooral in 'Murica. Alsof Dima's shit niet verzonnen is.
Alsof de meeste entertainment überhaupt niet verzonnen is!
quote:
als iemand mij dat zou vragen, zou ik hard lachen en weglopen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef VeerEli het volgende:
Niks niet gewoon opkk vieze kk hommos viesterds bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |