SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij komt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Regel de volgende meet bij ülkücüler söleni, sylvesterrr reis.
Wat te denken van hun stemvee...quote:Op zondag 16 februari 2014 23:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kafayi yemisler, alle nooddeuren openen
Sowieso camera meenemen als je op hadj gaat en dan nog politiek durven voeren. Iyi niyetle cikmislar.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat te denken van hun stemvee...
[ afbeelding ]
Een beetje reclame maken voor deze zakkenvullers in nota bene de Masjid al-Haram i.p.v. bezig te zijn met het redden van hun eigen ziel.Hiç Allah korkusu yok.
Doe eens lief.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu ga ik bitchy overkomen, maar iemand die eerder naar dit soort bijeenkomsten is geweest of een beetje weet wat een ulkucu/turkcu/turanci inhoud zou met een blik op de poster wel moeten snappen waar het over gaat. En ik neem aan dat jij dat ook wist aangezien je zelf een ulkucu hebt uitgenodigd of hebt getipt over dit event.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sowieso camera meenemen als je op hadj gaat en dan nog politiek durven voeren. Iyi niyetle cikmislar.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:23 schreef xminator het volgende:
Syll, toen ik de foto's zag leek het er anders best aardig op dat jij je aan het vermaken was daarginds.
Hmmkkeeeyy.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doe eens lief.![]()
Zijn ülkücü, türkçü en turanci hetzelfde? Ik weet namelijk alleen wat ülkücü (ongeveer) betekent, de twee andere woorden ken ik niet (ik weet nog steeds niet wat turan betekent).
Ja, uiteraard verwachtte ik wel iets van nationalisme. Zo gek ben ik ook weer niet. Zo erg had ik het echter niet verwacht. Had ik wel kunnen weten als ik Gökhan Tekin en Ali Kinik had gegoogled.
Die ene ülkücü had ik voor de gein getipt. Backfire.![]()
De TT.![]()
![]()
Volgende week zondag in Amsterdam.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Derde keer is scheepsrecht.Als het ditmaal op een gunstige tijd is, ga ik proberen te komen.
jajajajajaquote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Derde keer is scheepsrecht.Als het ditmaal op een gunstige tijd is, ga ik proberen te komen.
Inderdaad, cahillik kent geen links of rechts.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Cahillik.
Jammer genoeg te veel in TR. Binnen alle groeperingen.
Bula bula Konya'yi mi buldun be?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet volgende week onderzoeksvoorstel inleveren, plus een andere deadline. Lijkt me dus geen goed plan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgende week zondag in Amsterdam.
Dit had iemand nog gepost eerste dag dat ik in dit topic kwam. En Bilge had het over Mamelukken.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Cahillik.
Jammer genoeg te veel in TR. Binnen alle groeperingen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet volgende week onderzoeksvoorstel inleveren, plus een andere deadline. Lijkt me dus geen goed plan.
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Derde keer is scheepsrecht.![]()
GC / Turken op FOK! #746 Vertrouwen ? Onzekerheid ? Klein pikkie ?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, is dat niet eskisehir otogar?
Ik had hem een bericht gestuurd, nooit antwoord op gekregen. Birdaha hal hatir sormiyacam.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit had iemand nog gepost eerste dag dat ik in dit topic kwam. En Bilge had het over Mamelukken.
Ik heb hem gisteren gesproken trouwensgaat goed met hem alhamdulilah
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op zijn tel nummer of DM? Hij bekijkt fok namelijk niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had hem een bericht gestuurd, nooit antwoord op gekregen. Birdaha hal hatir sormiyacam.
Hehe, ik wist al dat wij dit eerder hadden besproken en weet nog steeds niet of dat het geval is. Lijkt er wel aardig veel op ja.quote:
Een keer meeten om het af te leren en het voorgoed vaarwel zeggen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, waarom heeft hij het topic zo abrupt verlaten eigenlijk? Volgens mij was het na jullie meet dat hij niet meer terug is gekomen.
Konya Otogar heb ik voor voor het laatst in 2003 ofzo gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef xminator het volgende:
Sylv, jij bent konyali. Lijkt dat op konya otogari?
Jammer, zou tof zijn als hij op een volgende meet verschijnt. Dan kom jij ook, toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een keer meeten om het af te leren en het voorgoed vaarwel zeggen.
Die van Eskisehir lijkt er vrij veel op; vandaar de verwarring.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, het is Konya Otogar.
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/search?q=konya+otogar
Soms kan het leven zo simpel zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, het is Konya Otogar.
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/search?q=konya+otogar
De foto die ik heb geplaatst is het origineel van de fotosoep. Kijk maar goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die van Eskisehir lijkt er vrij veel op; vandaar de verwarring.![]()
[ afbeelding ]
Ik ga als jij gaatquote:Op zondag 16 februari 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jammer, zou tof zijn als hij op een volgende meet verschijnt. Dan kom jij ook, toch?
Heb jij contact met hem dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef xminator het volgende:
Bilge is een boss.
Misschien dat hij weer eens naar de volgende meet komt
Met dat kiro-gehalte daar kan ook niet andersquote:Op zondag 16 februari 2014 22:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Als je daar als homo heengaat, kom je gewoon als hetero terug. Feel dem testosteron.
Ja, ik zag het.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De foto die ik heb geplaatst is het origineel van de fotosoep. Kijk maar goed.
Alle Otogars lijken toch op elkaar?
Jij wordt ooit nog uitgehuwelijkt aan een kiro.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Met dat kiro-gehalte daar kan ook niet anders
fok. dm volgens mij.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op zijn tel nummer of DM? Hij bekijkt fok namelijk niet meer.
Ik denk ook dat alleen een rijke grootgrondbezitter ofzo in staat zal zijn haar in het gareel te houden.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij wordt ooit nog uitgehuwelijkt aan een kiro.
''Sonunu düşünen kahraman olamaz.''quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evde kalcan kizim.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
Denken dat "elin oğlu" mij in het gareel kan houden![]()
Nice try...
Akhi, geloof het of niet, ik dacht net bij het plaatsen van de link 'als Trigger hier was, dan had hij mij gevoeld'. Ne iyi kalpli adam misim.quote:
Misschien werkt er bij Poptasi wel een leuke jongen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor mij is er geen hoop meer, daarom probeer ik haar te redden.
Liever niet. Dan ben ik dadelijk 100 kilo.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien werkt er bij Poptasi wel een leuke jongen.![]()
Nadat je je partner hebt gevonden maakt dat toch niet meer uit?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Liever niet. Dan ben ik dadelijk 100 kilo.
Inmaken zodat het op een later moment wel benut/gebruikt kan worden? Achja, het is niet bijzonder origineel of grappig ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Sowieso heb ik dat hele tursu-evde kalmak gebeuren nooit gesnapt.
Oh zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inmaken zodat het op een later moment wel benut/gebruikt kan worden? Achja, het is niet bijzonder origineel of grappig ofzo.
Mijn moeder meent twintigduizend euro te schenken aan degene die de ballen heeft om met mij te trouwen. Doesn't work thoughquote:Op maandag 17 februari 2014 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor mij is er geen hoop meer, daarom probeer ik haar te redden.
Wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nadat je je partner hebt gevonden maakt dat toch niet meer uit?
Kom maar op.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mijn moeder meent twintigduizend euro te schenken aan degene die de ballen heeft om met mij te trouwen. Doesn't work though
Klassiek gevalletje vanquote:Op maandag 17 februari 2014 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Akhi, geloof het of niet, ik dacht net bij het plaatsen van de link 'als Trigger hier was, dan had hij mij gevoeld'. Ne iyi kalpli adam misim.
quote:
Vallahi.quote:
Ik vond Borte altijd al veel op haar lijken. Wat vind jij?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
Kalp kalbe karsi. Prachtig nummer.Sowieso Asli Güngör.
En wat als ik iemand vind? Wordt het geld dan gesplitst tussen jouw toekomstige man en mij?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mijn moeder meent twintigduizend euro te schenken aan degene die de ballen heeft om met mij te trouwen. Doesn't work though
Nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vallahi.
[..]
Ik vond Borte altijd al veel op haar lijken. Wat vind jij?
Mooi nummer, inderdaad.
Toegegeven, op een foto die van schuinboven is genomen kan ze op Asli lijken.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Op sommige foto's van haar minder dan op andere, maar toch.
Ik lijk op Ferhat.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toegegeven, op een foto die van schuinboven is genomen kan ze op Asli lijken.
Grapje, mocht hij willen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ferhat Göçer? Waarom [ afbeelding ] ?
Alleen doorheen gereden. Buurprovincie van Istanbul, dus mocht je je vervelen...quote:Op maandag 17 februari 2014 00:50 schreef sylvesterrr het volgende:
By the way, iemand ooit naar Kocaeli geweest? In juni ga ik daarheen voor een bruiloft.
Is daar wat te doen, of kan ik er beter een dagtrip van maken?
Ik weet wel waar het ligt hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen doorheen gereden. Buurprovincie van Istanbul, dus mocht je je vervelen...
Ferhat Güzelquote:Op maandag 17 februari 2014 00:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ferhat Göçer? Waarom [ afbeelding ] ?
Dit land? Je bedoelt Turkije?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik voel mij steeds meer verwijderd van dit land, heb jullie daar ook last van? Het begint echt een probleem te worden..
Hoe verwijderd? En hoe wordt het een probleem precies?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik voel mij steeds meer verwijderd van dit land, heb jullie daar ook last van? Het begint echt een probleem te worden..
Als je het in Turkije wil proberen, dan moet je dat gewoon doen. Nu je hier in Nederland nog niets hebt wat jou bindt aan Nederland (partner, woning e.d.) heb je die kans.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
Met dit land bedoel ik Nederland.
Ik voel mij steeds meer een vreemde hier. En dan doel ik niet op het 'rechtse klimaat' maar gewoon op alles. De cultuur, de mensen. Ik voel mij hier niet meer thuis.
Ik wil naar Turkije denk ik. Daar proberen. Of het gaat lukken weet ik niet, maar ik moet het gewoon proberen. Ben echt ongelukkig hier.
Daar ben ik mij heel erg van bewust. Dat het daar ook niet altijd feest is en dat ik te maken ga krijgen met cultuurverschillen weet ik nu al. Maar hier blijven, ongelukkig zijn en mezelf afvragen hoe het zou zijn geweest is ook niet wat ik wil. En zoals je het zegt, er is weinig dat mij momenteel aan Nederland bindt. Het is nu de tijd om te proberen. Als is het maar voor een jaartje. Proberen kan geen kwaad.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je het in Turkije wil proberen, dan moet je dat gewoon doen. Nu je hier in Nederland nog niets hebt wat jou bindt aan Nederland (partner, woning e.d.) heb je die kans.
Let wel, het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Zaken die voor jou nu vanzelfsprekend zijn in Nederland hoeven dat in TR niet te zijn. Een (goed) beroep is ook meegenomen, anders maak je hetzelf onnodig moeilijk daar.
Ik had niet het idee dat je je ongemakkelijk en een vreemde voelde; ik ben wel verrast. Maar ik begrijp je wel; het is iets dat ik niet helemaal kan benoemen dat ik bij de mensen hier mis en het monotone van het leven hier. Als ik na mijn studie een baan in Turkije kan regelen, ben ik ook van plan om terug te keren, maar ik ben benieuwd of ik snel zal kunnen wennen aan het klimaat daar, want in de zakenwereld zijn de Turken ook niet altijd de aardigste mensen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
Met dit land bedoel ik Nederland.
Ik voel mij steeds meer een vreemde hier. En dan doel ik niet op het 'rechtse klimaat' maar gewoon op alles. De cultuur, de mensen. Ik voel mij hier niet meer thuis.
Ik wil naar Turkije denk ik. Daar proberen. Of het gaat lukken weet ik niet, maar ik moet het gewoon proberen. Ben echt ongelukkig hier.
Wij waren toen ook in Turkije. Onze woonplaats daar is vrij dichtbij het epicentrum, zoals je weet, dus wij hebben het wel hevig gevoeld. Schade in Eskisehir viel gelukkig nog wel mee. Geen doden in ieder geval, als ik me niet vergis. Maar we hebben de twee dagen daarna wel buiten geslapen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn, toen ik net op Google Maps keek naar waar Kocaeli ligt zag ik Gölcük staan. Ik moet opeens aan 17 augustus 1999 denken.
Ik kan me die dag nog heel goed herinneren. In de ochtend van 17 augustus 1999 vertrokken we met de auto vanuit Konya richting Igoumenitsa (Griekenland). We moesten dwars door het rampgebied heen rijden.
Gewoon doen. Niet te lang mee wachten, van uitstel komt afstel. Dat kan ik weten.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar ben ik mij heel erg van bewust. Dat het daar ook niet altijd feest is en dat ik te maken ga krijgen met cultuurverschillen weet ik nu al. Maar hier blijven, ongelukkig zijn en mezelf afvragen hoe het zou zijn geweest is ook niet wat ik wil. En zoals je het zegt, er is weinig dat mij momenteel aan Nederland bindt. Het is nu de tijd om te proberen. Als is het maar voor een jaartje. Proberen kan geen kwaad.
Ja het is ook echt iets van de laatste paar jaar dit gevoel. Snap ook niet waar het precies vandaan komt. Het kan ook zijn dat ik mijn eigen problemen projecteer op Nederland en excuses zoek voor mijn eigen falen.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat je je ongemakkelijk en een vreemde voelde; ik ben wel verrast. Maar ik begrijp je wel; het is iets dat ik niet helemaal kan benoemen dat ik bij de mensen hier mis en het monotone van het leven hier. Als ik na mijn studie een baan in Turkije kan regelen, ben ik ook van plan om terug te keren, maar ik ben benieuwd of ik snel zal kunnen wennen aan het klimaat daar, want in de zakenwereld zijn de Turken ook niet altijd de aardigste mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |