SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:
OH JA DAT WEET IEDEREEN METEEN.quote:Tegenwoordig wordt wel gesproken over de 3T's (Travestieten, Transgenderisten en Transseksuelen, zie de omschrijvingen hieronder): De 3T's zijn mensen met genderdysforie.
Ja echt hèquote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Robophatt het volgende:
Dan hebben we dus helemaal niets aan die ondertitel van hem want Tranvestite =/= transgender
En maar doen alsof hij het allemaal zo goed weetquote:Op zondag 16 februari 2014 20:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt hèAls je al het verschil tussen transgenders en travestieten niet weet.
Gemierquote:Op zondag 16 februari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Zou het, héél misschien, toch aan jezelf en je eigen gemier liggen?
Nou was weer een leuke rel, ben wel een beetje geirriteerd nu #durftoetegeven.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En maar doen alsof hij het allemaal zo goed weet![]()
[ afbeelding ]
Ey 3T was kk hard.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
OH JA DAT WEET IEDEREEN METEEN.
Tyf op met die kut hashtagsquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou was weer een leuke rel, ben wel een beetje geirriteerd nu #durftoetegeven.
Ja ik gewoon meteen toen ik die post van hem lasquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou was weer een leuke rel, ben wel een beetje geirriteerd nu #durftoetegeven.
En; wie?quote:
quote:
Kan 'm nog meezingen.quote:
Herkende naam + titel niet meer maar de eerste seconden waar alweer genoegquote:
Wil die van een ander best likken hoor alleen dat gore ding van jou nietquote:
Is überschoon hoor vraag maar aan dingesquote:Op zondag 16 februari 2014 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wil die van een ander best likken hoor alleen dat gore ding van jou niet
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Herkende naam + titel niet meer maar de eerste seconden waar alweer genoeg
Die heeft zelf ook een stinkstaafquote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is überschoon hoor vraag maar aan dinges
Hebben we toch uitgebreid over gesproken in ons roddelgroepje met Chloro en wie was het nog meer?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow hoe weet je dit, wow ben je vreemdgegaan, wow meteen je bf contacten
zegt iemand met een muffe doosquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn puni is vers, sappig en zoet hoor
Oh ja ehehe dat heef met leeftijd te maken idd ghughueuehequote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]dan is de mijne verser want ik ben jonger
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja lulquote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja ehehe dat heef met leeftijd te maken idd ghughueuehe
was dezequote:
Haha klopt!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha klopt!Jij bent gewoon mad omdat je never nooit in mijn sappige, strakke gleufje zult gaan komen dus nou niet zo lelijk gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Haha ja, dat is et em vast.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mad omdat je never nooit in mijn sappige, strakke gleufje zult gaan komen dus nou niet zo lelijk gaan doen
wel de ass van vas, maar helaas het hoofd van veerquote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey wise, zou je deze, ondanks de rotkop mid-air?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mad omdat je never nooit in mijn sappige, strakke gleufje zult gaan komen dus nou niet zo lelijk gaan doen
Haha, dat sprietsje.quote:
wat is er mis met een vierkant hoofd? ;s;s;squote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef wise het volgende:
[..]
wel de ass van vas, maar helaas het hoofd van veer![]()
en lijkt op een vent, dus nee
Je loopt de laatste tijd wel vaker zo out of the blue te haten op mij. Heb ik je op je tere zieltje getrapt ergens ofzo wise, is dat het? Anders kan ik dit soort rare reacties toch echt niet verklaren, gewoon.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef wise het volgende:
[..]
Het is ook een ventquote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef wise het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |