Wilde een genocidegrap maken maar nee.quote:
ahw, klein traantje weggepinkt. Zou je per direct 2 broodjes kroket brengen. Kans verpest.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde een genocidegrap maken maar nee.
gewoon veel glijmiddel toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Nestalgie het volgende:
Wat een vooruitzicht dat op een dag ik haar zoveelvpijn ga doen of zij mij.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Nestalgie het volgende:
Damn love hurtsben met een meisje bezig en ze is gek op me maar iemand vrtelde me dat ze bij iedereen shit probeert dus dach natuurlijk van wat een kuthoer ditdat.
Ik app dr erover raakte ze gelijk gestresst omdat ik boos werd en alles, ze moestbook huilen maar ze is echt real met me.
Wat een vooruitzicht dat op een dag ik haar zoveelvpijn ga doen of zij mij.
Zin in broodje kroket gekregen, tyfushond.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahw, klein traantje weggepinkt. Zou je per direct 2 broodjes kroket brengen. Kans verpest.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zin in broodje kroket gekregen, tyfushond.
Deze?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mijn moeder meent twintigduizend euro te schenken aan degene die de ballen heeft om met mij te trouwen. Doesn't work though
Ehh..quote:
Labiel, sounds like a match.quote:
Werken niet, profiteren van de man als een parasiet.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Owja.
Hoe werken meisjes? /nestalgie
Hij heeft me pic gestuurd. Bijna net zo groot als skippyballen.quote:
Dima's date.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer
[ afbeelding ]
:ssssquote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Werken niet, profiteren van de man als een parasiet.
Goed zo.quote:
Heb het idee dat ik fok ben ontgroeidquote:Op maandag 17 februari 2014 00:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Werken niet, profiteren van de man als een parasiet.
Omdat?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik fok ben ontgroeid
En blikje fris, weet ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |