Ik denk ook dat alleen een rijke grootgrondbezitter ofzo in staat zal zijn haar in het gareel te houden.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij wordt ooit nog uitgehuwelijkt aan een kiro.
''Sonunu düşünen kahraman olamaz.''quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evde kalcan kizim.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
Denken dat "elin oğlu" mij in het gareel kan houden![]()
Nice try...
Akhi, geloof het of niet, ik dacht net bij het plaatsen van de link 'als Trigger hier was, dan had hij mij gevoeld'. Ne iyi kalpli adam misim.quote:
Misschien werkt er bij Poptasi wel een leuke jongen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor mij is er geen hoop meer, daarom probeer ik haar te redden.
Liever niet. Dan ben ik dadelijk 100 kilo.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien werkt er bij Poptasi wel een leuke jongen.![]()
Nadat je je partner hebt gevonden maakt dat toch niet meer uit?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Liever niet. Dan ben ik dadelijk 100 kilo.
Inmaken zodat het op een later moment wel benut/gebruikt kan worden? Achja, het is niet bijzonder origineel of grappig ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Sowieso heb ik dat hele tursu-evde kalmak gebeuren nooit gesnapt.
Oh zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inmaken zodat het op een later moment wel benut/gebruikt kan worden? Achja, het is niet bijzonder origineel of grappig ofzo.
Mijn moeder meent twintigduizend euro te schenken aan degene die de ballen heeft om met mij te trouwen. Doesn't work thoughquote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor mij is er geen hoop meer, daarom probeer ik haar te redden.
Wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nadat je je partner hebt gevonden maakt dat toch niet meer uit?
Kom maar op.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mijn moeder meent twintigduizend euro te schenken aan degene die de ballen heeft om met mij te trouwen. Doesn't work though
Klassiek gevalletje vanquote:Op maandag 17 februari 2014 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Akhi, geloof het of niet, ik dacht net bij het plaatsen van de link 'als Trigger hier was, dan had hij mij gevoeld'. Ne iyi kalpli adam misim.
quote:
Vallahi.quote:
Ik vond Borte altijd al veel op haar lijken. Wat vind jij?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Kalp kalbe karsi. Prachtig nummer.Sowieso Asli Güngör.
En wat als ik iemand vind? Wordt het geld dan gesplitst tussen jouw toekomstige man en mij?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mijn moeder meent twintigduizend euro te schenken aan degene die de ballen heeft om met mij te trouwen. Doesn't work though
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vallahi.
[..]
Ik vond Borte altijd al veel op haar lijken. Wat vind jij?
Mooi nummer, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |